home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Club Atlético Boca Juniors
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Club Atlético Boca Juniors  (Læst 1655 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Club Atlético Boca Juniors
« : 03 Maj 2009, 21:39 »


club atlético boca juniors



Følg med i bloggen om det bedste Sydamerikanske fodboldhold, Boca Juniors.

Bloggen
Følg den dansk/argentinske profil Casper Riquelme på eventyr i hans andet hjemlands mesterklub, Boca Juniors. Det er en tidligere dansk landsholdsspiller, som har taget manager posten i Boca.
Han vil føre klubben til tidligere usete triumfer, og hente argentinske spillere tilbage fra Europa.

Bloggen vil blive skrevet ud fra managerens(mit eget synspunkt).
Jeg regner med ét eller flere daglige updates, da jeg skal have de sidste skoletimer til at gå.

Casper Riquelme's mål som manager i Boca:
Hente Alexis Sanchez til klubben.
Hente Lionel Messi til klubben.
Vinde det Argentinske mesterskab 3 år i træk, inden for de næste 5 sæsoner.
Vinde Copa Libertadores inden for 3 år.
Vinde verdensmesterskabet for klubhold.

Taktik
Taktikken vil blive en 4-1-2-1-2, også kaldet en 4-4-2 diamant, med 4 forsvarer, 1 defensiv midtbane, 2 kanter, 1 offensiv midtbane og 2 angribere.

Afsnit
1# Ny manager præsenteret
2# 1 ny profil, 3 sejre og stærk defensiv
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 11:37 af Caspper » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #1: 03 Maj 2009, 21:43 »

fin indledning kan godt lide dine mål med at hente bestemte spillere. Ambitiøst Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #2: 03 Maj 2009, 22:13 »


club atlético boca juniors


Ny manager præsenteret
I dag kunne Bocas ledelse præsentere den nye dansk/argentinske manager, Casper Riquelme.
Der var mødt pressejournalister op i et massivt antal, så spørgsmål skulle der nok komme.

Dårligt havde bestyrelsesformand Jorge Ameal præsenteret Casper, før spørgsmålene væltede ind. Her er et uddrag:

Du har aldrig før været manager, du kommer direkte fra din profesionelle karriere og over som manager, tror du selv det kommer til at gå godt?
Bestemt. Jeg er klar til at vise hvad jeg duer til fra sidelinjen. Boca har et utrolig stærkt hold, og en fantastisk stab. Så jeg er ikke i tvivl om, at selvom jeg måske ikke er på toppen af mine træner karriere nu, så vil det gå godt. Uden tvivl.

Når Boca har fået en manager fra Europa, kommer klubben så til at blive opholdssted for Europæiske spillere i Sydamerika?
Niks. Argentina har utrolig mange professionelle topklasse spillere, så der vil være hjemlige spillere i store mængder. Dog vil jeg ikke udelukke at der bliver hentet europæiske spillere, men hvis det er godt for klubben - hvorfor så lade vær?

Hvem er på din ønskeliste?
Franco Zuculini og Marcin Budzinski er højt på listen. Jeg har også en garvet dansker på den, men ham lader jeg være anonym indtil videre.


Jorge Ameal afsluttede den timelange pressekonference, og afsluttede så flot med ordene: "Med ansættelsen af Casper Riquelme ser Boca en stor fremtid i møde. Han er en yderst kompetent taktiker, som vil føre Boca frem til usete højder. Han har ledelsens fulde opbakning. Økonomisk er vi rimelig begrænset lige pt. men med resultater fra Casper Riquelme går vi en god fremtid i møde."

Læs med næste gang, og læs en stor trup gennemgang og find ud af hvem den danske profil er.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2009, 11:04 af Caspper » Logged

marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #3: 03 Maj 2009, 22:19 »

lyder spændende, men skal lige have en ting på det rene... Hedder du Casper Ferguson eller Casper Riquelme;)
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #4: 03 Maj 2009, 22:22 »

Haha, har tidligere brugt navnet Casper Ferguson. Men det er rettet nu Smiley Tak.
Logged

marcusdyhr
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #5: 03 Maj 2009, 22:31 »

Haha, har tidligere brugt navnet Casper Ferguson. Men det er rettet nu Smiley Tak.

okay skulle lige være sikker  Wink
Logged

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #6: 04 Maj 2009, 11:35 »


club atlético boca juniors


1 ny profil, 3 sejre og stærk defensiv

Transfervinduet lukkede d. 1 August, og sæsonen blev derefter skudt igang.
1 ny profil var, hvad Casper Riquelme kunne præsentere i dette transfervindue, den danske profil kom desværre ikke på grund af lønnings problemer, men et andet kendt ansigt er landet. Spilleren hedder Franco Zuculini og er et af de største argentinske talenter.

