home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 983 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Harmoni i truppen?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Harmoni i truppen?  (Læst 1043 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller

Harmoni i truppen?
« : 10 Maj 2009, 21:51 »

Harmonien i min Sampdoria har været fantastisk i løbet af sæsonen, men i den sidste tredjedel har den været helt forfærdelig.  Græder ticked off
http://i647.photobucket.com/albums/uu195/TheRealFisherman/harmoni2.jpg 
Det er kun Rosina som er sådan rigtig utilfreds. Jeg har prøvet at rose spillerne mere, men det hjalp ikke det store. Jeg håber der er nogen, der har nogle forslag til hvad jeg kunne gøre. Smiley
« Seneste Redigering: 10 Maj 2009, 21:53 af LFC_Fisker » Logged

mgk-99
Landsholdsspiller

Sv: Harmoni i truppen?
« Svar #1: 10 Maj 2009, 21:55 »

Hvis Rosina godt vil væk, og der er interesse for ham, så prøv at få solgt ham ved at tilbyde ham til klubber- Det kan muligvis hjælpe. Det kan også skyldes at det går dårligt for dit hold.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #2: 10 Maj 2009, 21:57 »

Det har jeg også overvejet. Vinduet er lige åbnet. Så må vi se hvad der sker. Han er vildt eftertragtet...

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #3: 10 Maj 2009, 22:03 »

Ok har det noget at gøre med at du spiller dårligt? for så kan det hjælpe at spille bedre et par kampe eller flere, så får de automatisk troen og selvtilliden igen, men når at du siger at du roser dem, er det så ved at sige at du tror på dem inden kampene eller hvad? det kan nemlig også hjælpe dem, men som sagt det vigtigtigste er at vinde kampe(ne), så kommer det helt naturligt af sig selv og de genvinder hurtigt selvtilliden og troen på dem selv.

Vh.Blackstone

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #4: 10 Maj 2009, 22:04 »

Jeg har haft sejrsrækker på 4 kampe, med ros mener jeg i pressen med form og lidt det med "jeg tror på dig" Smiley

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #5: 10 Maj 2009, 22:42 »

Ok mener også at det hjælper at sige at man tror på dem, uden at vide det helt præcist/sikkert, men det burde ihvertfald give dem noget tro på sig selv og når at du har vundet 4 kampe i streg, så burde de også ha selvtilliden og troen på sig selv, så/men jeg synes at det er mærkeligt at de ikke har, men jeg tror ikke at der er så meget andet at gøre, end at blive ved med at rose dem og at vinde kampene og så burde det komme Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone

Caspper
Manager

« Svar #6: 10 Maj 2009, 22:58 »

Det kan også være dine spilleres personligheder. Hvis du har en stor blanding af uambitiøse, ambitiøse, professionelle, uprofessionelle osv. det kan også godt have en negativ virkning.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010