home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  London
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: London  (Læst 13724 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: London
« Svar #30: 05 Maj 2009, 12:21 »

Jeg får et problem med London Eye hehe, har nemlig også mega højdeskræk Smiley

Tror du det er så galt når du står bag en glasmontre?

Echoes, Silence, Patience and Grace

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 05 Maj 2009, 14:53 »

Jeg får et problem med London Eye hehe, har nemlig også mega højdeskræk Smiley

Jeg har også meeeega højdeskræk, men for mig var det ikke noget problem at være oppe i the eye overhovedet  Smiley

Man har alt for travlt med at være fascineret over alt det man kan se. Man når slet ikke at tænke over hvor højt man er oppe.

Jeg skal også til London i starten af næste måned, så dette er en rar nok tråd at have  Smiley

Long Live Spurs!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #32: 05 Maj 2009, 16:01 »

Jeg har været i London 3 gange, sidste gang var i April måned og jeg vil give de forskellige brugere ret i mange af de forskellige forlystelser, som de har nævnt, men her kommer min egen lille anbefaling af seværdigheder og forlystelser, som jeg mener skal ses og nogle af dem er nævnt før af andre brugere, men jeg nævner dem lige igen alligevel:

Jeg starter med Wembley, hvis man er fodboldinteresseret er det nok noget nær det største, man kan opleve i London, jeg har været på rundtur der i 1997 og det var en stor oplevelse at besøge stadionet og at se hvor stort  det egentligt er, selvom at  det selvfølgelig ville være bedre at være tilstede der til en kamp, kan jeg varmt anbefale at besøge Wembley på rundtur(alligevel).

Stamford Brigde er også et besøg værd og jeg er glad for at jeg fik set min yndlingsklubs(i England) stadion, som rummer 45000 pladser og det var også en kæmpe oplevelse at se det i April måned i år og kun en kamp ville være størrer, det fik jeg til gengæld på Boleyn Ground(Upton Park), som er det næste sted, som jeg vil anbefale.

Boleyn Grond(Upton Park) er et andet stadion i London som er værd at besøge, jeg har ikke været der på rundtur, men tilgendgæld til en fodboldkamp mellem West Ham og Sunderland, hvilket også var en rigtig stor oplevelse at se og selvom West Ham tilhængerne/tilskuerne ikke sang meget andet end da spillerne løb på banen og igen da de løb på banen til 2.Halvleg og lidt spredt i kampen, var det alligevel en stor fornøjelse at være til kamp der, især da West Ham vandt kampen 2-0 og folklevede sig virklig ind i kampen ved chancer, afleveringer og frispark og jeg sad ved siden af en ung West Ham fan og hans 2 venner og han levede sig meget ind i kampen og råbte en masse af West Ham spillerne og af dommeren bla. oh fuck you ref.(ere), så jeg vil klart anbefale folk at tage et smut forbi Boileyn Ground(Upton Park), nok mest til kamp, men vil sikkert også være et kig værd, alene på grund af stadionet som kan rumme 35500 tilskuere og jeg har fået en lille forkærlighed for klubben West Ham united, selvom at jeg stadig er Chelsea fan.

Selhurst Park er et andet stadion hvor at jeg har været til kamp på og det var også en kæmpe oplevelse at se lokalderby mellem Wimbledon og Crystal Palace på Selhurst Park tilbage i 1997.

Så er vi ovre de fodboldrelaterede ting/steder, som jeg har besøgt og jeg vil anbefale London dungeons, som også er et besøg værd, selvom at det ikke var særligt uhyggeligt, faktisk ikke overhovedet, der er Madame Toussauds kælder meget mere uhyggelig og selve voksudstillingen er absolut også et kig/besøg værd og jeg har været der 3 gange, hvilket jeg ikke fortryder overhovedet og vil klart anbefale folk at tage et smut forbi Madame Toussauds.

Det var lige de ting/steder som at jeg kan huske og som jeg fik set og jeg kan ikke huske så meget fra 1.Gang at jeg var der i 1992 lige efter at Danmark havde vundet EM.
2.Gang var i 1997, hvor jeg også var inde at se Arsenal-Chelsea på Highbury, som dengang var Arsenals hjemmebane.

Så hvis at man er fodboldinterreseret er London lidt ligesom at i himlen, selvom at jeg ikke ved hvordan at der er der, men det er ihvertfald et slarafenland for folk, som elsker fodbold, da der er klubber som Chelsea, Arsenal, Tottenham, West Ham, QPR(Queens Park Rangers), Charlton, Crystal Palace og Wimbledon og måske har jeg glemt nogen?, men det er ihvertfald ikke sidste gang at jeg besøger London, det er helt sikkert.

