home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 632 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Rise of Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Rise of Leeds United  (Læst 1651 gange)
kepler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
The Rise of Leeds United
« : 12 Apr 2009, 13:35 »

lige nu er jeg i gang med min 3. sesong i Leeds, så her kommer lige en gennemgang af de 2 første sesonger.

I første sesong fik jeg £100.000 at bruge på spillere, og et krav om at vinde ligaen. Jeg solgte hurtigt Peter Sweeney, bradley johnson og Niel Kilkenny og fik derved skaffet mig 350.000 til at købe spillere for. Til sesong start købte jeg Stefano Fiore(free transfer) og damon Gray(60.000). I januar transfer vinduet købte jeg dialo Guidileye der har potentiale til at blive en god premier league spiller. Jeg fik også et samarbejde med Arsenal igang, og de valgte at sende Henry Lansbury på lån i en sesong.

Jeg skiftede også det meste at træner staben ud, og hyrede 2 scouts til.

Jeg spillede med en taktik der var 4-1-3-2, hvor jeg havde en def. Midtbane og 3 centrale midtbaner.

Da sesongen var slut lå jeg på 1. pladsen med 103 poeng. Mine vigtigeste spillere var jermane Beckford 33 mål, Howson 10 mål og 18 assists(årets spiller) Fabien Delph 7 mål og 11 assists.

Jeg vil bestræbe mig på at lave et dagligt indlæg i denne blog, og fra 3. Sæson ogfremad vil der være mange flere detaljer med.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 12:23 af kepler » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #1: 12 Apr 2009, 13:39 »

Det staves ikke sesong, men sæson Smiley
Der mangler noget grafik, og mere information. Det er trods alt to sæsoner Smiley
Logged

Moutinho
Gæst
 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #2: 12 Apr 2009, 13:41 »

Der er nogle lidt mange stavefejl. Et råd er at skrive en kladde i word, hvor den automatisk retter stavefejl.

Derudover vil jeg anbefale dig, at læse nogle guides..
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #3: 12 Apr 2009, 13:50 »

Der mangler grafik, og dit sprog er ikke det bedste. Men det bliver spændende at høre om dit eventyr i Leeds. Men vi har ikke fået noget af vide om 2 sæson, vel? Smiley
Logged

kepler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #4: 12 Apr 2009, 14:08 »

Jeg var nok lidt for ivrig til at komme i gang med at fortælle, så der sneg sig lidt for mange stavefejl ind Wink.  Man skal jo have en eller anden undskyldning.  2. Sæson kommer lige efter dette indlæg.  Og efter den kommer der en opdatering på de første 6 måneder i 3. Sæson.
Der vil komme noget grafik, når jeg, efter at 3. Sæson er slut, gennemgår den taktik jeg bruger. Jeg er nemlig sikker på at taktikken er den største grund til min store succes i øjeblikket. Jeg vil også efter 3. Sæson gennemgå mine største profiler.
Logged

kepler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #5: 12 Apr 2009, 14:09 »

2. Sæson.

Jeg fik omkring £3.000.000 at købe spillere for, og målet var en plads i den øverste halvdel. En hel masse spillere fik lov til at forlade klubben på free transfer, eller for meget få penge. Den eneste spiller der indbragte bare lidt penge, var Casper ankergren, der røg til Spanien for £825.000.
På free transfer købte jeg Nicky Weaver, Christian Keller, Jay DeMerrit, Sam sodie og Oviedu Petru. Ud over dem, købte jeg roberto santamaria (£1.600.000), Nicklas Barkroth (£55.000) og Maurício (£180.000). I januar blev også Martin Bernburg hentet på free transfer.

Da sæsonen var slut lå jeg på en flot 6. plads i ligaen, men tabte i play offs mod cardiff.

Den flotte sæson blev sikret, af et af ligaens bedste forsvar, og en meget stærkt spillende midtbane. min topscorer var Maurício med 11 mål. Beckford scorede 10 mål og Howson 9.

Logged

kepler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #6: 12 Apr 2009, 15:00 »

