home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bedste Tømmermændsdag!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Bedste Tømmermændsdag!  (Læst 12489 gange)
Bademesteren
Manager

Bedste Tømmermændsdag!
« : 02 Okt 2005, 00:26 »

Hvordan er den bedste dag med tømmermænd?

Jeg satser mine penge på pizza og DVD'er.......og måske en håndfuld panodil  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Bedste Tømmermændsdag!
« Svar #1: 02 Okt 2005, 00:34 »

den er jeg helt klart med på! det inkluderer også en seng som man ikke kommer op af, og at pizzaen bliver leveret! Desuden skal kæresten ligge ved siden af én og prøve på at afhjælpe hovedpinen...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2: 02 Okt 2005, 02:07 »

Den bedste dag med tømmermænd er helt klart en dag, hvor man ikke vågner før man er parat til at drikke igen Thumbs Up.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

PaRo-
Juniorspiller
**

« Svar #3: 02 Okt 2005, 02:10 »

Brækspand, mad på sengen og sove  Opstemt

Kev
Gæst

« Svar #4: 02 Okt 2005, 03:13 »

den er jeg helt klart med på! det inkluderer også en seng som man ikke kommer op af, og at pizzaen bliver leveret! Desuden skal kæresten ligge ved siden af én og prøve på at afhjælpe hovedpinen...

Helt enig  Thumbs Up
Dog mener jeg bar at der skal være en masse god fodbold i fjerneren.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 02 Okt 2005, 09:42 »

Findes der en god tømmermandsdag? Jeg har skide svært ved at komme ud af sengen, og når jeg gør, så begynder hovedpinen at træde ind, og det er jo noget møg. En god dag ville være, hvis jeg fik mad på sengen, men da ingen nogensinde er hjemme, når jeg står op, så må jeg gøre det selv. Udover maden på sengen, så ville noget anstændigt på skærmen også være nice Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 02 Okt 2005, 09:43 »

Helt enig  Thumbs Up

Heh, ja det glemte jeg! Utroligt nok.. En god Gunners kamp i kassen tak Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager

« Svar #7: 02 Okt 2005, 11:14 »

Helt enig  Thumbs Up

Ja for Poul Kev!

Der skal også være bold på skærmen  Smiley

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #8: 02 Okt 2005, 19:21 »

I har nærmest allerede sagt det. Pizza, coke og fodbold i fjerneren Thumbs Up

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #9: 05 Okt 2005, 04:15 »

Amen altså... Havde i nu lært at drikke ordenligt igennem istedet for det spytteri havde i fundet ud af at man ikke får tømmermænd dagen efter...

Hvad er det der er så galt med ungdommen. De kan intet klare jo... Nææ dengang JEG var knægt der fik vi det sq ind med sutteflasken heh

Ellers kan det vel klaret med et stk nymf af tøspigbarn :p

R O T R

arsenalistic
Manager

« Svar #10: 05 Okt 2005, 12:15 »

Der findes da intet bedre end at stå op med tømmermænd, så kommer drengene forbi med en omgang stifter. Dernæst står den på røræg, pølser og bacon + en ordentlig røvfuld ketchup. Så drikkes der bajere og ses fodbold til man går i brædderne igen! Opstemt Men den falder måske udenfor kriteriet i denne tråd, da man næsten ikke oplever tømmermændene i mere end de par minuter det ta'r at svælge den første øl Peace

Go you Gunners!

Thore
Manager

« Svar #11: 05 Okt 2005, 14:05 »

Jeg får kun tømmermænd hvis jeg drikker sprut og det har jeg meget dårlig earfaringer med, så holder mig til øl  Wink - det smager trods alt også noget bedre.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #12: 05 Okt 2005, 14:22 »

Ej nu stopper i... Lær at drikke ordenligt igennem så selv tømmermænd har tømmermænd.. så sker sådan noget her ikke dagene efter

R O T R

Thore
Manager

« Svar #13: 05 Okt 2005, 14:40 »

Ej nu stopper i... Lær at drikke ordenligt igennem så selv tømmermænd har tømmermænd.. så sker sådan noget her ikke dagene efter

Sidste lørdag holdte jeg fest, hvor jeg skulle forsøg og score en pige jeg kendte, det endte med bræk ned af blusen og i køkkenvasken, se det var trist Peace

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #14: 05 Okt 2005, 14:46 »

LOL gerne... Skulle ha været der med kameraet tror jeg Wink

R O T R

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010