home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1220 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvad ville du gøre med en million?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvad ville du gøre med en million?  (Læst 6992 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #15: 11 Maj 2009, 18:28 »

Ville nok købe en stor fladskærm, nye møbler til mit værelse, en ferie til USA, og hvad jeg nu lige mangler:)
Resten skal ind på børneopsparingen:)

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 11 Maj 2009, 18:37 »

Ville nok finde mig et sted at bo, lejlighed eller hus, så kan man jo altid tjene nogle af pengene ind igen senere i livet når huspriserne stiger på et tidspunkt Opstemt Og så ville jeg købe mig det største OLED fjernsyn der er på markedet og en god gang surround sound til det.. Når det så var gjort skulle jeg have mig en ny computer da den jeg har nu tit går i stykker Sur Og resten skulle bruges på rejser ellers sættes ind på en konto Opstemt
« Seneste Redigering: 11 Maj 2009, 18:40 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #17: 11 Maj 2009, 18:39 »

Hvis jeg fik en mio. Ville jeg nok først og fremmest vente en uge med at overveje hvad jeg ville bruge pengene til. Og når jeg så havde fundet ud af, hvad jeg muligvis ville bruge pengene å¨ville jeg vente endnu en uge med at invistere. IRL venter jeg også tit en uge med at bruge penge på større ting, for at undgå at lave impulskøb. F.eks. overvejede jeg tidligere stærkt at købe en ps3, og normalt havde jeg også brugt penge på den, men nu er jeg glad for at jeg ikke købte den. Jeg er hverken konservativ eller kedelig, men jeg bruger mine penge med omhu. Når de uger så var gået ville jeg nok komme frem til, at de 980.000-990.000 kr blev invisteret i aktier, og de sidste blev brugt på noget sjovt.

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 11 Maj 2009, 18:43 »

1.000.000.000 kr ¤ 50 øre = 2.000.000.000 stykker tyggegummi crazy

-LFC-
Manager

« Svar #19: 11 Maj 2009, 19:27 »

1.000.000.000 kr ¤ 50 øre = 2.000.000.000 stykker tyggegummi crazy
Der er tre nuller for meget dér. crazy

Men jeg ville tage til Liverpool, købe sæsonkort til Brøndby Stadion også ellers bare "fornye" mit værelse og gemme resten, hvor jeg så engang imellem kunne hæve lidt penge. Peace

Drillo
Gæst

« Svar #20: 11 Maj 2009, 19:49 »

1.000.000 kr ville hurtigt få ben at gå på.

De skulle bruges på at istand sætte helle min lejlighed  (køkken, badeværelse, stue, få lukket altanen, og i det hele taget bare få lavet alt) og så ville jeg tage på en lille rejse sammen med kæresten mens lejligheden blev færdig. (hvis der var flere penge tilbage når vi kom hjem fra ferie, skulle de bare i banken.)
« Seneste Redigering: 11 Maj 2009, 19:52 af Drillo » Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 11 Maj 2009, 19:59 »

Jeg ville nok starte med en god bytur, derefter ville jeg nok tage et par ture til Liverpool og se LFC spille, få mig en større lejlighed, kørekort og bil, så må jeg så se hva der er tilbage derefter og eventuelt købe en ny computer Opstemt

Modric
Gæst

« Svar #22: 11 Maj 2009, 20:01 »

Tjaaa 1 millioner kan jo hurtig bruges ville nok bruge pengene til 1 sæsonkort til brøndby Stadion og i brøndby shoppen og andre butikker som f.eks en Levi´s butik og andet tøj.... Grin

Vis mig Basso
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 11 Maj 2009, 20:16 »

Der er tre nuller for meget dér. crazy

Nej for jeg har selv tre nuller her hjemme

Gosser
Manager

« Svar #24: 11 Maj 2009, 20:23 »

En million kroner er ikke et svimlende beløb, men ville da ikke sige nej tak Opstemt Men hvad ville jeg bruge dem til.. Skulle da nok lige have en MacBook Pro og derudover en god gamer-PC (selvom jeg ikke tror jeg vil få brugt den sidste synderligt meget). Derudover ville jeg nok købe mig en bil, a la en MG ZR 160. Resten skulle bare i banken og trække renter, hvis ikke et lille beløb skulle smides i aktier.

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 11 Maj 2009, 20:28 »

Nej for jeg har selv tre nuller her hjemme

dvs. du bare har 999.000.000 til at ligge Opstemt?

Naah.

Guldbrand
Gæst

« Svar #26: 11 Maj 2009, 20:29 »

Fik jeg en million, så skulle den helt klart i banken indtil jeg skal ud og investere i et hus..  Ser ingen grund til at købe alt muligt lir for de penge. Med en million kr. så vil du "næsten" kunne være gældfri hele dit liv..  Og læg mærke til at jeg har sagt "næsten", for man får nok ikke meget hus og ny bil i sidste ende for en million i dag.   Wink

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #27: 11 Maj 2009, 21:38 »

En million ville ændre mange ting for mig, og jeg ved præcis hvordan de skulle bruges:

1: Betale min gæld, så jeg slipper for det hver måned...  Sur
2: Ny bil, realistisk set en Hyundai I30 eller i den stil... (ja, jeg er familiefar.  Grin)
3: Nyt fjernsyn, nyt anlæg og ny voldfed PC. (Så meget familiefar er jeg heller ikke.  Thumbs Up)
4: En rejse til USA og Australien, og selvfølgelig Torino for at se en Juve-kamp.
5: Lidt sjove ting til mig og familien.
6: Resten i banken.  Wink
« Seneste Redigering: 11 Maj 2009, 21:47 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

Zeman
Gæst

« Svar #28: 11 Maj 2009, 21:41 »

tror jeg ville tage damen med et smut til england og se Manchester - Liverpool. og så vil jeg eller bare gemme resten til jeg bliver 18 og så købe en nice lejlighed Opstemt

AFC
Manager

« Svar #29: 11 Maj 2009, 21:51 »

Jeg ville bruge den på at tage rundt i verden til fodboldrejser. F.eks tage ned og se Real Madrid spille en fodboldkamp, eller se Arsenal i Premier League. Det kunne være så fedt. Så tror jeg også jeg vil købe en fed bil såsom en Audi A8 eller noget lign. Og så sætte resten i banken tror jeg Smiley

Hvis ikke jeg bruger dem på alt muligt andet..

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010