home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bedste Tømmermændsdag!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Bedste Tømmermændsdag!  (Læst 12483 gange)
Thore
Manager

Sv: Bedste Tømmermændsdag!
« Svar #15: 05 Okt 2005, 14:54 »

fik afvide jeg var meget morsom, kan selv kun huske jeg fløj rundt i huset, og væltede ind i ting.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #16: 05 Okt 2005, 23:03 »

Sidste lørdag holdte jeg fest, hvor jeg skulle forsøg og score en pige jeg kendte, det endte med bræk ned af blusen og i køkkenvasken, se det var trist Peace

Flere af den slags historier drenge!

Gerne med masser af selvironi - Se det er sgu' god humor  funny

arsenalistic
Manager

« Svar #17: 08 Okt 2005, 18:33 »

Har en historie der læner sig op af.

Min veninde havde i et par uger snakket om denne her super søde, og i følge hende også super lækre veninde.
Nå, men nu havde hun så sørget  for at vi tilfædigvis var i byen samme dag, hertil skal det lige tilføjes at der var blevet drukket siden klokken 16 den dag, så jeg var allerede før vi tog i byen godt, for ikke at sige sindssyg, stiv! Men det viser sig så at denne her veninde ER sindssyg sød og mega lækker. Jeg giver hende et par omgange, man skal jo fylde på damerne når man går i byen. Opstemt Efter en times tid skal vi videre fra dette skumle værtshus vi har siddet og drukket os mere fulde på. Da vi går, tænker jeg, at den bedste måde at skaffe sig lidt opmærksomhed er at bøvse så højt at det giver hørerskader. Og jeg synes at jeg skal imponere pigetøsen med et kampræb! Det er åbenbart ikke lige hendes kop te, og hun sætter farten lidt op. Så kommer den næste geniale indskydelse: jeg kan sparke til hendes hæl så hun snubler! Det var jeg overbevist ville tage kegler... NEJ! Nu småløber hun nærmest hen til det næste sted. Jeg giver i min fuldhed fortabt, og venter på chancen til vi ankommer det nye sted. Igen NEJ! Dørmanden vil ikke lukke mig ind i min brandert, da han mener jeg ikke er nogen attraktiv gæst. Så her ender en "score-aften", med mig siddende på et pizzeria, tyggende i en kebab og alene.

Hva siger folk til den? En der slår den?!

Go you Gunners!

freakstar
Gæst

« Svar #18: 08 Okt 2005, 19:45 »

Havde en udmærket tømmermændsdag for et par fredage siden, efter en af vores legendariske bold->druk torsdag aftener. Faktisk vol #3, hvor vi nu er nået til #5 Wink

Men det er jo ikke drukturen der er vigtigst, og dog.. for denne torsdag aften blev man godt æske af et par rammer tuborg og en del flasker vodka.. Men pga. nogle hændelser ved Torsdagsdruk #2 turde folk ikke ligge sig til at sove (noget med en blå tusch..), så derfor drak vi til kl. 6.45, sov 30 mins, tog i skole kl. 7.45...
Og her kom tømmermændene så.. stille og roligt. I de 2 første timer skulle vi have IT, som vi lige klarede... Derefter stod den på psykologi, men istedet faldt valget på en WW golf 1.6 og en toyota starlet fra 1985.. For vi skulle sku sove Wink
Så bilerne blev kørt ned i parkeringskælderen og vi faldt i søvn....
Efter at ha sovet 2½ time, valgte vi at have den sidste time, for derefter at tage hjem... Og nui tømmermændene var gigantiske på togturen hjem.. Men da jeg endelig kom hjem, gik jeg kold og sov 4-5 timer, for bagefter at tage direkte på druk, og gå kold kl. 6 lørdag morgen....

Sjældent har jeg haft det så dårligt en hel lørdag Wink

Men ellers - så foregår en traditionel tømmermændmands for mig med at se fodbold, drikke cola og glo dvd'er... Gerne en gang pomfritter til aften.. Og ellers bare stene tv.. Tømmermænd hører til, og disse dage med bold, dvd og seng er sku okay Wink

Langt tosse indlæg i know, men sådan er jeg - Næsten så tosset som Sunbao himself Opstemt

Zola^
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 09 Okt 2005, 16:57 »

Den bedste tømmermændsdag starter med en øl!!!

Derefter sætter man sig ud i solen og drikker en mere. Når den anden er tømt, åbner man den tredje.

Sådan fortsætter man, indtil tømmermændene er væk.

Det virker, og så kan man samtidigt nyde solen.

Et plus kunne være, at der var en 4-5 andre i samme situation, så man kunne nyde den solrige dag sammen med en god ven i hånden.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 09 Okt 2005, 17:06 »

Det allerbedste er at drikke en øl lige når man er stået op, derefter hopper jeg ellers på vognen med pizza og DVD'r Opstemt

LosCules
Gæst

« Svar #21: 09 Okt 2005, 17:10 »

Jamen det er da når jeg bare sover længe, får mig en pizza og så skal der bare games FM  Thumbs Up

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 09 Okt 2005, 17:12 »

Jamen det er da når jeg bare sover længe, får mig en pizza og så skal der bare games FM  Thumbs Up

Helt sikkert. Når vi får FM2006 imellem vores hænder, så kan selv tømmermænd ikke stoppe os  Grin

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #23: 11 Nov 2007, 20:49 »

helt klart en halv grill kylling med pommes fra den lokale junk food pusher med en spand cola og så eller discovery channel Opstemt

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #24: 11 Nov 2007, 20:49 »

bare for at genoplive tråden Wink

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 12 Nov 2007, 00:27 »

Nice tråd.

Min dag forløb således!

Stod op kl. 13, uden særligt meget hovedpine. For en gang skyld. Kørte ned til kebabsnedkeren og fik en dürum og en faxe. Tog hjem, og spillede FM. Plejer ikke at spille computer når jeg har tømmerdrenge, men hovedpinen var der næsten ikke. Aftensmad stod på pizza, og så så jeg silence of the lambs mens jeg spiste kager og en drak endnu en sodavand.

Har et sindssygt behov for sukker dagen efter en fest Wink

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Executiu
Juniorspiller
**

« Svar #26: 12 Nov 2007, 01:03 »

Ja hvem snakker om pizza, når man kan få Dürum Kebab !??!?!? :O !

Chris
Gæst

« Svar #27: 12 Nov 2007, 20:53 »

Morgenfisse. Derefter junkfood. Og så druk igen.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #28: 12 Nov 2007, 20:56 »

Der ramte du plet, bare trist når damen har været med i byen og har det værre end en selv

arsenalistic
Manager

« Svar #29: 12 Nov 2007, 23:16 »

Hell yeah! Restitution er alkohol.

Go you Gunners!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010