home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ekstra Bladet Cup
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Ekstra Bladet Cup  (Læst 8997 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #30: 21 Maj 2009, 16:52 »

Det er utroligt at den dommer kan få adgang til så store betydende kampe. Imod Brøndby her forleden dømte han fuldstændigt katastrofalt, hvilket han efterlignede meget godt idag.. Han fløjtede tydeligt til FCK's side begge gange.. Skuffende..
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #31: 21 Maj 2009, 16:56 »

Skuffende finale, skuffende turnering hvor fck får foræret ALT på et sølvfad, og hold kæft en historisk ringe dommer... Jeg ahr sjældent set noget lignende, men det var så tydelig at man ik ku undgå at se hvor fck farvet han var... Hold da kæft Shockeret

Jeg gider ikke engang ønske fck's fans tillykke for de fortjener det ikke.. Ethvert hold over top 5 ku være kommet i finalen med den vej de fik!. Det fortjener intet tillykke!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #32: 21 Maj 2009, 17:08 »

Det er forunderligt, som man kan læse diverse nyheder rundt om nu, hvordan FCK fortjent tog pokalen. I løbet af kampen talte jeg to store chancer til FC, hvor den ene gav mål som følge af sløset AaB-forsvarsspil. Med udover de 10 minutter havde de jo intet at byde på.

Men når man bliver så favoriserede af dommerne og JBU, som FCK er blevet i denne turnering, så er det jo heller ikke svært at vinde. I sær i dag var dommeren en direkte katastofe med flere uforståelige kendelser til begge hold.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #33: 21 Maj 2009, 17:20 »

Hvor er det dog latterligt at FCK kan vinde pokalturneringen efter en vel historisk nem lodtrækning samt en middelmådig indsats mod et formsvagt hold..  Rent historisk kan man ikke pille ved resultatet, men i mine øjne er det den mest skuffende/ufortjente/Heldige vinder vi har haft. Havde FCK mødt et hvilket som helst andet SAS-liga hold, så er jeg ikke overbevist om at de ville have vundet...


Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #34: 21 Maj 2009, 17:23 »

Fuldkommen som talt ud af min mund guldbrand..

Jeg har absolut ingen respekt for det trofæ de vinder der, og der er absolut ingen prestige i at vinde en turnering hvor man får ALT foræret på et sølvfad..

Håber bare at DBU/EB er glade nu, da turneringen vel fik den vinder de helst ville have Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #35: 21 Maj 2009, 17:26 »

Kunne ikke være mere enig med VK og guldbrand. Har da aldrig set noget lignende!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #36: 21 Maj 2009, 17:33 »

Fuldkommen som talt ud af min mund guldbrand..

Jeg har absolut ingen respekt for det trofæ de vinder der, og der er absolut ingen prestige i at vinde en turnering hvor man får ALT foræret på et sølvfad..

Håber bare at DBU/EB er glade nu, da turneringen vel fik den vinder de helst ville have Smiley

EB er i hvert fald tilfreds. Der er næsten ingen grænser for, hvor meget de hylder FCK i deres nyhed på hjemmesiden. "Stor dominans i boldbesiddelse"Huh Huh Huh Huh
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #37: 21 Maj 2009, 17:35 »

Det er vel Simmel, der har skrevet artikelen?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #38: 21 Maj 2009, 17:45 »

Man kan jo også vende den om, og kigge på hvor heldige AaB var med overhovedet at nå til finalen, det har jo været den ene svineheldige sejr/uafgjorte med fordel på udebanemål efter den anden.

Synes det var fortjent nok, selvom jeg var overrasket over hvor lidt FCK lod til ville det (men de havde vel allerede tankerne fremme på deres vigtige kamp på søndag). AaB kommer måske nok frem til en del, men meget typisk for AaB under Pehrsson, så får de intet ud af de chancer de kommer frem til.

Hvad dommeren angår, så synes jeg ikke der er nogen der kan føle sig bortdømt, der er måske en enkelt gang, hvor dommeren kunne have fløjtet til AaB's fordel, hvor Wendt har armen på, men det foregår uden for feltet (og i øvrigt inden Due kom på banen, så ikke noget de ville have fået noget ud af alligevel). Modsat så var Santin også igennem til en friløber, hvor der fejlagtigt blev dømt offside, så den går vist nogenlunde lige op med fejlkendelserne.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #39: 21 Maj 2009, 17:50 »

Haha når selv en sympatisk mand som Zaza langer ud efter dommeren må der da godt nok været noget om snakken Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #40: 21 Maj 2009, 17:59 »

Man kan jo også vende den om, og kigge på hvor heldige AaB var med overhovedet at nå til finalen, det har jo været den ene svineheldige sejr/uafgjorte med fordel på udebanemål efter den anden.

