home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  En kort, en lang
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En kort eller en lang?
En kort
- 28 (48,3%)
En lang
- 12 (20,7%)
Har jeg ikke tænkt på
- 7 (12,1%)
Ligeglad
- 11 (19%)
Antal Stemmer: 58

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En kort, en lang  (Læst 4975 gange)
Cesc
Gæst

En kort, en lang
« : 30 Apr 2009, 13:39 »

En kort, en lang
Hvad er du til?

Jeg har længe spekuleret over, hvad folk egentligt bedst kan lide? En kort liga, hvor man spiller 30 kampe. Færdig slut. Eller en benhård turnering med 38 kampe, plus op til 15 kampe ved siden af. Dette emne vil jeg gerne have op til diskussion, og dette kan vi jo passende gøre her.

Personligt er jeg faktisk mest til en kort, da jeg simpelthen kan miste lysten efter x antal kampe. Det er lettere at opretholde en gejst for mig, når jeg kun skal spille 35 kampe om året end at skulle ud i en masse drama og Champions League- og FA Cup finale når ligaen er slut. Jeg vil meget hellere have et let og tilpas program uden nogen kæmpe sidespring, selv om man naturligvis ikke kan vinde lige så meget metal, så føler jeg, at jeg lettere kan holde styr på det i korte turneringer.

Jeg ved, at de fleste er så glade for bare at kunne spille kamp på kamp, men for mit vedkommene er det en smule anderledes. Jeg synes egentligt at det sjoveste ved FM er, at hente spillere og stable en god økonomi på benene, fremfor at spille tonsvis af kampe. Ud fra egne erfaringer, føler jeg også, at det er lettere at holde hele truppen tilfreds med en kort liga.

Hvad med dig? En kort, en lang? Få kampe, eller mange? Hvad er du til?
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 15:11 af Cesc » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: En kort, en lang
« Svar #1: 30 Apr 2009, 13:45 »

En kort, en lang
Hvad er du til?

Jeg har længe spekuleret over, hvad folk egentligt bedst kan lide? En kort liga, hvor man spiller 30 kampe. Færdig slut. Eller en benhård turnering med 38 kampe, plus op til 15 kampe ved siden af. Dette emne vil jeg gerne have op til diskussion, og dette kan vi jo passende gøre her.

Personligt er jeg faktisk mest til en kort, da jeg simpelthen kan miste lysten efter x antal kampe. Det er lettere at opretholde en gejst for mig, når jeg kun skal spille 35 kampe om året end at skulle ud i en masse drama og Champions League- og FA Cup finale når ligaen er slut. Jeg vil meget hellere have et let og tilpas program uden nogen kæmpe sidespring, selv om man naturligvis ikke kan vinde lige så meget metal, så føler jeg, at jeg lettere kan holde styr på det i korte turneringer.

Jeg ved, at de fleste er så glade for bare at kunne spille kamp på kamp, men for mit vedkommene er det en smule anderledes. Jeg synes egentligt at det sjoveste ved FM er, at hente spillere og stable en god økonomi på benene, fremfor at spille tonsvis af kampe. Ud fra egne erfaringer, føler jeg også, at det er lettere at holde hele truppen tilfreds med en kort liga.

Hvad med dig? En kort, en lang? Få kampe, eller mange? Hvad er du til?

Tror faktisk ikke jeg kunne være enig med dig Cesc, jeg kan også nemt miste lysten når der er 3 kampe på en uge i spillet.
Synes også det er sjovest, at hente spillere og sælge spillere og holde økonomien i orden.

Erzael
Manager

« Svar #2: 30 Apr 2009, 14:01 »

Jeg er også af helt samme holdning. Vil hellere spille en simple SAS Liga sæson, og så måske inklusiv enkelte pokal kampe, end et langtrukken år i Premier League med FA Cup, Carling Cup samt international deltagelse. Finder det også mest underholdende at hente og sælge spillere, og stable en kanon økonomi på benene.

Cesc
Gæst

« Svar #3: 30 Apr 2009, 14:05 »

Jeg er allerede en smule overrasket, havde sgu' troet at der var flere som egentligt spillede FM pga. kampene, og at være i trænersædet under kampene, men jeg har åbenbart taget fejl..

.. dog kan det jo stadig nå at ændre sig.

