home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  produktnøgle
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: produktnøgle  (Læst 4304 gange)
mikaelaa
Lilleputspiller
*

produktnøgle
« : 30 Apr 2009, 11:08 »

Hej (:
Ved ikke om det her er posted rigtigt men lægger ikke indlæg herinde normalt så håber at i bære over med mig hvis det er.
Jeg har et stort problem. Jeg fik FM 09 i julegave og har faktisk spillet det siden uden problemer men nu her prøver jeg at gå ind i spillet og så skal man indtaste sin produktnøgle. Jeg finder manualen og skriver produktnøglen men den virker pludselig ikke. Har prøvet alle mulige hjemmesider men kan sq ikke helt forstå hvis man skal købe en ny når spillet er betalt for?
Nogen der har erfaring med dette eller evt ved hvad man kan gøre? Hvis jeg indsætter CD-romen sker der intet :s
På forhånd tak Smiley

mikaelaa
Lilleputspiller
*

Sv: produktnøgle
« Svar #1: 30 Apr 2009, 15:30 »

hjælp please?

AFC
Manager

« Svar #2: 30 Apr 2009, 15:32 »

Hej (:
Ved ikke om det her er posted rigtigt men lægger ikke indlæg herinde normalt så håber at i bære over med mig hvis det er.
Jeg har et stort problem. Jeg fik FM 09 i julegave og har faktisk spillet det siden uden problemer men nu her prøver jeg at gå ind i spillet og så skal man indtaste sin produktnøgle. Jeg finder manualen og skriver produktnøglen men den virker pludselig ikke. Har prøvet alle mulige hjemmesider men kan sq ikke helt forstå hvis man skal købe en ny når spillet er betalt for?
Nogen der har erfaring med dette eller evt ved hvad man kan gøre? Hvis jeg indsætter CD-romen sker der intet :s
På forhånd tak Smiley
Du har garanteret skrevet din produktnøgle forkert. Havde problemer med min selv, fordi det var nemt at kunne tage fejl af 0 og O og 1 og I osv.

Prøv at tage dig god tid og prøv dig frem. Det hjalp ved mig.

BenMusalho
Gæst

« Svar #3: 30 Apr 2009, 15:36 »

mikaelaa
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 30 Apr 2009, 15:43 »

tak for svaret(:
synes bar jeg har kigget på i og 0 og prøvet at ændre lidt men kan godt være at jeg bar ikke har gjort det ordentligt så. men hvorfor spørger den enlig efter en nøgle når jeg har spillet det siden december uden den har gjort det? ved godt at det nok er for at sikre at man ikke kopiere spillet men så burde det da være lavet sådan at man skulle indsætte cden hver 5 gang man spillede det eller sådan noget. Det er bar underligt at den først spørger om det nu synes jeg. Læste om nogen der havde samme problem på fmdanmark og der var nogen der sagde at man skulle købe en ny produktnøgle. Det virker bar fucked når man har betalt for spillet en gang.
Har prøvet det link der men synes ikke at jeg fik meget ud af det, kan være at jeg skal være grundigere men tvivler sq på at det hjælper, er lidt opgivende må jeg indrømme
.

mikaelaa
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 30 Apr 2009, 15:48 »

hvis man uninstallere spillet og installere det igen virker ens gamle saves så?

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 30 Apr 2009, 17:06 »

Ja.... Hvis det vel og mærke er samme patch...

mikaelaa
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 19 Maj 2009, 20:04 »

okay. Har stadig ikke fået noget som helst til at virke og har virkelig prøvet alt synes jeg! Skuffet hvem ved noget om det her?

mikaelaa
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 19 Maj 2009, 20:07 »

her kan i se når de skriver det med den udløbede "prøvetid" som de kalder det: http://rs215.rapidshare.com/files/234886061/produktn_gle.jpg
Fuck det er træls!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010