home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Favorit spiller i Fm?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Favorit spiller i Fm?  (Læst 20151 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Favorit spiller i Fm?
« Svar #30: 13 Jul 2006, 20:53 »

Jeg har ingen som jeg konsekvent køber, eftersom jeg kun har 1 spil, men mine favoritspillere er Roger, Jakob Rasmussen, Fernando samt Fernando Henrique

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 13 Jul 2006, 21:31 »

Jeg Køber Altid Fabio Grosso , Vincenzo Iaquinta, Kompany...... 

BOYKOT EA GAMES!

N17
Manager

« Svar #32: 13 Jul 2006, 21:39 »

Målmand = Emil Ousager

Forsvar = Sindre Løe Bing, Igor Petkovic

Midtbane = Johan Iversen, Obi Mikel, Cardenas, Patrick Ståhl

Angreb = Ailton(Ørgryte) og Joakim Sjöhage(Elfsborg mener jeg) De bomber begge for vildt overalt.

Glemte lige nogen: Midtbane: Alexis Sanchez, Jakob Rasmussen, Anton Smedegaard, Angreb: Magnus Myklebust, Glenn N. Roberts, Tommy Høiland, Nikola Saric

Det er IKKE nogen jeg køber 100% hver gang, men mange gange. De bliver mange gange anbefalet af mine talentspejdere.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2006, 21:43 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DelPiero
Gæst

« Svar #33: 13 Jul 2006, 23:30 »

Kan for det meste godt finde på at købe Afonso Alves.
Ellers er Dusan Djuric en mand jeg er efter.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 14 Jul 2006, 15:21 »

Målmand = Volkan og Joao Carlos (Atletico Pa.)

Jeg er rimelig utilfreds med Volkan, han kunne ikke stille sig tilfreds med en bænkplads til fordel for Fernando Henrique, som var klart bedre, og så gik han hele tiden og bitchede over det! Ud af vagten røg han for sølle £2mio selvom jeg havde givet noget nær £8mio for ham selv! Dumme spiller...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #35: 14 Jul 2006, 15:26 »

Køber altid Chabangu.. ellers er spillere som Rafael Sobis, Ochoa og Sivok fortrukne køb til enhver klub

Chelsea!

Gosser
Manager

« Svar #36: 14 Jul 2006, 15:26 »

Mange af svneskerne, er sindssyg vilde Opstemt

Men lige netop Sjöhage, irriterer mig grænseløst; han er 191 høj, men er elendig til hovedestød Grin Men så er han utrolig hurtigt, og på den måde scorer han tit Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #37: 14 Jul 2006, 15:28 »

Mange af svneskerne, er sindssyg vilde Opstemt

Men lige netop Sjöhage, irriterer mig grænseløst; han er 191 høj, men er elendig til hovedestød Grin Men så er han utrolig hurtigt, og på den måde scorer han tit Smiley

Det er ligesom Crouch, bortset fra at Crouch er højere, langsommere og scorer sjældent Wink

Per Ciljan Skjeldbred har jeg vist ikke nævnt, han er en super wing fra Norge, kæmpe talent.. Han har sygt snit og laver både assists og mål. Et sikkert køb for enhver klub

Gosser
Manager

« Svar #38: 14 Jul 2006, 15:30 »

Det er ligesom Crouch, bortset fra at Crouch er højere, langsommere og scorer sjældent Wink

Grin

Per Ciljan Skjeldbred har jeg vist ikke nævnt, han er en super wing fra Norge, kæmpe talent.. Han har sygt snit og laver både assists og mål. Et sikkert køb for enhver klub

Ja, han er vild! Gad vide hvor gode mange af de syge nordmænd/svenskere osv er i virkeligheden? Rullende Øjne

Gosser
Manager

« Svar #39: 14 Jul 2006, 16:46 »

Igen tillader jeg mig lige at fremhæve Mikael Dahlberg; 13 kampe, 20 mål Smiley

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 18 Jul 2006, 22:39 »

Jeg plejer altid at købe Lebohang Mokoena, Alexis Sanchez og Freddy Guarin. De er altid gode køb Smiley

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #41: 18 Jul 2006, 22:55 »

Jeg plejer altid at købe Lebohang Mokoena, Alexis Sanchez og Freddy Guarin. De er altid gode køb Smiley

Ja, Mokoena blev lige kåret til Årets nr 2. i Premier League, og så steg hans værdi fra £7.5mio til £18mio og nu vil alle have ham. Jeg var lige ved at acceptere et bud fra Liverpool på £10mio plus Frank Hartmann en 19 årig dansk kæmpe talent til wingen, som er £5mio værd... Men takkede nej, tror der kommer bedre tilbud Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 18 Jul 2006, 22:56 »

Ja, Mokoena blev lige kåret til Årets nr 2. i Premier League, og så steg hans værdi fra £7.5mio til £18mio og nu vil alle have ham. Jeg var lige ved at acceptere et bud fra Liverpool på £10mio plus Frank Hartmann en 19 årig dansk kæmpe talent til wingen, som er £5mio værd... Men takkede nej, tror der kommer bedre tilbud Wink

Nej, vent, det var Kalou! Mokoena gav jeg £16mio for i Barca, og han har indtil videre ikke haft den bedste sæson og er nede på £4.5mio, men han skal jo åbenbart spilles på AMC pladsen før at han er noget værd...

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 18 Jul 2006, 23:04 »

Ja det er rigtig nok han er ikke ligefrem en allrounder men han styrer den AMC position ...

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Heckmann
Reserveholdsspiller

« Svar #44: 18 Jul 2006, 23:08 »

Johan Iversen er klart min favorit... Bliver en klassespiller... Kender i ham?

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010