home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team Astana - 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Tror du Armstrong kan vinde Giroen ?
Ja, han vinder
- 9 (30%)
Nej, han kommer 2 eller 3
- 6 (20%)
Tror desværre ikke på det, 4 eller 5.
- 7 (23,3%)
Han kommer mellem 5 og 10.
- 8 (26,7%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Team Astana - 2009  (Læst 16890 gange)
Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #15: 30 Apr 2009, 18:02 »

det er nok lidt kedeligt at følge med i starten men glæder mig til du når hen til nogle bjergetaper.. fin update..
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #16: 30 Apr 2009, 18:20 »

Fedt med endnu en PCM story. For at gøre dit layout endnu flottere kunne du også poste etaperesultat, som du kan eksportere i spillet. Dine billeder kunne også blive bedre, hvis du cuttede det i bunden og siderne af. Navnene, ringen under rytterne og 'vindmåleren' kan også fjernes i spillet når der skal tages. Men det er kun ting der kan forbedres og billederne er ikke det helt store for mig Smiley

Ser frem til mere! Smiley
Logged

former zoesuckins

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #17: 01 Maj 2009, 08:56 »

Hej Zeptor,

Tak for din kritik. Altid rart hvad man kan gøre bede.

Når jeg f.eks læser andres pcm blogs, så ser jeg på deres SS i 2 sek, jeg ser ikke så meget på detaljerne, man kigger lige og læser videre. Så jeg tror det bliver begrænset hvor meget jeg gider at fjerne, men forstår godt hvad du mener. Men hvis jeg skal fortsætte min lyst med spillet, så tror jeg ikke det skal blive for besværligt de forskellige ting.

Men nu må vi se, næste update kommer om lidt. Og prøver heletiden på at gøre det bedre.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #18: 01 Maj 2009, 09:03 »

2. Etape af Tour Down Under:


Igen er det en sprinter etape, hvor jeg ikke har mandskabet til at være med fremme. Jeg prøvede at smide Renev med i et udbrud, de blev senere hen hentet og det skulle vise sig at Renev udgik.

Som ventet skulle det ende i en sprint, her var Matti Breschel med helt fremme, desværre for Saxo Bank, så kom fisher ind foran. Cavendish blev henvist til 5.pladsen.


3. Etape af Tour Down Under:

138 km


Vi skal endnu engang ud på en sprinter etape. Som Dane 16 skriver, med andre ord, så er Astana mere holdet som skal vise sig frem i bjergene, så jeg beklager hvis nogen af etaperne er lidt kedelige, derfor jeg selv ikke gør for meget ud af SS osv.

Dagens største højdepunkt var da en 9 mands gruppe kom fri fra feltet, og på et tidspunkt havde 8 minutter. Desværre var der ingen Astana folk med.

Her bliver den sidste af lykkeridderne hentet, 7,7km før mål.


Spurten blev en gyser mellem Oscar Freire og Cavendish, den unge englænder viste klassen og vandt. Han overtager dermed førertrøjen:

Top 3:

1) Mark Cavendish
2) Oscar Freire +4"
3) Murilo Fisher +4"

4. Etape af Tour Down Under:


Eneste mål på dagens etape var at vinde bjergpoint på det eneste lille "bjerg" der var på dagens etape.
Det gik som det skulle, Dimitriev stak af sammen med 2 andre, og han endte med at vinde bjergspurten.



3 mands udbrudet blev selvfølgelig hentet og igen skulle de store sprintere kæmpe om sejren. Her gik sejren til en meget overrasket Ciolek fra Team Milram.


5. Etape af Tour Down Under:




Så er dagen kommet, ikke at jeg forventer at Horner kan vinde etapen, men løbets eneste rigtige bakke, der skal angribes.

80km tilbage:
Et 3 mands udbrud er afsted og har 6,18" til feltet. Det største navn er Leif Hoste.

45,5km tilbage:
Team Katusha, som har Pozzato med som den helt store favorit har sat et voldsomt tempo og 3 mands udbrudet har nu 2,58"

18km tilbage:
Horner prøvede at angribe på bakken, men fik ikke et afgørende hul, i spidsen ligger nu Serrano fra Servetto.

