home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nul nyt spil.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nul nyt spil.  (Læst 954 gange)
Rooland
Manager

Nul nyt spil.
« : 01 Jun 2006, 21:50 »

Hver gang  jeg vil starte et nyt spil står der at en fejl er opstået og så lukker den fm2006 ned.Hjælp

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Nul nyt spil.
« Svar #1: 01 Jun 2006, 21:54 »

Geninstaller? Du er ikke den første, ej heller den sidste der har prøvet det, det har vi vist alle. Den eneste metode er som regel en geninstallation

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rooland
Manager

« Svar #2: 01 Jun 2006, 21:59 »

Så mister jeg jo det hele også min blog.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 01 Jun 2006, 22:01 »

Så mister jeg jo det hele også min blog.

Nej man mister jo ikke sine savegames når man geninstallerer Smiley

Men hvis du vil være sikker på ikke at miste dem, så kan du jo tage backup af dine savegames, som ligger under

C:\Documents & Settings\Brugernavn\Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2006\Games\

I stien før Games, ligger der desuden alle dine andre gemte ting som f.eks. kampe, og taktikker. Du mister dog dine ekstra pakker som grafik og fixes/patches ved en geninstallation, men det kan jo bare installeres igen Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rooland
Manager

« Svar #4: 01 Jun 2006, 22:03 »

Ok.Jeg blev helt nervøs, Forlegen

Freak
Gæst

« Svar #5: 01 Jun 2006, 22:03 »

Du kan finde dine savegames i FM mappen under dokumenter, så flytter du dem bare ud på skrive bordet, og tilbage når du har geninstalleret.
Tror faktisk også du kan vælge at gemme kampe når du geninstallerer, men er ikke sikker.

EDIT: Argh for sent ude.

Mart
Ynglingespiller

« Svar #6: 01 Jun 2006, 22:33 »

et lille sidespring :
I næsten alle computere er der mere end 1 drev.I i de tilfælde computeren går ned er det som regel C:\ der går istykker.Og skal man formattere før man kan få fat i sine data mister man jo sit SAVEGAME.
Så jeg gemmer altid mine SAVEGAMES på et andet drev end C:\.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 01 Jun 2006, 22:40 »

Ja det er rigtigt nok, så må man jo huske at tage backup.. Det er derfor man tager backup af nogle bestemte ting på C: inden man formatterer, bl.a. mails, savegames, skrivebord og dokumenter Smiley

tturbo1
Manager

« Svar #8: 01 Jun 2006, 22:43 »

et lille sidespring :
I næsten alle computere er der mere end 1 drev.I i de tilfælde computeren går ned er det som regel C:\ der går istykker.Og skal man formattere før man kan få fat i sine data mister man jo sit SAVEGAME.
Så jeg gemmer altid mine SAVEGAMES på et andet drev end C:\.

Det er meget forskelligt fra maskine til maskine. Hvis du kun har en harddisk i og den er delt op i flere Partioner (staveplade) så hjælper det ikke ret meget hvis din harddisk går i stykker, for så mister du stadig dine data uanset om de ligger på C, D eller et helt 3. drev.
Det mest optimale er at have 2 harddiske i sin maskine, så man kan bruge reservedisken til Backup...

Freak
Gæst

« Svar #9: 01 Jun 2006, 22:46 »

Plejer lige at lave en backup på en USB-nøgle, så kan man også lige have det med og vise vennerne Wink

tturbo1
Manager

« Svar #10: 01 Jun 2006, 22:53 »

Er jo stadig begrænset hvor meget man kan have liggende på en USB nøgle, selvom de bliver større og større.
På min arbejdspc vil jeg skyde på der ligger ca. 20 GB dokumenter og 30 GB billeder/grafik.
Dælme svært at tage backup af, så jeg er fucked hvis min maskine går ned...

Freak
Gæst

« Svar #11: 01 Jun 2006, 22:55 »

Er jo stadig begrænset hvor meget man kan have liggende på en USB nøgle, selvom de bliver større og større.
På min arbejdspc vil jeg skyde på der ligger ca. 20 GB dokumenter og 30 GB billeder/grafik.
Dælme svært at tage backup af, så jeg er fucked hvis min maskine går ned...
Mente nu også mine fm-savegames Smiley Men ellers har du ret.

Rooland
Manager

« Svar #12: 02 Jun 2006, 13:37 »

Det har ikke hjulpet at genistalerre. Græder Græder Græder Græder

Rooland
Manager

« Svar #13: 02 Jun 2006, 13:42 »

Helte præcis Står der Array acces out of bounds.Så står der at der er en fejl is systemet og så lukker den de hele ned.

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 02 Jun 2006, 15:26 »

Har du slettet det "helt" som vist i guiden her?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010