home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1064 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Køb af nyt TV
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Køb af nyt TV  (Læst 3335 gange)
AFC
Manager

Sv: Køb af nyt TV
« Svar #15: 05 Maj 2009, 20:36 »

Hey guys.

Jeg søger et nyt fjernsyn eftersom jeg er ved at være træt af mit gamle, da jeg ikke føler jeg får fuld oplevelse når jeg spiller på min PS3 og det vil jeg gerne have. Har kravene at det må maks koste 7000 og skal kunne være over 32'' og om det er Plasma eller LCD er fuldstændig ligegyldigt. Hvad er forskellen egentlig?

Men bare find et godt TV til mig hvis I vil. Har hørt Philips og Sony laver gode fjernsyn.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #16: 05 Maj 2009, 21:12 »

Jeg tror at du kan få et godt fjernsyn til den pris på Elgiganten, men det bliver nok uden MPEG4, som/hvilket er vigtigt at ha og uden så godt kontrastforhold, hvilket åbenbart heller ikke er nødvendigt ifølge Brandborg og det ved han sikkert bedre end mig, da jeg ikke ved ret meget om fjernsyn, men hvis ikke at man har MPEG4, så skal man ha en boks ved siden af(Jeg håber at mit indlæg blev klarere nu tturbo1).
Så jeg vil Anbefale dig at kigge derinde ellers kommer jeg med et par forslag og så må du selv tage stilling(til det).

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 21:39 af Blackstone » Logged

tturbo1
Manager

« Svar #17: 05 Maj 2009, 21:27 »

Så vidt jeg ved er MPEG4 da et must!!!
Godt nok starter DR1 med at sende i MPEG2 men allerede om et par år skifter de til MPEG4.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #18: 05 Maj 2009, 21:30 »

Ja kom til at formulerer mig forkert, så at det ikke lød som om at MPEG4 var nødvendigt, jeg mente selvfølgelig kun kontrastforhold, jeg retter det nu.

Vh.Blackstone

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #19: 05 Maj 2009, 21:36 »

Ved køb af et fjernsyn med MPEG 4 tuner for du disse fordele:
Digital tv(dog med undtagelse i storkøbenhavn, da det ikke er instaleret derovre endnu)
Publicservice kanalerne: DR1, DR2, DR Update, TV2 og den nyeste kanal: G-TV (gadgets kanal)
Du undgår sort skærm, når de slukker for den analoge tv-signal i slutningen af året.
Du undgår sort skærm i 2012, når de slukker for MPEG 2 signalet.
Fra 1. oktober vil du med en MPEG 4 tuner få DR HD, DR Kultur og DR "børnekanel" alle tre kanaler er publicservice kanaler.
Du slipper for at skal gå ud at købe en boks.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

N17
Manager

« Svar #20: 05 Maj 2009, 21:43 »

Nu er der som oftest en hvis forskel på prisen mellem at have mpeg4 i og ikke have i. Så om det er de ekstra penge værd kan så vurderes! Det er rigtig nok, at man snart slukker for signalet, men der bliver nok fundet noget nyt alligevel. Så ville ikke kigge på om fjernsynet har det indbygget, men "bare" købe en boks, hvis man finder et super tilbud, som der f.eks. har været et par gange med PX80 fra Panasonic, hvilket Brandborg også selv har købt Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #21: 05 Maj 2009, 22:31 »

I/du kan i øvrigt læse om Backlight Bleeding her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=58541&PN=4&TPN=3

Jeg citere et indlæg: "har desværre ikke oplevet endnu, en lcd skærm helt uden backlight bleed. ellers er det vel som at vinde i 7 rigtig i lotto og få et uden." 

EDIT: Videre vil jeg gerne kunne linke til en artikel på www.flatpanels.dk , men siden er nede lige nu, så den må du vente med til i morgen.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 22:37 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #22: 08 Maj 2009, 16:24 »

Udfra denne guide kan du (læs: Blazzo) finde ud af hvad der er bedst for dig.
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1220975428

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010