Pozzato angriber:



4,4km tilbage:
Pozzato, Arvesen og Chavanel er alene fremme og ser ud til de skal afgøre det. Matti Breschel er dog på vej op..

Sidste meter:



Arvesen vinder foran Chavanel og Pozatto.

1   Kurt-Asle Arvesen 3h22'29
2   Sylvain Chavanel s.t.
3   Filippo Pozzato   s.t.
4   Enrico Gasparotto s.t.
5   Nicolas Roche s.t.
6   Martijn Maaskant s.t.
7   Murilo Fischer s.t.
8   Matti Breschel s.t.
9   Martin Elmiger + 1'08

Dagens top 9. Horner kom ind som nummer 47. 1,08" efter Arvesen.

Fisher ligger nr 1 samlet, 6" foran Arvesen.


6. og sidste etape af Tour Down under:


Vi skal ud på sølle 84km flad vej. Mon Fisher kan holde førertrøjen ?

56km tilbage:
En 16 mand stor gruppe er samlet, Muravyev sidder med. De har 1,17" til feltet.

29,5km tilbage:
Feltet er ved at hente gruppen, Muravyev angriber og har 35" ned til feltet. En umulig opgave..

20km tilbage:
Muravyev er nu hentet og Cavendish er favorit til at vinde etapen.

4km tilbage:
Et stort styrt i feltet, hvor Pozzato er med i det.



Sidste meter:
Oscar Freire vinder etapen foran Matti Breschel. Pozzato tabte 2,29" på etapen.

Samlet top 10:

1   Murilo Fischer   Liquigas      17h46'30
2   Matti Breschel   Team Saxo Bank   + 4
3   Enrico Gasparotto   Lampre - N.G.C   + 10
4   Óscar Freire   Rabobank      + 1'04
5   Gerald Ciolek   Team Milram   + 1'10
6   Kurt-Asle Arvesen   Team Saxo Bank   + 1'11
7   Sylvain Chavanel   Quick·Step      + 1'13
8   Marcus Ljungqvist   Team Saxo Bank   + 1'17
9   Martijn Maaskant   Garmin - Slipstream   s.t.
10   Nicolas Roche   AG2R La Mondiale   s.t.

Den bedste Astana mand blev Horner på 34. plads. 1,20" efter.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #19: 01 Maj 2009, 09:46 »

Fed blog du har gang i, SS synes jeg kun er vigtig i de vigtige etaper og løb. Synes det er mere vigtig du holder lysten til dit spil..
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #20: 01 Maj 2009, 11:51 »

sygt hjulet går gennem asfalten... men rigtig godt skrevet, og glæder mig til at høre mere.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #21: 01 Maj 2009, 12:32 »




Jeg har altid synes at Februar var en kedelig måned i PCM. Så jeg vælget let og elegant bare at skrive resultater for den måned i de løb jeg deltager i. Hvis man skal være lidt hård, så er det først rigtig i maj at sæsonen går igang for Astana når Giroen går igang.

GP Costa degli Etruschi:


191 km rimelig flad vej. Har Vaitkus med som sprinter. Har ingen forventninger om en god placering.

Vaitkus sad fornuftigt med fremme da der kun var 3 km tilbage. Desværre var der ikke mange kræfter tilbage. Boonen vandt i overlegen stil, Vaitkus fik en 7. plads pga et styrt 300 meter før mål.
Oscar Freire og Petacchi var bla. med i styrtet.

Top 3:
1) Boonen
2) Lorenzetto
3) Isasi


Næste løb i Februar er:

Challenge Vuelta a Mallorca (5 etaper)


Største navn er Contador. Han er med pga sponsor. Gusev er også med, en del af opvarmning til april måned.

1.Etape (100km flad)

1) Pacheco
2) Petacci
3) Paolini

2. Etape (172,2km, næsten flad)

1) Herrero
2) Veloso
3) Breschel

Det blev til dobbel op for Xacobeo-Galicia mandskabet, der snød alle på de sidste par km. Endnu engang var der et stort styrt, Rebellin var nede i asfalten. Gusev og Contador kom med hovedfeltet hjem og har begge 20" op til Pacheco.