Udover købet af Franco Zuculini, har der været spillet 3 kampe i ligaen. Vi fører ligaen på en førsteplads med 9 ud af 9 mulige point.

Den først kamp blev spillet mod Argentinos, som vi sikkert vandt 4-0.
Efter 13 minutter kom det første mål af Martin Palermo, da han fik bolden placeret til panden efter et indlæg af Juan Krupoviesa. Der kom ikke mere action udover vores 11 chancer i første halvleg.
Anden halvleg blev fløjtet igang, og der var spillet 26 minutter da Martin Palermo igen kunne gå på måltavlen, fra et flot kontraangreb. I 84 minut kom der en Riquelme på måltavlen, ingen ringere end Juan Roman Riquelme skød et kraftigt frispark lige op i krogen. Stillingen var 3-0, men det var ikke slut endnu.. I det 93 minut kom der et hattrick, målskytten var endnu en gang Martin Palermo som fuldendte sit hattrick i sæsonens åbningskamp.
Det skal lige nævnes, at udover 4-0 resultatet havde Argentino 0 skud på mål igennem hele kampen.

Resultater:
Boca Juniors - Argentinos 4-0
13 Martin Palermo
71 Martin Palermo
84 Juan Roman Riquelme
93 Martin Palermo

Boca Juniors - Huracán 2-0
7 Juan Roman Riquelme
19 Juan Roman Riquelme

Boca Juniors - Gimnasia (J) 2-1
15 Diego Miranda (Gimnasia J)
29 Hugo Ibarra
56 Claudio Morel Rodríguez (str)











Holdets stjerne(r) og talent
Holdets store stjerne eksisterer ikke, derimod vil jeg sige at der er 2 stjerner på holdet: Juan Roman Riquelme og Martin Palermo. De er stats-mæssige de bedste.

Hvem er Martin Palermo?
Martin Palermo er Bocas stjerne-angriber, med 7 landskampe og 3 mål. Han er en sand mester med hovedet, og afslutter utrolig flot og er utrolig træfsikker. Han scorer rigtig mange mål i hver sæson, og blev her for nylig Boca Juniors mest scorende nogensinde. Med en alder på 35 år, er han ved at være oppe i årene, men han beviser med sine præstationer, at han stadig kan være med på højeste niveau. Han skal aldrig undervurderes.

Hvem er Juan Roman Riquelme?
Juan Roman Riquelme er en anden stor stjerne på Boca holdet. Han startede sin karriere i Argentinos, men blev hurtigt spottede af Boca Juniors som hentede ham. Han spillede derefter 6 sæsoner for Boca Juniors. Han blev spottet i katalonien af storklubben Barcelona, som hentede ham for et ukendt beløb. Han spillede kun 1 delvis skuffende sæson i Barcelona, for derefter at blive lejet ud til Villarreal de følgende 2 sæsoner. I Villarreal var han fast mand, og leverede mange mål fra hans offensive midtbane position. Hans 4 sæson i Spanien(den tredje i Villarreal) bød på nye oplevelser, da han blev købt for 35 mio kr af Villarreal. Der spillede han så i endnu 2 sæsoner, før han blev lejet tilbage til Boca efter en mindre imponerende sæson som var skadesplaget.
Da han kom tilbage fra lejeaftalen til Villarreal, fik han 0 kampe igennem det første halvår. Det var ikke acceptabelt, og Boca Juniors hentede ham hjem permanent til Argentina igen, og Boca Juniors hvor han nu er en fast mand one more time.
Juan Roman Riquelme har spillet 48 landsholdskampe og scoret 17 mål.

Læs med i næste opdatering og læs om holdets talent og en større trupgennemgang.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #7: 04 Maj 2009, 14:52 »

En dejlig start på en yderst spændende blog om en af mine favorithold.. det er længe siden jeg sidst har spillet Boca, men det er sgu et lækkert hold.. Lækkert at Palermo stadig bomber.. ser frem til trupgennemgangen.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Club Atlético Boca Juniors
« Svar #8: 04 Maj 2009, 15:05 »

En dejlig start på en yderst spændende blog om en af mine favorithold.. det er længe siden jeg sidst har spillet Boca, men det er sgu et lækkert hold.. Lækkert at Palermo stadig bomber.. ser frem til trupgennemgangen.. KIU Thumbs Up

Mange tak Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010