home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  UEFA Cup-finale
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: UEFA Cup-finale  (Læst 11804 gange)
Cesc
Gæst
 
UEFA Cup-finale
« : 20 Maj 2009, 11:09 »

UEFA Cup-finale
Shaktar vs. Werder


Nu er dagen kommet, og UEFA Cup-finalen står lige for døren! Det bliver helt sikkert en formidabel kamp med mange mål tror jeg, og i mine øjne ligger den ikke just til højrebenet at Werder Bremen skal vinde den. Shaktar er i min bog et fantastisk fodboldhold med en omgang seværdig fodbold og mange spændende spillere som Willian og Jadson, Fernandinho og selvfølgelig - Srna.

Werder Bremen har dog også et spændende hold, og jeg tror at Diego får en hovedrolle i dagens kamp - og han kunne meget vel blive kampens spiller med en scoring og et oplæg? Selv om jeg tror kampen bliver tæt og med mange mål, håber jeg at Werder Bremen kommer bedst ud af det. Og det lyder mest sandsynligt!

2-3 til Werder Bremen håber jeg på, og gerne endnu flere mål, da kampen bare skal være fantastisk. Jeg har intet forhold til nogen af de to klubber, så derfor håber jeg bare på en genial kamp uden for mange frispark og stop i spillet. Tempoet skal være højt, og det tror jeg også at det bliver.

Hvad tror I om dagens finale?
Logged

S
Gæst
 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #1: 20 Maj 2009, 11:15 »

Diego har karantæne Smiley
Det samme har Hugo Almeida, mens Mertesacker er skadet.

Med det skader synes jeg det ser svært ud for Werder Bremen. Deres mest kreative spiller, samt en vigtig mand i forsvaret mangler. Jeg tror dælme Shaktar løber med den i sidste ende.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2009, 11:18 af S » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #2: 20 Maj 2009, 11:18 »

Diego har karantæne Smiley
Det samme har Hugo Almeida, mens Mertesacker er skadet.

Ej, det er sgu' surt for Werder Bremen - og det vender vel meget af mit bud helt på hovedet. Vidste jeg ikke lige....

Han er ellers den spiller i Werder Bremen som jeg bedst kan lide. Ej, hvor surt og skuffende for finalen at den største stjerne på de to hold mangler.

Surt. Pis.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #3: 20 Maj 2009, 12:07 »

Det er mega surt for Bremen de ikke har Almeida, Mertesacker og Diego med og det skader virkelig deres hold både rent defensivt, men også offensivt i den grad. Som det ser ud nu, så må Shaktar jo være favoritter til dagens kamp. Som du siger Cesc, så tror jeg ikke på offensivt fodbold lige nu, efter som Diego og de andre gode spillere ikke er med. Jeg tror ikke Bremen kommer til at have det samme offensive flotte fodbold som de plejer at levere, men man kan vel håbe på en god UEFA Cup-finale.

Jeg gætter på 1-2 til Shaktar.
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #4: 20 Maj 2009, 12:16 »

Jeg håber på en spændende finale, selvom spillere som Almeida og Diego ik er med tror jeg på offensivt flot spil, da begge hold vil gå efter at afgøre det.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #5: 20 Maj 2009, 17:09 »

Naturlig ærgeligt at vi mangler de tre profiler, men reserverne burde sagtens kunne overtage for dem. Prödl har gjort det fornuftig, Özil det samme, mens Rosi har været lidt af en skuffelse men synes på vej tilbage. Så det burde ikke være det store problem.

Er optimist og tipper en to- eller tremålssejr til os. Pizarro skal nok lave nogen mål. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bimmand
Gæst
 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #6: 20 Maj 2009, 17:13 »

Nogle der kender start 11eren for begge mandskaber ?
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #7: 20 Maj 2009, 17:15 »

PS. Jeg tror Sharktar vinder 3-0 , Diego og HUGO A + D JENSEN OG PER M og Baumann er ikke med
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #8: 20 Maj 2009, 17:15 »

Jeg håber på at Shaktar kan vinde kampen, og titlen.  Smiley

Det kunne være fedt med en uventet vinder af noget internationalt fodbold.
Som sagt mangler Bremen store spillere som: Diego, Almeida og Mertesacker.
Og som jeg ser det, er det primært Diego som er Bremens eneste offensive tryllekort.
Ligeledes med Mertesasker i forsvaret..
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #9: 20 Maj 2009, 17:19 »

kirederf19:
Ja håber sku også Shaktar vinder. Har Forbandende 200 kroner på dem
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #10: 20 Maj 2009, 17:22 »

Nogle der kender start 11eren for begge mandskaber ?

De bliver først offenliggjort ca. en time før kampstart.

kirederf19:
Ja håber sku også Shaktar vinder. Har Forbandende 200 kroner på dem

Du vil ærge dig en grøn gris, når dommeren har fløjtet af og Bremen står med trofæet. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #11: 20 Maj 2009, 17:23 »

Du vil ærge dig en grøn gris, når dommeren har fløjtet af og Bremen står med trofæet. Thumbs Up

JA mon ikke, Hvis de VANDT
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #12: 20 Maj 2009, 17:24 »

Det gør de naturligvis også. Trust me. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #13: 20 Maj 2009, 17:26 »

AS if. You Wish. Fernandinho Takes them out !!!
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SoAP
Gæst
 
Sv: UEFA Cup-finale
« Svar #14: 20 Maj 2009, 17:29 »

Jeg synes det er sjovt hvor lidt kendskab i har til Bremen. Det lyder som om at de intet er uden Diego. For mig er det et langt større problem at Mertesacker ikke er med, men Prödl skal nok kunne håndterer det.
@Kirederf19
De har altså andre alternativer en Diego. Fx. en Mesut Özil, der har gjort det mere end fornuftigt i år, hvor han virklig har slået igennem og blandt andet fået debut på landsholdet.

Jeg tror på en 2-1 sejr til Werder. Srna 1-0, hvorefter Pizarro laver en kasse og så lukker Özil den til 2-1 Peace
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010