3. Etape (180,2km, et par stigninger, men ender nok i en spurt)

Jeg prøvede at stikke af med Gusev på den sidste lille stigning, forspringet blev ikke mere end 50". I spurten blev der endnu et styrt, heldigvis slap Contador udenom.

Dagens top 3:
1) Breschel
2) Petacchi
3) Vicioso

Petacchi ligger nu nr 1. Contador er at finde på en 7.plads. 24" efter.

4.Etape (143km, 5 små stigninger, kan være nok til at en bjergrytter vinder)

Rebellin er favorit til at vinde. Så Contador holder øje med den stærke bjergrytter på sidste stigning.

Faktisk en meget spændende etape. Contador havde ikke gode ben da Rebellin angreb. Men alligevel lykkes det at komme væk, desværre var der en 4.mands gruppe foran som kom ind 43" sek før Contador og Blanco.
Blanco vandt sprinten mod Contador og Blanco fører nu løbet. Contador ligger nr 2, 0" efter. Så der er lagt op til en spændende sidste etape.

Top 3 samlet:

1) Blanco
2) Contador 0"
3) Klimov 28"

5.Etape (148km)
Der ligger en sprint efter 7km, jeg prøver at få Contador til at vinde nogen bonus sekunder. For det er en etape som ligner en oplagt spurt, ikke nogen stigninger der er hårde nok.

Efter 7km:
Det lykkes desværre ikke at få bonus sekunder, kom ind på en 4 plads.

21km tilbage:
Contador har ingen kræfter tilbage, han ligger iøjeblikket i gruppe med Blanco, Rebellin, Moreau, Mosquera, Moreno, Augustyn og Kvasina.
Det ser bare ikke godt ud, da han kan gå kold hvert øjeblik.

16km tilbage:
Som ventet røg Contador af gruppen, Blanco så heller ikke ud til at have gode ben, men alligevel kom han ind før Contador.

Slut:
Endnu engang kom en gruppe hjem, ikke nogen der kunne vinde samlet. Af de store ryttere kom Rebellin ind som nr 11, 1,43" efter vinderen.

Den samlede stilling top 5:

1) Blanco
2) Contador +29"
3) Mosquera +41"
4) Breschel +50"
5) Losada +1,05"

Så alt ialt et meget godt løb af Contador som får en anden plads uden at være i form. Det lover fornuftigt for fremtiden.

Det næste løb er først i Marts måned.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #22: 01 Maj 2009, 13:08 »

Fair nok med sådan en updatering. Så kommer vi også hurtigere frem hvor det er sjovt.

Ser frem til at følge dig i de store løb.

Har Astana forresten noget at byde på men hensyn til de kommende brostensløb
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #23: 02 Maj 2009, 00:26 »

ja, han har skrevet kontrakt med Gusev, og så vidt jeg ved er han ikke helt dårlig til det.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #24: 02 Maj 2009, 11:25 »




Så er vi kommet ind i Marts måned som bla. byder på Paris-Nice og Tirreno-Adriatico.


1/3-2009: Kuurne - Bruxelles - Kuurne


Rast og Gusev er med som mine bedste ryttere. Cancellara og Ballan er favorit til at vinde årets rigtige brosten´s løb.

133km tilbage:
Gusev har ikke gode ben, -5 siger den. QS har sat tempo i front, det har skabt en 19 mand stor gruppe, hvor Gusev også sider.

102km tilbage:
Gusev og Rast sidder i frontgruppen sammen med bla Devolder og Flecha. Desværre har Gusev ikke mange kræfter tilbage og Saxo Bank er ved at komme op.

77km tilbage:
Det store felt er nu oppe til frontgruppen. Cancellara ser frisk ud!

51km tilbage:
Fantastisk af Saxo Bank, 4 mand har revet sig løs af feltet, Kurt Asle, Cancellara, Ljungqvist og Bak. De har 40 sek til feltet.

46km tilbage:
Feltet har hentet dem igen, og er nu på vej til sidste stigning.

32km tilbage:
Feltet er over sidste stigning, Gusev er en færdig mand. Han gik kold.

20km tilbage:
Der bliver angrebet for alle sider, Hoste, Hincapie, Ballan. Feltet er stadigvæk stort, dog uden Gusev som ligger nede i A2.