Synes det var fortjent nok, selvom jeg var overrasket over hvor lidt FCK lod til ville det (men de havde vel allerede tankerne fremme på deres vigtige kamp på søndag). AaB kommer måske nok frem til en del, men meget typisk for AaB under Pehrsson, så får de intet ud af de chancer de kommer frem til.

Hvad dommeren angår, så synes jeg ikke der er nogen der kan føle sig bortdømt, der er måske en enkelt gang, hvor dommeren kunne have fløjtet til AaB's fordel, hvor Wendt har armen på, men det foregår uden for feltet (og i øvrigt inden Due kom på banen, så ikke noget de ville have fået noget ud af alligevel). Modsat så var Santin også igennem til en friløber, hvor der fejlagtigt blev dømt offside, så den går vist nogenlunde lige op med fejlkendelserne.

Det kan godt være at AaB har været heldige med kampenes udfald, men det ændre ikke på at AaB trods alt har måtte kæmpe for det i deres kampe. FCK har vel hele vejen til finalen kunne spille med reserver blandt start elleverne. Det er desværre blot et faktum at FCK har haft det legende nemt på deres vej til finalen.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #41: 21 Maj 2009, 18:10 »

Det er eddermanme den billigste pokalsejr i Danmarkshistorien.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #42: 21 Maj 2009, 18:11 »

Sådan kan det nu engang gå, når turneringen har den struktur som den har, det kunne i og for sig også være sket i den Engelske FA Cup... At man har været heldig med sin lodtrækning, gør det hverken mere eller mindre fortjent, det er nu engang en del af spillets regler.

Husk nu i øvrigt lige på hvor pisse heldige i selv var med lodtrækningen til Champions League kvalifikationen tilbage i starten af sæsonen, var det så heller ikke fortjent, at AaB kom med i Champions League gruppespillet?  Wink

Edit:
I øvrigt så kan Caca prise sig lykkelig for, at han ikke blev præsenteret for et gult kort for film, da han kastede sig ind i ryggen på en FCK'er, og efterfølgende gerne ville have det til at se ud til at han blev skubbet omkuld, og Augusinussen var ved tumulten efterfølgende, endnu heldigere med ikke at trække badebilletten, da han slår/skubber en FCK'er... Det var måske i virkeligheden FCK der havde mest grund til at føle sig bortdømt i den kamp  Smiley
« Seneste Redigering: 21 Maj 2009, 18:15 af DNE » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #43: 21 Maj 2009, 18:17 »

Sådan kan det nu engang gå, når turneringen har den struktur som den har, det kunne i og for sig også være sket i den Engelske FA Cup... At man har været heldig med sin lodtrækning, gør det hverken mere eller mindre fortjent, det er nu engang en del af spillets regler.

Husk nu i øvrigt lige på hvor pisse heldige i selv var med lodtrækningen til Champions League kvalifikationen tilbage i starten af sæsonen, var det så heller ikke fortjent, at AaB kom med i Champions League gruppespillet?  Wink

Edit:
I øvrigt så kan Caca prise sig lykkelig for, at han ikke blev præsenteret for et gult kort for film, da han kastede sig ind i ryggen på en FCK'er, og efterfølgende gerne ville have det til at se ud til at han blev skubbet omkuld, og Augusinussen var ved tumulten efterfølgende, endnu heldigere med ikke at trække badebilletten, da han slår/skubber en FCK'er... Det var måske i virkeligheden FCK der havde mest grund til at føle sig bortdømt i den kamp  Smiley
De burde slet ikke have lavet om på det imo. Uanset hvad det er, så er det en ekstremt billig sejr. Jeg synes ikke engang den er fortjent. Det er for lamt, at man kan gå i finalen uden at møde et SAS Liga-hold og først møde et i finalen. At AaB er svage, er der ikke noget at gøre ved, men det, at FCK kan gå i finalen uden at møde større modstand er decideret klamt imo.

Til det du nævner med Kaunas, så er der klar forskel på at få en god lodtrækning en gang som AaB, også få en god lodtrækning hele turneringen igennem som FCK.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ekstra Bladet Cup
« Svar #44: 21 Maj 2009, 18:20 »


Edit:
I øvrigt så kan Caca prise sig lykkelig for, at han ikke blev præsenteret for et gult kort for film, da han kastede sig ind i ryggen på en FCK'er, og efterfølgende gerne ville have det til at se ud til at han blev skubbet omkuld, og Augusinussen var ved tumulten efterfølgende, endnu heldigere med ikke at trække badebilletten, da han slår/skubber en FCK'er... Det var måske i virkeligheden FCK der havde mest grund til at føle sig bortdømt i den kamp  Smiley

Så har du ikke fulgt med i kampen  Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010