3. Sæson. (indtil 1. februar)
Målet for sæsonen var fra bestyrelsens side en plads i play off. Personligt har jeg sat målet til en plads i top 2, og minimum en 3. Plads i ligaen.
Jeg fik et transfer budget på £ 7.000.000, der skulle sikre mig mulighed for at tilføje en profil eller to.
For at sikre bredden på truppen, tilføjede jeg 3 spillere på free transfer. Det drejede sig om Mark Kerr fra Aberdeen,  Ben Amos fra Man Utd, og Roy O’Donnovan fra Sunderland.
En stor del af de 7 millioner blev brugte på 2 spillere, angrebet blev styrket af Amerikaneren Michael Channell for £1.200.000. Og på den centrale midtbane blev holdet styrket af det utrolige køb af Andres D’Alessandro  for  £4.400.000.
Der blev ikke solgt nogle spillere for store summer i sommer transfer vinduet, men anfører Frazer Richardson blev solgt for små £22.000. Ny anfører  er Johnny Howson, der har været årets spiller de 2 første sæsoner.
Sæsonen løber mere eller mindre som planlagt. Det eneste minus, var at vi tabte til QPR i liga cuppens 2. Runde. I Fa Cup var vi så uheldige at møde Aston Villa i 3. Runde, og den kamp blev tabt 2-1.
I oktober bliver klubben overtaget af klubbens egne supportere., noget klubbens manager er meget glad for, eftersom han selv er stor fan. Der bliver ikke skudt ekstra kapital ind i klubben.
I Januar transfer vinduet var der stadig lidt over £2.000.000 tilbage, og truppen blev derfor gennemgået godt og grundigt. Manager blev enig med assistent manager Glynn Snoddin  om, at truppen var svagest på højre back pladsen. Christian Keller er godt nok rigtig dygtig i det offensive spil, men i den defensive del mangler han en smule.  Der blev kigget grundigt på en masse spillere, og den 20. januar blev den skotske landsholds spiller Phil Bardsley købt for £1.600.000.
  5 dage før vinduet lukker indtræffer katastrofen så. Lazio kommer med et bud på £7.000.000 på Andres D’Alessandro, og klubbens bestyrelse mener at tilbuddet er for godt at sige nej til. På dette tidspunkt er D’Alessandre klubbens topscorer med 16 mål.  Denne gang er der ikke tid til at søge grundigt efter en afløser, og på sidste dag i januar køber Leeds 28 årige Andy Dorman fra Blackburn.
Nu er jeg så nået til 1. Februar i spillet, og ligger i øjeblikket på 2. Pladsen i the championship, 3 point foran southamton på 3. Pladsen.





Logged

kepler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #7: 13 Apr 2009, 12:02 »

Så oprandt dagen endelig. Leeds United er tilbage i Premier League. Spillerne kæmpede røven ud af bukserne, og sluttede sæsonen med 11 kampe ubesejret. De var nok til at sikre den 2. Plads manager West havde sat som mål, før sæsonen startede.
Johnny Howson blev for 3. Sæson i træk valgt som årets spiller, og der kan nu ikke være nogen tvivl om hvor vigtig den 23 årige anfører er for holdet.

Nu var det nødvendigt at gennem gå truppen i sømmene, og finde ud af, hvor der skulle købes forstærkninger.  Det blev hurtigt klart, at vi havde brug for mere end en spiller, for at kunne overleve i Premier League. Helt konkret er der brug for 1 reserve målmand, 1 højre back, 1 center back, 1 central midtbane og 2 angribere. Ud over det, kan klubben godt bruge 2-3 spillere mere, til reserveholdet.
Manager West sendte sine 8 scouts ud for at finde de rigtige spillere, samtidigt med at han selv brugte hele sommeren på scoute spillere. Den første signing, var Steven McPhail, der blev hentet på en free transfer. McPhail er hentet for at spille på reserve holdet, og for at kunne tilføre lidt rutine til første holdet, når der er brug for det. Det lykkedes også at hente danskeren Kristian Bak Nilsen på en free transfer, og det er forventet at han kan gå direkte ind på pladsen i det centrale forsvar. Bestyrelsen valgte at give manageren £19M til at bruge på spillere.
Et hurtigt kig på transfer listen, gjorde manageren opmærksom på muligheden for at hente man citys walisiske angriber Ched Evans for den ringe sum af £2.4M. Efter et mislykket forsøg på at købe Tim Cahill fra Everton, valgte manager West at smide hele £10M på bordet, for at hente den tidligere Arsenal spiller Mark Randall. Endnu et hurtigt kig på transfer listen, gjorde at Leeds kunne sikre sig den rutinerede målmand Alex Manninger fra Juventus for kun £0,5M. Nu manglede klubben kun en ny højre back og en angriber mere. Det viste sig at være halv svært at finde de rigtige spillere til de her pladser, og jagten på dem gik helt indtil midten af august. Der lykkedes det først at købe Danske Søren Larsen for £1.8M og derefter Tottenham’s Walisiske højre back Chris Gunter  for £2.2M.
Bestyrelsen har sat som krav, at man kæmper en brav kamp mod nedrykning, samt når 3. Runde i Liga cuppen og 4. Runde i FA cuppen.
Personligt er jeg enig i at denne sæson skal bruges til at kæmpe mod nedrykning, men da jeg altid har haft en svaghed for de engelske cup turneringer, har jeg sat det mål at vi skal nå finalen i den ene.
Derudover har jeg valgt at bruge de 2 ekstra udskiftnings pladser, til 2 af klubbens unge talenter, så at de kan få mulighed for at spille sig ind på holdet.

Senere i dag vil der komme en gennem gang af taktikken, hvor der også vil være billede af den.
Og hvis tiden er til det, vil der også komme en post omkring holdets anfører Johnny Howson
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #8: 13 Apr 2009, 12:17 »

Nu har det irreteret mig i et stykke tid. Det hedder Rise of, og ikke off.
Logged

kepler
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #9: 13 Apr 2009, 12:24 »

Nu har det irreteret mig i et stykke tid. Det hedder Rise of, og ikke off.
Hehe den havde jeg ikke set, men er nu ændret Wink
Logged

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Rise off Leeds United
« Svar #10: 13 Apr 2009, 12:32 »

Nu har det irreteret mig i et stykke tid. Det hedder Rise of, og ikke off.
Irriteret*
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010