home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Favorit spiller i Fm?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Favorit spiller i Fm?  (Læst 20116 gange)
ZhotLog
Gæst

Favorit spiller i Fm?
« : 30 Maj 2006, 14:48 »

I stil med Bademesterens oprettede tråd om, Favorit hold i Fm? Synes jeg nu at vi også skal have en tråd om netop Din favorit spiller i fm.. Er der en spiller du bare skal have? En du køber hver gang?
Personligt har jeg et par stykker... F.x er jeg helt tosset med svenskeren Patrik Ståhl, og det at han kan købes for 20 K DKK gør jo bare ham mere attraktiv.. Han forlanger sjældent noget stort i løn.. Så jeg køber ham tit, for at have ham på mit reserve hold... For at udvikle sig..
Jeg har hørt om et par stykker der altid køber "pligt" købet Leandro Gioda.. (der i blandt JosepG  Wink ) Dem er jeg dog ikke en del af, for han er en spiller jeg kun køber hvis jeg har brug for ham.. Patrik Ståhl køber jeg næsten altid.. Selvom jeg skulle være stærkt besat på Omc posten.. En anden spiller jeg også altid forsøger at købe hvis jeg bare spiller i en respektabel liga i Europa, er John Obi Mikel, fantastisk Nigeriansk talent.. Jeg vil gå så langt som at sige at han er på niveu med Cardenas, ja i hørte rigtigt, suer talentet Sherman Andres Cardenas, som der også kører en blog om fortiden, læs den  Thumbs Up Men problemet med John Obi Mikel er bare, at han er mega eftertragtet, så hvis det lige netop er dig han vælger, er du en heldig karl!!  Grin
Men altså, Hvem køber i altid, eller hvem jagter i i hvert fald altid?
Fyr løs  Smiley

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Favorit spiller i Fm?
« Svar #1: 30 Maj 2006, 14:51 »

Jeg har hørt om et par stykker der altid køber "pligt" købet Leandro Gioda.. (der i blandt JosepG  Wink ) Dem er jeg dog ikke en del af, for han er en spiller jeg kun køber hvis jeg har brug for ham..

Han er en verdensklasse defender. Ham og Besagno er to spillere, jeg altid går efter, når jeg skal finde nye spillere. :-)

United-styrer
Gæst

« Svar #2: 30 Maj 2006, 14:53 »

Der er selvfølgelig altid de sikre køb (Gioda, Besagno, Cárdenas, Ponce, Mikel, Vitti osv.), hvor man for ret små penge kan få sig et klassehold, men mine to største favoritter er Defoe og Ronaldo - for sevan de kan henholdsvis score og skabe mål på samlebånd.

ZhotLog
Gæst

« Svar #3: 30 Maj 2006, 14:55 »

Ronaldo? Cristiano Ronaldo?

MeeLo
Gæst

« Svar #4: 30 Maj 2006, 14:57 »

Salvatore Foti

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 30 Maj 2006, 14:58 »

Ronaldo? Cristiano Ronaldo?

Ja, Cristiano, my bad.

ZhotLog
Gæst

« Svar #6: 30 Maj 2006, 15:00 »

No problemo amigo  Opstemt

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #7: 30 Maj 2006, 15:04 »

DET kommer nok for lidt af en overraskelse for de fleste er jeg men min yndlingsspiller i spillet og desuden også i virkeligheden er faktisk Francesco Totti

SURPRISE                    SURPRISE                       SURPRISE                    SURPRISE                    SURPRISE

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 30 Maj 2006, 15:05 »

Frank Lampard som RULER alt og alle:P crazy Djævel Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #9: 30 Maj 2006, 15:11 »

Til både Mikkel2306 og Freshy.. Jeg mener ikke hvem i bare elsker at spille med... Også en man kan købe, for at få Totti og Lampard skal man jo af med mange hundrede millioner af kroner.. OG det er ikke det det her handler om.. Hvem plejer i at Købe eller hvem plejer i at jagte? For hvis i begge jagter Lampard og Totti, prøver i enten at få noget i ikke kan, altså noget uopnåeligt, eller også er i konstant storklubber, hvilket jo gør jeres fm indsigt, lidt mindre IMO... Håber ikke i bliver sure over dette indlæg  Ubeslutsom

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 30 Maj 2006, 15:12 »

Til både Mikkel2306 og Freshy.. Jeg mener ikke hvem i bare elsker at spille med... Også en man kan købe, for at få Totti og Lampard skal man jo af med mange hundrede millioner af kroner.. OG det er ikke det det her handler om.. Hvem plejer i at Købe eller hvem plejer i at jagte? For hvis i begge jagter Lampard og Totti, prøver i enten at få noget i ikke kan, altså noget uopnåeligt, eller også er i konstant storklubber, hvilket jo gør jeres fm indsigt, lidt mindre IMO... Håber ikke i bliver sure over dette indlæg Ubeslutsom

Jeg plejer at være Chelsea også jagter jeg altid Pirlo okay?

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 30 Maj 2006, 15:16 »

Har du mange spil med Chelsea?  Shockeret Jeg har aldrig lyst til mere end 1 spil, måske 2 med samme hold...  Smiley
Men hey, du er vist fan i en ret ekstrem grad!

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #12: 30 Maj 2006, 15:42 »

Til både Mikkel2306 og Freshy.. Jeg mener ikke hvem i bare elsker at spille med... Også en man kan købe, for at få Totti og Lampard skal man jo af med mange hundrede millioner af kroner.. OG det er ikke det det her handler om.. Hvem plejer i at Købe eller hvem plejer i at jagte? For hvis i begge jagter Lampard og Totti, prøver i enten at få noget i ikke kan, altså noget uopnåeligt, eller også er i konstant storklubber, hvilket jo gør jeres fm indsigt, lidt mindre IMO... Håber ikke i bliver sure over dette indlæg  Ubeslutsom

Ups havde kun lige noget at se overskriften og ik' læst det hele det må i sku' undskylde så bliver det nok ik' Totti

Når jeg er små hold er Lawal altid et mål ellers køber jeg også tit cufre eller vanden borre

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 30 Maj 2006, 15:50 »

vanden borre og Cisse er altid gode at have på holdet...

"You´ll Never Walk Alone"

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 30 Maj 2006, 15:56 »

Vanden Borre burde jeg også tilføje til min "liste"  Smiley
@ Freshy: Jeg er meget glad for at du ikke blev "sur"!!  Opstemt Et godt fif til fremtiden: Læs altid det med småt, ellers bliver du snydt  Wink

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010