home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23480
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tmrzllx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #43 Din Vej
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: #43 Din Vej  (Læst 270854 gange)
patrick J
Manager

Sv: Din Vej
« Svar #615: 24 Maj 2009, 22:16 »

Jeg har nu startet et lignende save op hvor jeg har lavet alle spillerne fra mit fodboldhold og så vil jeg se hvordan det går dem! Præcis ligesom i din tråd, men kan man gøre sådan at man får alle spillerne ned på en liste så man ikke er nødt til at skla søge efter hver enkelt? Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #616: 24 Maj 2009, 22:17 »

Jeg har nu startet et lignende save op hvor jeg har lavet alle spillerne fra mit fodboldhold og så vil jeg se hvordan det går dem! Præcis ligesom i din tråd, men kan man gøre sådan at man får alle spillerne ned på en liste så man ikke er nødt til at skla søge efter hver enkelt? Wink

Du kan jo finde dem en gang og sætte dem på en ønskeliste f.eks., hvor du så skal ind under spillersøgning...

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

DavidMadsen
Manager

« Svar #617: 24 Maj 2009, 22:17 »

Damn, jeg var den eneste freak på A-holdet, i 2-0 sejren mod Aserbadsjan. Jeg er ret syg efterhånden.
Det er da klasse, at det går godt for mig i Paris og på landsholdet. Vi ligger jo nummer 4! Hvordan går det for os i Europa Erzael?

- Giv mig nu lidt spilletid City!! Ellers vil jeg sgu til Paris så jeg kan spille sammen med David Wink
Du skal da være velkommen, selvom du nu har fået debut Thumbs Up

Er dog skuffet over MO' valg til kampen mod Aserbadsjan, men okay, jeg tror også Bøgelund er bedre end mig Peace.
Men flot at David at kunne være med mod Aserbadsjan!
Og hold kæft hvor er DM og Nicklasob12345 ved at være syge! Shockeret
Tak - til begge ting. Jeg er også skuffet over Morten Olsen. Jeg troede lige, at vi var faste landsholdsmakkere. Og jeg troede også, at du ville anbefale mig til Sir Alex? Men nejnej.. Wink

Ja, du putter dem på din ønskeliste Thumbs Up

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #618: 24 Maj 2009, 22:18 »

Næste update kunne være fedt at få ens historie med Opstemt

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

patrick J
Manager

« Svar #619: 24 Maj 2009, 22:20 »

Jeg har valgt at være arbejdsløs, så kan jeg vel ikke putte dem på en ønskeliste?

EDIT: Jeg har fundet ud af det :b
« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 22:24 af patrick J » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #620: 24 Maj 2009, 22:24 »

Næste update kunne være fedt at få ens historie med Opstemt
Ærligt talt, ville det vel være spild af tid? Du kan jo selv tælle/regne dig frem til det hele, istedet for at han skal bruge forfærdeligt lang tid på at tage screenshots af spillernes historier.. Ikke for at virke sur, men det virker som spildtid i mine øjne.

Jeg har valgt at være arbejdsløs, så kan jeg vel ikke putte dem på en ønskeliste?
Det burde du. Prøv at gå ind på en af dem, og se om der ikke står "Tilføj til ønskeliste"? Smiley

patrick J
Manager

« Svar #621: 24 Maj 2009, 22:25 »

Ærligt talt, ville det vel være spild af tid? Du kan jo selv tælle/regne dig frem til det hele, istedet for at han skal bruge forfærdeligt lang tid på at tage screenshots af spillernes historier.. Ikke for at virke sur, men det virker som spildtid i mine øjne.
Det burde du. Prøv at gå ind på en af dem, og se om der ikke står "Tilføj til ønskeliste"? Smiley

Jeg var nædt til at gå ind på alle spillernes profiler og så bagefter ind i "seneste spillere" eller sådan noget Peace

DavidMadsen
Manager

« Svar #622: 24 Maj 2009, 22:27 »

Jeg var nædt til at gå ind på alle spillernes profiler og så bagefter ind i "seneste spillere" eller sådan noget Peace
Og du er sikker på, at du ikke kan føje dem til en ønskeliste? Smiley

Robsteren
Reserveholdsspiller

« Svar #623: 24 Maj 2009, 22:28 »

Endnu en god update.

Godt at se at stort set alle har fået startet deres karrierer.

Føler med dem, som syntes de er gået lidt i stå, men det skal nok komme

Er der sat tidsramme på næste update??

sindsygt
Gæst

« Svar #624: 24 Maj 2009, 22:40 »

Damn, jeg var den eneste freak på A-holdet, i 2-0 sejren mod Aserbadsjan. Jeg er ret syg efterhånden.
Det er da klasse, at det går godt for mig i Paris og på landsholdet. Vi ligger jo nummer 4! Hvordan går det for os i Europa Erzael?
Du skal da være velkommen, selvom du nu har fået debut Thumbs Up
Tak - til begge ting. Jeg er også skuffet over Morten Olsen. Jeg troede lige, at vi var faste landsholdsmakkere. Og jeg troede også, at du ville anbefale mig til Sir Alex? Men nejnej.. Wink
Ja, du putter dem på din ønskeliste Thumbs Up
Jeg troede også vi skulle på alle ture med landsholdet sammen, men MO ville det anderledes Skuffet.
Og jeg har skam anbefalet dig til United. Alex tænker bare over det Wink.

DavidMadsen
Manager

« Svar #625: 24 Maj 2009, 22:47 »

Jeg troede også vi skulle på alle ture med landsholdet sammen, men MO ville det anderledes Skuffet.
Og jeg har skam anbefalet dig til United. Alex tænker bare over det Wink.
Det kan være at han venter til januar med at hente mig. Eller også har han ikke råd til at købe mig!
Morten Olsen er altså uduelig. Han burde fyres på stedet, når han undgår at bruge dig!

ticked off ticked off ticked off

sindsygt
Gæst

« Svar #626: 24 Maj 2009, 22:57 »

Det kan være at han venter til januar med at hente mig. Eller også har han ikke råd til at købe mig!
Morten Olsen er altså uduelig. Han burde fyres på stedet, når han undgår at bruge dig!

ticked off ticked off ticked off
Kys

Og ja, Alex har sikkert ikke råd til at købe dig, for du er så god og perkert Kys.

Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #627: 24 Maj 2009, 22:58 »

Hmm. Det går jo ikke helt godt. Send mig til Vejle, så jeg kan få noget mere spilletid..

Gad ikke lige kigge alle spillere igennem, men shit du er blevet god DavidMadsen Grin

Erzael, stadig helt fantastisk arbejde! Det er en super idé du har fundet på, og du fører den fantastisk ud. KIU!

DavidMadsen
Manager

« Svar #628: 24 Maj 2009, 23:02 »

Og ja, Alex har sikkert ikke råd til at købe dig, for du er så god og perfekt Kys.
Klasse kommentar. Intet mindre Thumbs Up
Btw. jeg kiggede lige på SS fra sidste update. Vi er begge afsted med Danmarks trup, så vi skal nok snart spille landsholdskamp igen. Hvor du forhåbentligt starter inde Wink

Gad ikke lige kigge alle spillere igennem, men shit du er blevet god DavidMadsen Grin
Du kan også lige kigge på Benjamin Vinje, Nicklas Nürnberg og Jonas V. Christensen Smiley
« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 23:05 af DavidMadsen » Logged

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #629: 24 Maj 2009, 23:18 »

Erzael du er den bedste !!! Smiley

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 76 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010