home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Netcaféen FM09
| | | | |-+  HJÆLP ER I NØD!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: HJÆLP ER I NØD!  (Læst 4921 gange)
larspedel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
HJÆLP ER I NØD!
« : 19 Apr 2009, 22:47 »

Hej drenge ! Smiley
- Ved godt, at der måske er 1000 debatter om dette, men det skal gå rimelig hurtig Opstemt:D

Jeg har lige installeret hamachi, men aner ikke hvordan det foregår, er der nogen, som kan sætte mig ind i de ting, som f.eks hvordan man laver et spil, og hvordan de andre kan joine en og det hele fungere Smiley

På forhånd tak!
Logged

Staix
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: HJÆLP ER I NØD!
« Svar #1: 03 Jun 2009, 11:31 »

1) Find ud af hvem der skal hoste spillet (find ham med den bedste forbindelse og gerne en habil computer). Find ligeledes ud af reglerne omkring spillet og hvilken database der bruges. Alle skal have samme version af spillet, dvs samme patch installeret.

2) Ham der skal være host opretter et rum på Hamachi, og oplyser navnet på rummet til de andre samt evt. kode hvis i bruger det.

3) ALLE slukker for deres firewall!! Vigtigt...

4) Alle joiner rummet på Hamachi og hosteren opretter spillet. HUSK: Hosteren skal i indstillinger sætte et flueben i "kør som server" under "Netværk".

5) Når spiller er oprettet og hosten har dannet sin manager, så kan alle andre nu begynde at joine spillet. HUSK: ALLE andre SKAL fjerne fluebenet i "kør som server" i indstillinger. I joiner spiller ved at gå ind i "Netværk" i hovedmenuen.

Når i er kommet ind i netværksdelen, så kan i måske allerede se en IP-adresse i et af felterne "seneste servere" eller "lokale servere. Hvis kan i det, så klikker i bare der og så kommer i ind i spillet. Hvis i IKKE kan det, så nederst i venstre hjørne står der "tilslut til anden server", den klikker i på hvorefter i indtaster IP-adressen på hosten. Denne adresse kan i se på Hamachi og HUSK at tilføje samtlige punktummer.

Derefter trykker i bare ok og så burde i være inde i spillet. Det felt som hedder "seneste servere" er forbeholdt den seneste IP-adresse i har været tilsluttet (sjovt nok ).... Så hvis i spiller videre på et spil, så kan i bare klikke på den adresse når hosten er inde i spillet og så bliver i automatisk tilsluttet 


Det skal lige siges at mange andre har snakket om nogle porte der skal åbnes. Dette kan meget vel være sandt, men ovennævnte fremgangsmåde virkede godt for os og derfor kan den nok også virke for andre. Men hvis man benytter sig af "porte-metoden" og den fungere, jamen så er der skam ingen grund til at lave om på det 

Håber dette hjalp og oplyste lidt... God fornøjelse...

PS: En god idé er at gå ind i indstillinger, tryk på "display og lyd" og herefter øverst oppe ved "displayindstilling" vælge "Vindue". Så kan man have MSN kørende i bunden af skærmen samtidig og dermed gøre det noget nemmere at komme i kontakt med hinanden. Opret fx. et msn-rum hvor alle er tilsluttet  Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HJÆLP ER I NØD!
« Svar #2: 30 Sep 2010, 21:36 »

Låner lige denne tråd..

HURTIG HJÆLP PLEASE!

Jeg spiller FM 10 sammen med min fætter, men er stødt på et problem.. Tidligere idag sad vi og spillede uden problemer, men pludselig røg han ud af gamet, og kunne derefter ikke komme ind igen og kan stadig ikke.. Det skal lige siges der er tale om at han spiller på sin bærbar. Den siger bare "kan ikke forbinde til server".. Men når han så går ind til deres stationær er der ikke noget problem, nogen som kan hjælpe så han kan spille på sin bærbar igen?

Tak Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: HJÆLP ER I NØD!
« Svar #3: 30 Sep 2010, 21:45 »

Hvis det er dig der er host, så prøv at gemme og restarte spillet. Bruger i Hamachi?
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HJÆLP ER I NØD!
« Svar #4: 30 Sep 2010, 21:46 »

Jeg har prøvet at gå ud af spillet, ind i det igen, genstarte computeren og det samme har han. Skuffet - Jep, vi bruger hamachi.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Manager89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: HJÆLP ER I NØD!
« Svar #5: 30 Sep 2010, 22:00 »

lyder som om hans firewall går ind og laver noget, prøv at slå den fra eller giv tilladelse til programmet
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: HJÆLP ER I NØD!
« Svar #6: 03 Okt 2010, 15:32 »

Det er ikke hans firewall :s - Kunne virkelig godt bruge noget mere hjælp!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010