Vh.Blackstone

KF
Landsholdsspiller

« Svar #33: 05 Maj 2009, 16:14 »

Jeg takker for alle bidragene.

Da der er en del, der har vaeret der ovre, saa kunne jeg godt taenke mig jeres oplevelse af hoteller osv.? Hvad er smartest - og billigst?

Det skal jo gerne ligge forholdsvis centralt, men omvendt er vi alle interesserede i at bo forholdsvis billigt, det vi jo ikke skal bruge vanvittig meget tid paa hotellet!

Hvilke erfaringer har I paa dette omraade - og kan I anbefale nogle hoteller/lejligheder/lignende?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Szczesny
Manager

« Svar #34: 05 Maj 2009, 16:27 »

Hvem er I, der skal afsted? Jeg var afsted her tidligere på året og http://www.generatorhostels.com/ var ganske fint. Der er bad og toilet på gangen, men til gengæld kostede det 1/3 i forhold til det næstbilligste. Kan kun anbefale det, hvis det er unge/u-sippede personer der skal afsted. Det ligger desuden lige ved Russell Square - så meget centralt Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KF
Landsholdsspiller

« Svar #35: 05 Maj 2009, 16:33 »

Hvem er I, der skal afsted? Jeg var afsted her tidligere på året og http://www.generatorhostels.com/ var ganske fint. Der er bad og toilet på gangen, men til gengæld kostede det 1/3 i forhold til det næstbilligste. Kan kun anbefale det, hvis det er unge/u-sippede personer der skal afsted. Det ligger desuden lige ved Russell Square - så meget centralt Peace

Hehe, vi er 3 unge fyre og en frisk pige, saa mon ikke lige, det gaar.

Vi har kigget paa generator hostel, og vi har faktisk booket (idet man kunne afbestille igen senere gratis), saa det kunne godt vaere, vi bare skulle holde fast i det saa!

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Altid FCK
Manager

« Svar #36: 05 Maj 2009, 16:34 »

Heps!

Jeg drager til London i starten af august, og i denne forbindelse kunne jeg naturligvis godt taenke mig tips til ting, der skal opleves!

Jeg skal vaere der seks dage, hvor af en dag er sat af til Michael Jackson, men derudover er der ikke de store planer. Er der noget, der kan anbefales? Jeg skal naturligvis ud og se Upton Park & Wembley, og derfor kunne jeg ogsaa godt taenke mig at vide, om folk har erfaringer med dette? Jeg taenker rundvisninger etc.?

Hvad er ellers vaerd at se der ovre? Jeg har overvejet at laegge min vej forbi Gordon Ramsays restaurant. Er der nogen, der ved hvilket prisleje, den ligger i?

Hvis du allerede skal til Wembley så kan det godt være det bliver for kedeligt men eller Stamford Bridge. Det var fedt og dem der giver rundvisninger ved alt om klubben. Det var et ok stadion men rundvisningen var fantastisk!

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 05 Maj 2009, 16:34 »

Jeg takker for alle bidragene.

Da der er en del, der har vaeret der ovre, saa kunne jeg godt taenke mig jeres oplevelse af hoteller osv.? Hvad er smartest - og billigst?

Det skal jo gerne ligge forholdsvis centralt, men omvendt er vi alle interesserede i at bo forholdsvis billigt, det vi jo ikke skal bruge vanvittig meget tid paa hotellet!

Hvilke erfaringer har I paa dette omraade - og kan I anbefale nogle hoteller/lejligheder/lignende?

Jeg kan varmt anbefale www.hrs.com - Jeg fandt super billigt hotel da jeg var i London og da jeg var i Paris via denne hjemmeside. Du kan få utrolige rabatter - Fik f.eks. et værelse i det centrale Paris for 1200 for to personer med 9 overnatninger...

EDIT: Det var endda midt i juli - højsæsonen.. Det var et meget lille værelse, men der var dobbeltseng, telefon, trådløst internet samt toilet/brus, og så kan man jo ikke bitche, nu hvor man jo ikke just tilbringer ret megen tid på værelset.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 16:36 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pepe
Gæst

« Svar #38: 05 Maj 2009, 17:05 »

Forstod ikke lige hvorfor tråden blev låst? Har i hvert fald låst op igen Smiley

N17
Manager

« Svar #39: 23 Maj 2009, 03:38 »

Heps!

Jeg drager til London i starten af august, og i denne forbindelse kunne jeg naturligvis godt taenke mig tips til ting, der skal opleves!