5,3km tilbage:
Ingen kan komme væk, det skal nu afgøres i en spurt! Det ligger lige nu til Pozzato.

Slut:
Kæmpe overraskelse. Maaskant snyder de andre på målstregen. Gusev ender nr 39.



Top 5:
1) Maaskant
2) Pozzato
3) Hoste
4) Cancellara
5) Ballan
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #25: 02 Maj 2009, 11:56 »

God update.. Surt med Gusev, men han skal nok komme igen! KIU..
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #26: 02 Maj 2009, 16:01 »

god update.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #27: 03 Maj 2009, 09:22 »




Paris - Nice (8 Etaper)
8/3 - 15/3 2009


Holdet:
Armstrong
Horner
Dyachenko
Hernandez
Zeits
Renev
Noval
Navarro

Armstrong skal i maj måned kører Giroen, så Paris-Nice er en del af opvarmningen.

1.Etape (7 km lang enkelstart)

Armstrong er selvfølgelig ikke i form til løbet, og når en mand som Cancellara er med, så er det svært. Her er top 20:

1 Fabian Cancellara   Team Saxo Bank   6'54
2 Gustav Larsson   Team Saxo Bank   + 19
3 Tony Martin   Team Columbia    + 22
4 Lance Armstrong   Astana Cycling Team   + 28
5 Kim Kirchen   Team Columbia -   + 30
6 Markus Fothen   Team Milram   + 33
7 David Zabriskie   Garmin - Slipstream   s.t.
8 David Millar   Garmin - Slipstream   s.t.
9 Dominik Roels   Team Milram   + 34
10 Chris Horner   Astana Cycling Team   s.t.
11 Juan José Oroz   Euskaltel - Euskadi   + 37
12 Ronny Scholz   Team Milram   s.t.
13 Stuart O'Grady   Team Saxo Bank   s.t.
14 Iker Camaño   Fuji - Servetto   + 39
15 Joost Posthuma   Rabobank                   + 40
16 Karsten Kroon   Team Saxo Bank   s.t.
17 Jens Voigt   Team Saxo Bank   s.t.
18 Paul Voss   Team Milram   + 41
19 Martin Velits   Team Milram   + 42
20 Héctor González   Fuji - Servetto   + 43

5 mand fra CSC i top 20. Man kan rolig sige at CSC er verdens bedste allround hold.

2. Etape (186 km)
En oplagt etape for de store sprintere. Vi vil holde os i ro.

102km tilbage:
12 mand er i udbrud, her i blandt, Karsten Kroon fra Saxo Bank. De har 7,35" til feltet hvor der er uenighed om hvem der skal trække.

45km tilbage:
Der er nu kun 3,10" på til udbrudet. Katusha har sat sig frem og henter stille og rolig ind på dem.

33km tilbage:
Der bliver passet rigtig godt på Armstrong:



12,1km tilbage:
Det er nu hentet, og position kampen i feltet er gået i gang. Horner og Armstrong sidder fint, men holder sig i baggrunden og prøver at undgå styrt.

Slut:
Cavendish slår alle suverænt i spurten!!

Da Larsson fra Saxo Bank tabte over 3minutter, så røg Armstrong op på 3. pladsen i den samlede stilling.

3. Etape (201 km)



Helt klart en etape som både Horner og Armstrong skal vise noget på, det forventes at storfavoriten, Valverde, vil angribe på den sidste stigning. Der skal vi holde øje.

146km tilbage:
Mazzani er i udbrud sammen med bla. Kurt Asle. Mazzani vinder den første pointspurt. Både Horner og Armstrong har dårlige ben idag.

111km tilbage:
En gruppe på 11 mand har dannet et udbrud, de har 6,30" ned til feltet. Både Armstrong og Horner har -3 i form.

40km tilbage:
Der er sket ting og sager de sidste 20km, sidevinden tog fat i feltet og delte os op i 3, en lille gruppe foran med 5 Rabobank ryttere, efter dem, et større felt med Valverde, og desværre sat Armstrong i bagerste felt.
Det er nu blevet samlet igen. Helt fremme ligger Kurt Asle Arvesen. Han har ca 6,10" ned til feltet. Han kan sagens vinde etapen!

