home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Mikel til Chelsea
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Mikel til Chelsea  (Læst 2917 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Mikel til Chelsea
« : 03 Jun 2006, 11:19 »

Ja, som overskriften på EB også siger, så er Farcen Slut

Synd for Man Utd skulle jeg lige til at sige, men er du gal et skræmmende hold Chelsea efterhånden har...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

Sv: Mikel til Chelsea
« Svar #1: 03 Jun 2006, 11:20 »

Lort! For satan hvor er jeg træt af, at alle de spillere, United er interesserede i, bliver snuppet af Chelsea ticked off Så kan vi da aldrig slå dem! Men ja, et klassehold Chelsea har... Sur

EDIT: Meget pænt beløb for en klub som Lyn til gengæld..

Thore
Manager

« Svar #2: 03 Jun 2006, 11:21 »

Troede lige Lyn scorede 130 mil.  Shockeret det havde satme været vildt.
Selvfølgelig er 45 millioner også mange penge. Men meget godt at Manchester United kan score så mange penge på en spiller, som ikk gider spille i klubben.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 03 Jun 2006, 11:23 »

Ja, men jeg tror nu hellere at Man Utd gerne ville have haft spilleren Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 03 Jun 2006, 11:25 »

Så bruger vi bare de 130 mio. på Riquelme eller Joe Cole i stedet Peace

Zone 43
Manager

« Svar #5: 03 Jun 2006, 12:29 »

Så bruger vi bare de 130 mio. på Riquelme eller Joe Cole i stedet Peace

Det er sgu da langt fra nok funny

Men jeg er da glad for at vi så er fri for at hører om hvor han skal spille. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosCules
Gæst

« Svar #6: 03 Jun 2006, 12:31 »

Tja... De der 175 mio. de kan fandme godt blive brugt bedre, men det er jo ligemeget når Chelsea har så mange penge Rullende Øjne. Men håber squ at han er god Smiley.

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 03 Jun 2006, 12:35 »

Det er sgu da langt fra nok funny

Jeg tror nu 130 mio. rækker omtrent til Riquelme, måske der lige skal skydes en lille smule mere ind.

Zone 43
Manager

« Svar #8: 03 Jun 2006, 12:41 »

Jeg tror nu 130 mio. rækker omtrent til Riquelme, måske der lige skal skydes en lille smule mere ind.

Det er jo heller sikkert at Villarreal vil sælge ham Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #9: 03 Jun 2006, 12:42 »

Riquelme kunne være fedt!

Det er et sygt hold Chelsea er ved at få sig! Shockeret For få år tilbage var Real Madrid fodboldens "dream team", men det kan man vidst godt sige at Chelsea er ved at overtage, hvis ikke allerede de har gjort det! Shockeret

Galt hold!

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 03 Jun 2006, 12:43 »

Det er jo heller sikkert at Villarreal vil sælge ham Smiley

Nej, det er klart, men umiddelbart lyder et prisskilt på 130 mio. i mine ører ikke urealistisk.

Zone 43
Manager

« Svar #11: 03 Jun 2006, 12:48 »

Nej, det er klart, men umiddelbart lyder et prisskilt på 130 mio. i mine ører ikke urealistisk.

Det kan der være noget om.

Det er et sygt hold Chelsea er ved at få sig! Shockeret For få år tilbage var Real Madrid fodboldens "dream team", men det kan man vidst godt sige at Chelsea er ved at overtage, hvis ikke allerede de har gjort det! Shockeret

Galt hold!

Du har fat i noget. Spørgsmålet er så bare om Chelsea vi lide samme skæbne som Real M.

- Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #12: 03 Jun 2006, 13:04 »

På et eller andet tidspunkt vil de jo nok... tror ikk Chelsea vinder den engelske liga 20 år i træk.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 03 Jun 2006, 13:11 »

Galt hold!

Real Madrid havde jo ikke 11 verdensstjerner, men de havde den voldsomme offensiv og spillede flot fodbold, så Chelsea vil ikke blive set på som fodboldens "dream team", da de ikke har de offensive spillere til det, og de kommer ihf aldrig nogensinde til at spille flot i mere end én kamp af gangen.
Og ja, elsker simpelthen Chelsea.

Gosser
Manager

« Svar #14: 03 Jun 2006, 13:16 »

Real Madrid havde jo ikke 11 verdensstjerner, men de havde den voldsomme offensiv og spillede flot fodbold, så Chelsea vil ikke blive set på som fodboldens "dream team", da de ikke har de offensive spillere til det, og de kommer ihf aldrig nogensinde til at spille flot i mere end én kamp af gangen.
Og ja, elsker simpelthen Chelsea.

Har de ikke de offensive spillere til det? Jeg vil da sige at Sheva er en god start! Thumbs Up

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010