home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvad ville du gøre med en million?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvad ville du gøre med en million?  (Læst 6855 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hvad ville du gøre med en million?
« : 07 Maj 2009, 21:14 »

Ja, det siger næsten sig selv. Hvad ville I gøre hvis i en dag stod med en million kroner? Ville i investere, shoppe løs, eller bare gemme dem til dårligere tider. Peace

Jeg ville helt sikkert købe de ting jeg føler jeg står og mangler i hverdagen, og så invitere hele min familie ud og rejse. De penge der så var tilovers, ville jeg gemme til jeg flyttede hjemme fra. På det tidspunkt skulle der så også gerne købes stor lejlighed, gerne i Kbh, og så købes en lækker bil.

Fyr løs med jeres kreative køb? Opstemt
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #1: 07 Maj 2009, 21:20 »

Invistere i AB Tårnbys ungdomsafdeling, tage på en fodbold weekend til England, købe lidt tøj, få et kørekort og en bil.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #2: 09 Maj 2009, 00:26 »

købe sæson kort til fionia park og Stamford bridge, self, købe nogle seje ting og måske investere i dem Tunge funny
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #3: 09 Maj 2009, 00:29 »

købe sæson kort til fionia park og Stamford bridge, self, købe nogle seje ting og måske investere i dem Tunge funny
Du får da hurtigt brugt en million hvis du skal rejse mellem england og Danmark hver anden uge + du skal ud og købe noget Wink
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #4: 09 Maj 2009, 00:36 »

Jeg ville købe hvad jeg manglede her og nu, resten ville jeg investere og gemme til jeg blev 18. Så ville jeg flytte hjemmefra, købe en VW Golf 2.0 GTI og investere resten igen, og så putte afkastet i lommen.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2009, 18:05 af Caspper » Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #5: 09 Maj 2009, 00:39 »

Ville smutte på en lille ferie til Madrid og opleve en Real Madrid kamp. Herefter skulle der nok også opleves en kamp i England og til sidst ville jeg købe hvad jeg nu manglede allermest.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #6: 09 Maj 2009, 00:46 »

Du får da hurtigt brugt en million hvis du skal rejse mellem england og Danmark hver anden uge + du skal ud og købe noget Wink

Hvis du regner med 19 kampe i PL - da jeg ikke mener sæsonkortet dækker resten, så bør han kunne gøre det for omkring 30000 pr. sæson. Så det er vel maks 40-50.000 på at se alle deres hjemmekampe plus OB kampene.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JKJ
Gæst
 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #7: 11 Maj 2009, 15:04 »

Mon ikke der skulle invisteres i en bil mere...

En ferie skulle der nok også bruges nogle penge på.

Udover det skal der vel bare bruges lidt til at fokæle familien og så ellers invistere dem i aktier og obligationer...
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #8: 11 Maj 2009, 15:07 »

Ja, det siger næsten sig selv. Hvad ville I gøre hvis i en dag stod med en million kroner? Ville i investere, shoppe løs, eller bare gemme dem til dårligere tider. Peace

Jeg ville helt sikkert købe de ting jeg føler jeg står og mangler i hverdagen, og så invitere hele min familie ud og rejse. De penge der så var tilovers, ville jeg gemme til jeg flyttede hjemme fra. På det tidspunkt skulle der så også gerne købes stor lejlighed, gerne i Kbh, og så købes en lækker bil.

Fyr løs med jeres kreative køb? Opstemt

Haha. du ville altsaa koebe en rejse, en stor lejlighed i KBH og en laekker bil for en million? :-D. Har du et begreb om, hvad lejligheder koster? :-)

Anyway. Jeg ville nok braende millionen (hvis den raekker) af paa en laekker lejlighed i Aarhus eller KBH.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #9: 11 Maj 2009, 17:01 »

Jeg vil invistere i oddset.  Opstemt
-det er sten sikker.  Cool
Logged


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #10: 11 Maj 2009, 18:01 »

Jeg ville købe lidt lækkert til mit værelse (Fladskærm, ny computer, seng osv) og resten vil jeg gemme til jeg blev 18, og så skulle de ellers bruges på at style favoritbilen (audi a4) op. Og evt resterende penge vil blive gemt, til de senere ting som vil komme som forhindringer.  Cool
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #11: 11 Maj 2009, 18:03 »

Jeg ville bruge dem på slik. Længere er den ikke!
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #12: 11 Maj 2009, 18:05 »

Jeg ville købe lidt lækkert til mit værelse (Fladskærm, ny computer, seng osv) og resten vil jeg gemme til jeg blev 18, og så skulle de ellers bruges på at style favoritbilen (audi a4) op. Og evt resterende penge vil blive gemt, til de senere ting som vil komme som forhindringer.  Cool

Hvorfor en A4?  Opstemt
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #13: 11 Maj 2009, 18:06 »

Hvorfor en A4?  Opstemt
Fordi jeg tænker realistik, og forbi at det er den bil som jeg får når jeg bliver 18  Peace
Audi a4 1.8 avant, fra 1996  Kys
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvad ville du gøre med en million?
« Svar #14: 11 Maj 2009, 18:24 »

Jeg ville helt sikkert tage til England og se Liverpool spille! Derefter til Madrid og efterfølgene tage ned og se Den Gamle Dame. Ellers skulle der bare shoppes tøj, Xbox spil og en ny super com! Opstemt
Udover fodbolden ville jeg nok smide 900.000 ind på en konto til jeg bliver 18 og skal have kørekort og til den dag jeg skal have lejlighed.
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010