home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  London
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: London  (Læst 14292 gange)
Szczesny
Manager

Sv: London
« Svar #15: 04 Maj 2009, 22:02 »

Jeg skal naturligvis ud og se Upton Park & Wembley, og derfor kunne jeg ogsaa godt taenke mig at vide, om folk har erfaringer med dette? Jeg taenker rundvisninger etc.?

Da jeg var på Emirates, bestilte jeg rundtur på dagen, men en dag eller to i forvejen, er nok ikke en dårlig idé Wink

Derudover som tidligere nævnt, så er Queen-musicalen 'We Will Rock You' simpelthen et must!!!
Ellers en eftermiddag på en pub i Soho, hvor man kan sidde og snakke lidt med nogle lokale. Der er vist også nogle gode gågader/baggårde i Soho-området. Meget hyggeligt!

Derudover ville jeg også besøge Emirates, hvis jeg var dig. Premier Leagues mest moderne stadion Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 04 Maj 2009, 22:11 »

Derudover ville jeg også besøge Emirates, hvis jeg var dig. Premier Leagues mest moderne stadion Peace

Jeg må så indrømme at jeg ikke blev specielt imponeret af Emirates da jeg var der Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #17: 04 Maj 2009, 22:35 »

Da jeg var på Emirates, bestilte jeg rundtur på dagen, men en dag eller to i forvejen, er nok ikke en dårlig idé Wink

Derudover som tidligere nævnt, så er Queen-musicalen 'We Will Rock You' simpelthen et must!!!
Ellers en eftermiddag på en pub i Soho, hvor man kan sidde og snakke lidt med nogle lokale. Der er vist også nogle gode gågader/baggårde i Soho-området. Meget hyggeligt!

Jeg vil hellere blive hjemme end at bevæge mine fødder i nærheden af Emirates.

Derudover, så takker jeg for alle forslagene. Det er sgu fornemt. En musical er helt sikkert skrevet op!

Keep 'em coming!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

enged
Gæst

« Svar #18: 04 Maj 2009, 22:37 »

Harrods er da også et besøg værd Smiley Der kan man simpelthen købe alt, dog er meget af det i den mere pebrede ende Wink

Szczesny
Manager

« Svar #19: 04 Maj 2009, 23:00 »

Jeg må så indrømme at jeg ikke blev specielt imponeret af Emirates da jeg var der Tunge

Så er du da også et skarn. Selve stadion, samt de fantastiske historier bag detaljerne gjorde at jeg ikke kunne andet end at være 'in awe'

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 04 Maj 2009, 23:07 »

Det kan godt ske at det var fordi at jeg havde været inde på Highbury og se en kamp ikke så forfærdeligt længe før, så jeg var nok stadig lidt depri over det stadion som slet ikke havde den samme fantastiske atmosfære som på Highbury, at jeg ikke så alle de gode sider Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #21: 04 Maj 2009, 23:13 »

Jamen for pokker.. Var du til kamp, eller til rundtur? Du får jo ingen detaljer at vide til kamp Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 04 Maj 2009, 23:33 »

Ja, jeg var til kamp..

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #23: 04 Maj 2009, 23:59 »

Madame Toussauds(stavespasser) er også ret cool og et barn på 7 år vil nok også finde det ganske morsomt. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 05 Maj 2009, 00:16 »

Det er faktisk rigtigt Dan, det var jeg også inde på da jeg var lille og det var faktisk mega fedt. Pas bare på hende i rædselskælderen Tunge

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25: 05 Maj 2009, 08:52 »

Det er faktisk rigtigt Dan, det var jeg også inde på da jeg var lille og det var faktisk mega fedt. Pas bare på hende i rædselskælderen Tunge

Når vi snakker om rædselskælder. Jeg mener da egentlig at have set der er noget der hedder The London Dungeon eller noget i den dur. Men om det er passende for en lille pige er nok tvivlsomt.

Jeg har ladet mig fortælle at London Eye er spild af penge, men det er nok forskelligt hvad man får ud af det fra person til person. Jeg var i London fra Søndag sidste weekend til Tirsdag, men det var hovedsageligt jobsamtaler, så jeg nåede ikke at se så meget af byen.

Der er forøvrigt ingen undskyldning for ikke at se det meste af London, metroen går nærmest til alle udflugtsstederne og denne skulle være Europas bedste.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #26: 05 Maj 2009, 09:38 »

Ligger der ikke også det krigsskib dernede i havnen fra 2 verdenskrig?

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #27: 05 Maj 2009, 09:42 »

Ligger der ikke også det krigsskib dernede i havnen fra 2 verdenskrig?

HMS Belfast

Et slags krigsmuseum ombord på et slagskib/krydser fra 2 verdenskrig....

Skal til London i Juni, og det står i hvert falde på min to see liste Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 05 Maj 2009, 10:44 »

HMS Belfast

Et slags krigsmuseum ombord på et slagskib/krydser fra 2 verdenskrig....

Skal til London i Juni, og det står i hvert falde på min to see liste Smiley

Jo den har jeg set - ikke specielt imponerened Tunge .. Ej, det var fint nok at man kunne se hvordan det var, men jeg fik personligt ikke specielt meget ud af det.

KK: Jeg har højdeskræk men synes alligevel ikke at London Eye var spild af penge.. Det tager trods alt en halv time at komme rundt i den, og når den ligger så centralt i London kan man jo se ALT derfra. Jeg brugte godt nok de første 10 minutter på bænken i midten, men efterhånden som man følte sig tryk, kunne man bevæge sig ud til vinduerne, og det var et fantastisk syn. Men det kommer jo nok an på ens smag Smiley

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #29: 05 Maj 2009, 11:07 »

Jeg får et problem med London Eye hehe, har nemlig også mega højdeskræk Smiley

Men jeg får da set Wembley (AC/DC koncert 26 juni) Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010