home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Alder på FMFs brugere?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Alder på FMFs brugere?  (Læst 13340 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #45: 21 Apr 2009, 18:47 »

Har selv rundet det skarpe hjørne (30) lysten til spillet er ikke blevet mindre (dette gælder også for mine tømmermænd som var lettere at arb med for 15 år siden Græder), kæresten fatter stadig ikke en hat af dette underlige fænomen Huh, men det vil jeg skide på Opstemt det er stadig røv skægt at nørkle med manager til langt ud på natten... må jeg aldrig blive for gammel til det Peace

Jeg har så for ganske kort tid rundet de 37 og jeg elsker det også...

Men er for ganske kort tid også blevet far. Og så kan man have aldrig så meget lyst til FM, tiden til det er der simpelthen bare ikke til. Jeg skal ikke sige at FM er et overstået kapitel for mig, der vil bare gå et godt stykke tid før jeg får tid til det igen.
Men det er da ingen hemlighed at jeg savner det lidt at sidde og nørde over et spiller køb eller salg. Tiden er der som sagt bare ikke til det...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #46: 21 Apr 2009, 18:50 »

Fordi at der i det mindste er noget debat med i deres indlæg - det andet hører opremsning til, og det kan jeg da hurtigt finde et stykke om i retningslinjerne Wink

DEr er da intet debat i at sige at man har en kæreste der ikke bryder sig om at man spiller?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #47: 21 Apr 2009, 18:51 »

US er, så vidt jeg ved, lige blevet 15.
Der kan man bare se. Peace
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #48: 21 Apr 2009, 18:53 »

DEr er da intet debat i at sige at man har en kæreste der ikke bryder sig om at man spiller?

Nej, men der var til gengæld væsentlig mere kød på det indlæg, end et hvor der står "jeg er xx år gammel"

Jeg er 24 år gammel...
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #49: 21 Apr 2009, 18:56 »

Jeg er 35 og er lige blevet far for anden gang. Sidder med den nye guldklump på skødet, når jeg spiller FM, så han kan lære det fra starten. Den store (på 5) sad med når jeg spillede WOW og det er han rigtig god til nu. Så vi er altså tre "mænd" herhjemme, der alle forsøger at drive "konen"/moren til vanvid med vores store computerforbrug Wink

Har spillet managerspil siden jeg blev konfirmeret og fik min første computer i 86 eller 87 Wink

Damn er blevet så gammel, at jeg ikke kan huske årstallet .....
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #50: 21 Apr 2009, 19:00 »

Jeg er 35 og er lige blevet far for anden gang. Sidder med den nye guldklump på skødet, når jeg spiller FM, så han kan lære det fra starten. Den store (på 5) sad med når jeg spillede WOW og det er han rigtig god til nu. Så vi er altså tre "mænd" herhjemme, der alle forsøger at drive "konen"/moren til vanvid med vores store computerforbrug Wink

Har spillet managerspil siden jeg blev konfirmeret og fik min første computer i 86 eller 87 Wink

Damn er blevet så gammel, at jeg ikke kan huske årstallet .....

Nu er jeg jo en rigtig mand, så jeg har kun lavet piger, de gider ikke det der latterlige fodbold, de vil hellere barbie....... Så nu har de deres egen PC og jeg har fred til noget rigtigt mande spil. Thumbs Up
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #51: 21 Apr 2009, 19:00 »

Jeg er 15, og forlanger hermed en irettesættelse fra Hawk1nZ.

Hvis jeg skulle gætte en alder på dig - vil jeg have sagt, omkring de 30 år..
Jeg har heller aldrig set et billed af dig osv. Men synes bare ikke du har opført dig som en 15 årige Grin
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #52: 21 Apr 2009, 19:00 »

Nej, men der var til gengæld væsentlig mere kød på det indlæg, end et hvor der står "jeg er xx år gammel"

Jeg er 24 år gammel...

 Thumbs Up  Thumbs Up  Thumbs Up  Thumbs Up
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #53: 21 Apr 2009, 19:03 »

Nu er jeg jo en rigtig mand, så jeg har kun lavet piger, de gider ikke det der latterlige fodbold, de vil hellere barbie....... Så nu har de deres egen PC og jeg har fred til noget rigtigt mande spil. Thumbs Up

hehe konger laver drenge og prinser laver prinsesser Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #54: 21 Apr 2009, 19:14 »

hehe konger laver drenge og prinser laver prinsesser Wink
konger laver prinsesser, vi skal jo ikke have nogen der kan vælte os af tronen.