Jeg skal vaere der seks dage, hvor af en dag er sat af til Michael Jackson, men derudover er der ikke de store planer. Er der noget, der kan anbefales? Jeg skal naturligvis ud og se Upton Park & Wembley, og derfor kunne jeg ogsaa godt taenke mig at vide, om folk har erfaringer med dette? Jeg taenker rundvisninger etc.?

Hvad er ellers vaerd at se der ovre? Jeg har overvejet at laegge min vej forbi Gordon Ramsays restaurant. Er der nogen, der ved hvilket prisleje, den ligger i?

Lidt trist med MJ udsættelse af sine koncerter - hvornår var det, at du skulle have set ham?! Skal du vente helt til marts næste år nu?!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #40: 23 Maj 2009, 09:15 »

Jeg synes da også lige jeg vil blande mig lidt. Har efterhånden været i London nogen gange, så har da lidt baggrund for det.

Hvis man har børn med er Madam Tussaud's et besøg værd. Jeg finder det selv en smule overvurderet, men hvis man ikke har været der før er det et must. Undersøg dog lige hvordan det er med at købe billetter hjemmefra, da køen alrid er uhyggelig lang.

Det samme gør sig gældende for London Dungeons. Lang, lang kø, men langt mere interessant end Tussaud's.

Brittish Museum er altid et besøg værd. Der kan man jo bruge dagevis, hvis man vil og har lyst. Imperial War Museum skulle også være fantastisk, men har faktisk ikke været der.

En guidet gåtur i London er i mine øjne også et must. F.eks. denne fra London Walks, som er det bedste firma i denne sammenhøng. http://www.walks.com/Homepage/Jack_the_Ripper/default.aspx

Ellers synes jeg, at noget af det fedeste ved London er elve oplevelsen af byen. Markederne, Full English Breakfast, indisk mad (der ligger nogle fantastiske steder i nærheden af Liverpool Street Station), Speakers Corner osv.

De største oplevelser er tit de simple.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #41: 23 Maj 2009, 15:09 »

Jeg troede også at der var lang kø til  begge steder: Madame tussauds og London dungeons, da jeg var der i påskeferien, men det var der ikke, dog var der lidt kø begge steder, men ikke det store.
Jeg synes dog at Madame tossauds er klart at foretrække og deres skrækkælder var også mere ovetrbevisende og mere livligt, skuespillerne var mere livlige og spillede mere og bedre med, tilgengæld synes jeg at London dungeons var meget meget skuffende og levede slet slet ikke op til mine forventninger og særligt uhyggeligt.
Som sagt er Wimbley og  tildels også Stamford Bridge et must, dog ville jeg også gerne ha været på Emirates og White Hart Lane, men Boileyn Ground og Selhurst Park er også en oplevelse værd, især til kamp med holdene.
Hvis der skal shoppes er HMV et godt bud, hvis at man er til musik og film, jeg fik ihvertfald købt en del.
Soho er også et dejligt sted og har god mad og mange muligheder og så er der også gode indiske restaurenter i London.
God tur og godfornøjelse.

Vh.Blackstone

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #42: 23 Maj 2009, 15:29 »

Sådan oplever vi jo tingene forskelligt. Har to gange prøvet at stå i kø mere en 90 min til Tussaud's og det er det ikke værd. Har ikke været i Dungeons i minimum 15 år, men det var godt da jeg var der.

Ang. HMV, så er det en meget sjov butik, men det kan ikke betale sig i forhold til f.eks. www.play.com

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #43: 23 Maj 2009, 16:17 »

Ja det gør vi jo, hver sin mening og smag og heldigvis for det da, det ville være kedeligt, hvis at vi var ens.
Jeg har dog også prøvet at stå i kø længe til Madame Tossauds og det var da heller ikke sjovt, men jeg kan faktisk ikke huske det, da det er længe siden, vist nok både i 1992 og 1997.
London Dungeons har jeg vidst kun været i en gang og det var i påskeferien.
Det var meget flot og godt sat op, men jegt synes ikke at det var uhyggeligt.
Ang. HMV og play.com kan det sagtens være at du har ret, det har du sikkert, jeg har ikke prøvet siden, men er det meget billigere end HMV, der jo er en del sjovere ved at være i en butik fysisk og se og mærke varerne.

Vh.Blackstone

Jinx
Ynglingespiller

« Svar #44: 23 Maj 2009, 16:46 »

Bestemt, men HMV er i mine øjne en rigtig turistfælde. Den har ca. lige så maget charme som Biva, men man kan bstemt godt gøre en god handel der. Har selv købt flere engelske paperbacks til et pund. Det er sgu en god handel. Har da også handlet en række cd'er der tidligere.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010