home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Frankrig 1998
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Frankrig 1998  (Læst 2384 gange)
U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Frankrig 1998
« : 09 Maj 2009, 23:29 »

Efter ønske af -LFC-




For danskerne er VM 1998 måske bedst husket for brødrene Laudrups stop på det danske landshold, men i virkeligheden var det Frankrig der stjal overskrifterne. De imponerede nemlig med flot spil, og slog overbevisende de forsvarende verdensmestre fra Brasilien med 3-0 i finalen. Og nu har du muligheden for at spille med Zidane, Desailly, Barthez & Co.

INFO:

  • Alle Frankrigs 22 spilere fra slutrunden er tilføjet
  • De er alle gjort 10 år yngre
  • De spiller i den klub de spillede i, i sæsonen 1998/1999
  • CA & PA er tilpasset hos alle. Små statsændringer er foretaget hos enkelte spillere

DATABASE & SAVEGAME:

Databasen er bygget over patch 9.0.3, og kan hentes her!
Hvis du foretrækker et savegame, kan det hentes her! Der er de 22 spillere udtaget til landsholdet på forhånd. (Stor database, alle franske ligaer, alle franske spillere)

SCREENSHOTS:

Truppen
Zinedine Zidane
Marcel Desailly
Fabien Barthez
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig 1998
« Svar #1: 09 Maj 2009, 23:33 »

Sindsygt godt arbejde og tak fordi du tog det ønske fra mig  Thumbs Up Tror dog det ville være bedst at lave 10-15 mand mere for hvis man bliver ramt af skader kan man ende med en ret smal trup.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig 1998
« Svar #2: 09 Maj 2009, 23:35 »

Fantastisk! Shockeret
Hvor er det vildt godt arbejde! Elskede simpelthen det hold dér, især Leboeuf, Petit og Djorkaeff - totalt yndlingsspillere! Opstemt
Men som sagt - virkelig imponerende arbejde du leverer for tiden! Keep it up! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig 1998
« Svar #3: 09 Maj 2009, 23:37 »

TAK! Thumbs Up Fantastisk arbejde. Det er dog mærkeligt, at Barthez ikke har 20 i agility og flair, for han var da om nogen adræt og uforudsigelig, men det kan jeg fixe selv. Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig 1998
« Svar #4: 09 Maj 2009, 23:40 »

TAK! Thumbs Up Fantastisk arbejde. Det er dog mærkeligt, at Barthez ikke har 20 i agility og flair, for han var da om nogen adræt og uforudsigelig, men det kan jeg fixe selv. Thumbs Up

Og Barthez skulle helt klart have haft over 40 i Excentricitet! Opstemt Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig 1998
« Svar #5: 09 Maj 2009, 23:41 »

Sindsygt godt arbejde og tak fordi du tog det ønske fra mig  Thumbs Up Tror dog det ville være bedst at lave 10-15 mand mere for hvis man bliver ramt af skader kan man ende med en ret smal trup.

Det er rigtigt, men ønsket lød jo på de 22 spillere, og jeg ville ikke ane hvem jeg ellers skulle tilføje Wink Ellers må man jo indkalde nogle af spillerne fra nutiden, og evt. bare have dem på bænken Smiley

Fantastisk! Shockeret
Hvor er det vildt godt arbejde! Elskede simpelthen det hold dér, især Leboeuf, Petit og Djorkaeff - totalt yndlingsspillere! Opstemt
Men som sagt - virkelig imponerende arbejde du leverer for tiden! Keep it up! Thumbs Up

Jeg takker og bukker Wink

TAK! Thumbs Up Fantastisk arbejde. Det er dog mærkeligt, at Barthez ikke har 20 i agility og flair, for han var da om nogen adræt og uforudsigelig, men det kan jeg fixe selv. Thumbs Up

Jeg kan bare huske han var excentrisk og havde gode reflekser, så der gav jeg ham højt Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010