Zone 43
Manager

« Svar #4: 30 Apr 2009, 14:12 »

Jeg foretrækker en 50 kampe pr. sæson, hvilket inkluderer liga, pokal og evt. Europa Cup kampe.. Jeg kan sagtens jer, der foretrækker så få kampe så muligt, men det er kampene der afgør om ens arbejde med trup, økonomi osv. om man er en succes eller fiasko. Derfor finder 50 kampe som det, der bedst kan retfærdiggøre det svar.

Men når man har 15-20 kampe på 3 uger, så er det der, det først bliver sjovt! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #5: 30 Apr 2009, 14:51 »

Er nogenlunde enig med Zone. Syntes det er sjovere med mange turneringer da man så får flere chancer får at klare sig bedre, plus man får flere kampe. Dog kan det godt blive lidt rodet med alle de kampe men syntes det er ok. Sådan har jeg det i hvert fald for det meste.

Dog siger jeg ikke nej tak til et dårligere hold hvor måske kun to turneringer gælder. Men aligevel går det jo altid på at få dem længere op af rækkerne hvor der er flere kampe.

BTW kan du ikke sætte en afstæmning op Cesc?

Erzael
Manager

« Svar #6: 30 Apr 2009, 14:59 »

Vi kunne også bare nøjes med en afstemning Opstemt

Cesc
Gæst

« Svar #7: 30 Apr 2009, 15:00 »

En afstemning laver ikke debat, så kan ingen idé se i at oprette sådan en.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #8: 30 Apr 2009, 15:08 »

Vi kunne også bare nøjes med en afstemning Opstemt

Ja det kunne måske være bedre  Thumbs Up

En afstemning laver ikke debat, så kan ingen idé se i at oprette sådan en.

Nej men det skaber overblik, samtidig med debat.

Cesc
Gæst

« Svar #9: 30 Apr 2009, 15:11 »

Så fik I en afstemning.

Pepe
Gæst

« Svar #10: 30 Apr 2009, 15:14 »

Synes en afstemning er en dum idé. Der er helt sikker folk, der bare går ind og stemmer i stedet for at blande sig i debatten.. Men nok om det Smiley

Foretrækker personligt en kort sæson. Kan godt lide at have lidt tid mellem kampene til at forberede mig. Desuden synes jeg, transfervinduet er den sjoveste tid på året i FM. I hvert fald hvis man har lidt penge at rykke rundt med Wink

AFC
Manager

« Svar #11: 30 Apr 2009, 15:16 »

Jeg er også til en kort liga med 15 ekstra kampe i følge af venskabskampe osv. Jeg mister også lysten selv ved at spille nogle kampe for meget. Så jeg er faktisk meget enig med dig Cesc!

sindsygt
Gæst

« Svar #12: 30 Apr 2009, 15:18 »

Hvis det kunne lade sig gøre, en kort liga, og så CHL..
Jeg er også meget til en kort liga, lige som Cesc, kan jeg nemt miste lysten efter x antal kampe -i ligaen. Men jeg synes at det giver noget "liv" til at spillet, at have nogle sidespring til CHL/UEFA, og div. pokaltuneringer. Hvis jeg spiller med i tophold, hvor jeg fx. ryger ud efter gruppespillet i CHL, synes jeg tit at spillet bliver kedeligt i længden, fordi det så "bare" er de samme modstandere hele sæsonen igennem Wink

sindsygt
Gæst

« Svar #13: 30 Apr 2009, 15:21 »

Synes en afstemning er en dum idé. Der er helt sikker folk, der bare går ind og stemmer i stedet for at blande sig i debatten.. Men nok om det Smiley

Foretrækker personligt en kort sæson. Kan godt lide at have lidt tid mellem kampene til at forberede mig. Desuden synes jeg, transfervinduet er den sjoveste tid på året i FM. I hvert fald hvis man har lidt penge at rykke rundt med Wink

Kunne ikke være mere enig. Et hektisk transfervindue, 50 mio. ekstra afsted sidste dag på transferen for at få klassespilleren. Det er dér, det bliver det fantastiske spil, FM nu engang er Thumbs Up

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #14: 30 Apr 2009, 15:23 »

jeg elsker bare mange kampe. kunne sagtens klare 60 pr. sæson, uden at jeg mistede lysten.

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010