15km tilbage:
Armstrong angreb på det forkerte tidspunkt og det kostede, en mindre gruppe af de bedste kom væk. Armstrong sidder på mellemhånd.

Slut:
Voigt er suveræn den bedste i slutningen, han slog Gilbert på stregen. Desværre tabte Armstong 1,17" til Voigt.
Armstrong er nu samlet nr 9, 1,11" efter Voigt. Valverde ligger nr 2, 25" efter tyskeren.

4.Etape (170 km)



Venter en stigning til sidst hvor Armstrong skal være med koncenteret, og vi håber på bedre ben idag.

45km tilbage:
Indtil videre har etapen gået stille og roligt, der er 20km hen til toppen af bjerget, så det bliver snart spændende.

26km tilbage:
Sanchez angriber fra feltet, jeg afventer med Armstrong...

23km tilbage:
Valverde angriber og Armstrong går med, desværre mister Armstrong hurtig hans energi, og Valverde fortsætter.



16km tilbage:
Van Summeren kommer først over bjerget og har 1,07" ned til Coppel. Efter ham kommer de store drenge med Dekker i spidsen. Armstrong sidder lidt længere tilbage.

10km tilbage:
Heldigvis kommer gruppen med Armstrong op til Dekker gruppen hvor Valverde også sad. Nu er det kun Van Summeren og Coppel der sidder foran.

Slut:
Van Summeren vandt en flot sejr! Coppel kom ind som nr 2. Jeg prøvede at angriber ved 1 km og var tæt på at få 3.pladsen med Armstrong, desværre kom Voigt på de sidste meter.


Top 10 efter etapen:

1 Johan Van Summeren Silence - Lotto   12h40'15
2 Jens Voigt   Team Saxo Bank   + 12
3 Alejandro Valverde   Caisse d'Epargne   + 39
4 Carlos Barredo   Quick·Step                   + 1'24
5 Lance Armstrong   Astana Cycling Team   + 1'25
6 Samuel Sánchez   Euskaltel - Euskadi   + 1'29
7 Michael Albasini   Team Columbia    + 1'39
8 Philippe Gilbert   Silence - Lotto   + 1'41
9 Kim Kirchen   Team Columbia    + 1'44
10 Jérôme Coppel   Française des Jeux   s.t.


5. Etape (176 km)

Årets kongeetape, vi skal fra Montelimar til Mont Serein (Ventoux). Så der er lagt op til en gyser til sidst.

Favoritter: Valverde - Gesink - Armstrong.



124km tilbage:
Som frygtet har Armstrong igen dårlige ben, pilen peger nedaf..

26km tilbage:
Nu er vi snart inde på selve stigningen, Dekker styrter sammen med Voss og Buffaz. Armstrong har sat sig længede frem i feltet.

18km tilbage:
Den gule trøje, Van Summeren angriber, Kirchen på hjul.



15km tilbage:
Caisse har sat sig frem og holder et voldsomt tempo, Noval passer på Armstrong.

6km tilbage:
Valverde angriber, Armstrong prøver at gå med, men umuligt. Armstrong ligner en færdig mand..

2km tilbage:
Det ser ud til det skal afgøres mellem Valverde og Gesink.



Slut:
Valverde viser sin store styrke og vinder spurten. Armstrong kommer ind langt efter, 1,48".



Stillingen:

1) Valverde
2) Voigt +17"
3) Sanchez +1,12"
10) Armstrong +2,40"

Resten af Paris-Nice kommer idag eller imorgen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #28: 03 Maj 2009, 09:44 »

Fed update, men ærgeligt med Armstorng.. Og surt at hans dagsform hele tiden peger nedad..
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Team Astana - 2009
« Svar #29: 03 Maj 2009, 09:52 »

Jeg kan godt mærke det er længe siden jeg har spillet PCM, man skal lige igang igen. Og da jeg spiller på Ekstrem, så er det meget svært i forhold til svær synes jeg. Men jeg vil hellere spille på Ekstrem så der er lidt udfordring, og hvis jeg taber, så er det bare ærgeligt. Gider ikke vinde på de lettere sværhedsgrader, da jeg før hen godt kunne vinde på Ekstrem. Så jeg skal bare tage mig sammen og tak for din kommentar.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010