home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:03:38 Shanesag Baren Geninstallation af FM2020
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: JAkolSoazy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  lille tjeneste
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: lille tjeneste  (Læst 2897 gange)
Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
lille tjeneste
« : 25 Apr 2009, 22:48 »

er der en der gider smide et spil op til patch 9.3 . jeg har glemt mit usb stik og jeg gider ikke sidde og starte nyt spil da klokken er mange. så hvis nogen har er det perfekt. hvis det er ulovligt så undskyld mig og luk tråden Smiley
Logged

maaahhh-h-h-h

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #1: 25 Apr 2009, 22:52 »

Inden vi kan få uploadet et, og du kan få downloadet et, så er dit eget allerede klar.. Thumbs Up
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #2: 25 Apr 2009, 22:55 »

nj det tager 100 år og en madpakke så jeg gør det jeg starter et nyt, også gemmer det uden jeg har valgt klub, s¨å er det klar når man vil spille. et spil fylder ikke meget.
Logged

maaahhh-h-h-h

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #3: 25 Apr 2009, 22:57 »

nj det tager 100 år og en madpakke så jeg gør det jeg starter et nyt, også gemmer det uden jeg har valgt klub, s¨å er det klar når man vil spille. et spil fylder ikke meget.

Det er sikkert også det alle andre gør Smiley Ihvertfald mig.
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #4: 25 Apr 2009, 23:01 »

Det er sikkert også det alle andre gør Smiley Ihvertfald mig.
kan du så ikke lynhutrgi smide den op
Logged

maaahhh-h-h-h

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #5: 25 Apr 2009, 23:06 »

Nej, det er hurtigere at lave din egen..
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #6: 26 Apr 2009, 13:26 »

jeg prøvede til morgen at starte min egen, men min computer blev  for varm og gik ud, så er der ikke nogen der er rigtig sød og smide et op . det er fuldstændig lige meget hvilket.

mange tusind tak
Logged

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #7: 26 Apr 2009, 13:41 »

et hvilket som helst spil er perfekt
Logged

maaahhh-h-h-h

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #8: 26 Apr 2009, 13:42 »

Jeg er igang med at uploade en gemmer til dig, hvor du bare skal vælge din klub Wink  uploader via RapidShare
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #9: 26 Apr 2009, 13:43 »

Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #10: 26 Apr 2009, 13:43 »

du er den bedste!!! tusind tusind tak man Opstemt. så for jeg ogsåå cisse hår ok Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: lille tjeneste
« Svar #11: 26 Apr 2009, 13:45 »

du er den bedste!!! tusind tusind tak man Opstemt. så for jeg ogsåå cisse hår ok Opstemt
var så lidt Wink
hahahah  Tunge
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010