home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 990 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Final Fantasy
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Final Fantasy  (Læst 2444 gange)
Guggi
Ynglingespiller

Final Fantasy
« : 31 Maj 2006, 22:55 »

Jeg har en veninde, som er helt forelsket i disse Final Fantasy-spil. Så er det jo jeg er smart og tænker, at jeg må sgu kunne skaffe de spil til hende, og så score lidt point. Cool Hehe.

Men mit spørgsmål var sådan set, om der var nogle herinde fra, som kender et sted hvor man kan købe Final Fantasy IX - det må være 9'eren?

Jeg har lagt mærke til at der er et par stykker herinde som er FF-fan, så måske kender I til et sted, hvor man kan købe dem?

Det ville være great, hvis at I lige kunne vise mig hvor man kunne skaffe dem. Thumbs Up

Thore
Manager

Sv: Final Fantasy
« Svar #1: 31 Maj 2006, 23:12 »

Ved ikk hvor man kan købe dem, men de er helt fantastiske  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #2: 31 Maj 2006, 23:21 »

Ved ikk hvor man kan købe dem, men de er helt fantastiske  Thumbs Up

Ja, det siger hun godt nok. Jeg kunne bare ikke se det sjove i det, da jeg prøvede dem. Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 31 Maj 2006, 23:34 »

Ja, det siger hun godt nok. Jeg kunne bare ikke se det sjove i det, da jeg prøvede dem. Smiley

Hvad går det ud på?

Det eneste FF jeg kender til, er til de gamle amiga'er og dengang var det et flipperspil.  Grin

Thore
Manager

« Svar #4: 31 Maj 2006, 23:58 »

Det er et Rollespil/eventyr spil.
Gameplayet er i top, historien i spillene er altid kanon.

Prøv Final Fantasy 7, det bedste nogensinde. Det er kommet til playstation og PC. Grafiken er godt nok ikk så god, da spillet er ved og være gammelt, men det er et af de bedste spil nogensinde.
Men man skal nok give det lidt tid, og ikk stoppe efter en halv time.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #5: 01 Jun 2006, 00:06 »

Jeg tror, at hun har gennemført X og X-2? Er det 10'eren? Men hun begyndte vidst nok at græde da hun var færdig med det, så meget levede hun sig ind i det. Smiley

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #6: 01 Jun 2006, 06:03 »

Hvad med FF Online ?

R O T R

Thore
Manager

« Svar #7: 01 Jun 2006, 11:01 »

Hvad med FF Online ?

Har ikk prøvet det, men sammenlignet med andre online rpg'er skulle det ikk være noget specielt.

Ja X er 10'eren, og X-2 er en opfølger, faktisk den første opfølger til et FF spil nogensinde, altså når man taler om en direkte efterfølger der forgår i det samme univers, med de samme personer osv.

Selv har jeg Final Fantasy 4-9 til playstation, og X - X-2 til playstation 2, og jeg ser meget frem til det nye der skulle komme i år  Smiley

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #8: 01 Jun 2006, 13:09 »

Jeg tror 12'eren kommer ud i efteråret engang. Play.com siger 4. august, mens mange andre siger oktober. Smiley

Men jeg kan bare ikke forstå, at man overhovedet ikke kan finde 9'eren i Danmark, når det allerede kom ud i 2001. Jeg har sgu ledt mange steder efterhånden. Jeg har også ledt på engelske sites, og der ser det hellere ikke ud til at være? Huh

Thore
Manager

« Svar #9: 01 Jun 2006, 13:36 »

Ja det er da lidt underligt, du kan altid prøve og kigge hos de der butikker der kun har computerspil, måske har de dem brugt, eller kan skaffe dem.

Guggi
Ynglingespiller

« Svar #10: 01 Jun 2006, 13:38 »

Ja det er da lidt underligt, du kan altid prøve og kigge hos de der butikker der kun har computerspil, måske har de dem brugt, eller kan skaffe dem.

Tror du butikker som Game, EB Games osv., måske ligger inde med det?

Thore
Manager

« Svar #11: 01 Jun 2006, 13:49 »

Jeg vil da sige det er en mulighed, de har altid en masse gamle playstation spil, godt nok brugt, men så længe det virker er det vel også fint.

Soccerpop
Gæst

« Svar #12: 01 Jun 2006, 14:05 »

pröv spilpriser.dk.

arsenalistic
Manager

« Svar #13: 01 Jun 2006, 23:07 »

Har selv alle final fantasy spil op til X, men jeg ville kigge på auktioner, da de gamle psx vist ikke forhandles igennem butikker længere. Ellers skal du være heldig at støde ind i dem hos EB eller lign.

Jeg græd sgu også selv under en scene i FVII, der er ret rørende. Thore ved hvilken, er jeg sikker på Smiley

Men rækkefølgen af gameplay er imo: FF7, FF9, FF8, FF10 <- det er dem man kan spille på nyere maskiner, da de gamle er for svære at sætte sig ind i, hvis man er vant til supergrafik.

LÆNGE LEVE SEPHIROTH!

Go you Gunners!

Thore
Manager

« Svar #14: 28 Jun 2006, 21:17 »

http://www.gamespot.com/ps2/rpg/finalfantasy12/index.html?q=final%20fantasy

Det bliver stort.. glæder mig mere end til det nye FM.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010