home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 1627 gange)
Cesc
Gæst
 
AC Horsens
« : 17 Maj 2009, 16:58 »

Endnu engang blev Horsens snydt i slut minutterne, og lugten af 1. division bliver kraftigere og kraftigere. Derfor har jeg taget sagen i egen hånd, og nu vil jeg forsøge at gøre Horsens til et stærkt hold i den danske SAS-Liga. Sidste sæson skal vise sig ikke at være et år, hvor De Gule overpræsterede, men en sæson som skal bygges videre på. Stjerner skal til Langmarksvej, og nye mål skal sættes. Mesterskabet skal bringe smilet frem hos de 80.000 indbyggere i Horsens - og nu skal der spilles FM!

Ja, denne tråd er oprettet så vi kan snakke om AC Horsens!

Kom glad.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #1: 17 Maj 2009, 17:08 »

ØNSKELISTEN


Sæsonen står lige for døren, og jeg har banket en ønskeliste sammen, hvor Jesper Jørgensen fra EfB, David Boysen fra AB og Søren Fuglsang fra SønderjyskE klart er de spillere jeg helst ser i den gule trøje. Jørgensen må uden tvivl siges at være den spiller jeg allerhelst vil have til Horsens, og samtidig er jeg ved at sælge Thomas Kortegaard og Nabil Aslam for omkring 3 millioner samlet.

Interessen for Kortegaard er heldigvis stor, hvilket gør, at jeg måske kan hente en spiller mere til klubben. Da jeg spiller en smal 4-3-3 uden fløje, ser jeg ingen pointe i at have Kortegaard selvom han er en habil fodboldspiller. Så han bliver afskibet og forhåbentlig kan jeg få en ny mand ind hurtigst muligt.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #2: 17 Maj 2009, 17:20 »

Må jeg bede om et ss af din taktik?Smiley
Men Kanstrup og Mensah tror jeg ikke du vil få den store glæde af, da jeg egentlig ikke har set dem udvikle sig godt. Du kan selvfølgelig have andre erfaringer Smiley
Logged

bak18
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #3: 17 Maj 2009, 22:25 »

Uden at lyde alt for næsvis, men hvorfor bruger du ikk den AC Horsen tråd der allerede er oprettet?
Logged

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

Cesc
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #4: 18 Maj 2009, 06:38 »

Uden at lyde alt for næsvis, men hvorfor bruger du ikk den AC Horsen tråd der allerede er oprettet?

Kom lige til at tænke på Mogens Den Næsvise Kattekilling. Opstemt

Men hey, i oversigten kunne jeg ikke finde AC Horsens, så var sikker på at der ikke var en tråd om dem. I så fald, har du et link til den? Så kan jeg da godt bruge den.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #5: 18 Maj 2009, 07:36 »

Bare lige for at hjælpe Wink Link
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #6: 18 Maj 2009, 08:15 »

Kunne være dejligt hvis du lagde dit materiale over i den anden tråd, Cesc, for det er godt! Håber det kommer til at køre for dig, og har tidligere haft et savegame med ACH, dog gik jeg lidt i stå, da jeg fik en del modgang i økonomien, men kunne være jeg skulle prøve igen.
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #7: 02 Jun 2009, 19:32 »

jeg tænker lidt på at lave min første blog, selvfølgelig skal det være med De Gule. men der er alligevel noget der siger mig imod, de seneste par spil jeg har haft gang i er jeg gået død efter en måned i spillet.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010