Men tænk på at jeg om 5-8 år skal sidder overfor en flok homonfyldte blege nørder, der mener de skal være de første til at overnatte i mit hjem, sammen med mine døtre, åhhhhhhh mig og min kommende pittbull KING skal virkeligt nyde at forklare dem om dengang kongen var soldat og udsendt til det store udland og hvor mange måde jeg mener jeg kan skære alt af der hopper ud af deres bukser, med min gurkha kniv. Mine døtre bliver sku gammel jomfruer, men det er da også bedre end de finder en som deres gamle far.
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #55: 21 Apr 2009, 19:18 »

konger laver prinsesser, vi skal jo ikke have nogen der kan vælte os af tronen.

Men tænk på at jeg om 5-8 år skal sidder overfor en flok homonfyldte blege nørder, der mener de skal være de første til at overnatte i mit hjem, sammen med mine døtre, åhhhhhhh mig og min kommende pittbull KING skal virkeligt nyde at forklare dem om dengang kongen var soldat og udsendt til det store udland og hvor mange måde jeg mener jeg kan skære alt af der hopper ud af deres bukser, med min gurkha kniv. Mine døtre bliver sku gammel jomfruer, men det er da også bedre end de finder en som deres gamle far.

sådan skal det være Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #56: 21 Apr 2009, 19:19 »

Jeg er 15 men snart 16 Thumbs Up
Sidste år i folkeskolen og til næste år står den på HHX
jeg har spillet FM/CM siden jeg var 8-9 år gammel og måske før sammen med min bror
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #57: 21 Apr 2009, 19:20 »

konger laver prinsesser, vi skal jo ikke have nogen der kan vælte os af tronen.

Men tænk på at jeg om 5-8 år skal sidder overfor en flok homonfyldte blege nørder, der mener de skal være de første til at overnatte i mit hjem, sammen med mine døtre, åhhhhhhh mig og min kommende pittbull KING skal virkeligt nyde at forklare dem om dengang kongen var soldat og udsendt til det store udland og hvor mange måde jeg mener jeg kan skære alt af der hopper ud af deres bukser, med min gurkha kniv. Mine døtre bliver sku gammel jomfruer, men det er da også bedre end de finder en som deres gamle far.

Hahahahahahahaha... konge sagt!!!  funny funny funny funny
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #58: 21 Apr 2009, 19:23 »

konger laver prinsesser, vi skal jo ikke have nogen der kan vælte os af tronen.

Men tænk på at jeg om 5-8 år skal sidder overfor en flok homonfyldte blege nørder, der mener de skal være de første til at overnatte i mit hjem, sammen med mine døtre, åhhhhhhh mig og min kommende pittbull KING skal virkeligt nyde at forklare dem om dengang kongen var soldat og udsendt til det store udland og hvor mange måde jeg mener jeg kan skære alt af der hopper ud af deres bukser, med min gurkha kniv. Mine døtre bliver sku gammel jomfruer, men det er da også bedre end de finder en som deres gamle far.
Grin Hahaha, genialt sagt.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Alder på FMFs brugere?
« Svar #59: 22 Apr 2009, 08:11 »

Ja jeg er en blanding af de unge og de lidt ældre herinde eller aldersmæssigt en mellemting af de to aldre(de unge og de lidt ældre) jeg er 26 år og bliver snart 27 år fuck så er der ikke så lang tid til at jeg bliver 30 hvor fanden er ungdommen blevet af, føler mig allerede gammel en gang imellem, men da også stadig ung nogengange og ja jeg spiller også stadig FM en del eller nogengange det meste af min tid, druk og diverse andre(stimulanser) har jeg efterhånden haft meget af og brugt meget af min tid på det meste af min ungdom siden jeg var 14 år og så frem til for et år siden, så det er et overstået kapitel i mit liv og det har jeg det egentligt meget godt med, da det tit tog overhånd, da jeg var yngre.

Vh.Blackstone
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010