home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Klubben Uden Farver
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Klubben Uden Farver  (Læst 20463 gange)
Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #75: 22 Apr 2009, 23:42 »

Synes godt om!! Opstemt 
Rigtig flot skrevet igen og er helt vild med dit layout Smiley Men endnu bedre resultat Opstemt
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #76: 23 Apr 2009, 19:15 »

Tak! Jeg håber nu, at det visuelle og skriftlige slår resultatet Smiley
Logged

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #77: 24 Apr 2009, 11:41 »

Tak! Jeg håber nu, at det visuelle og skriftlige slår resultatet Smiley
For mig er der intet der slår en sejr over united Wink
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #78: 25 Apr 2009, 14:56 »

Jeg undskylder manglende update de seneste par dage, men tiden har ikke været dér. Det er den i dag, og derfor tør jeg godt love en update! Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #79: 25 Apr 2009, 16:06 »


Sæsonens første trofæ!
Liverpool og Chelsea er blandt titelaspiranterne I år, men som alle andre år er det ikke det eneste, der fylder deres hjerner. Årets Carling Cup finale kom til at stå mellem de to giganter, og det resulterede I en tæt affære.

Allerede inden kampen var det dog to svækkede storhold; Chelsea var uden Drogba, Agger og Guardado, mens Liverpool måtte undvære Riera og Skrtel, mens Micah Richards var spærret efter at have deltaget I turneringen for Manchester City. Alligevel var bookmakerne på Chelseas side, og tippede dem som smalle favoritter. Eftersom deres kamp tidligere på året indikerede, at holdene var lige stærke, tog man udgangspunkt i Chelseas ligaforspring, for at måle styrkeforholdet. Benitez var dog ikke sen til at udnævne sit eget hold som det bedste, mens Guus Hiddink foretrak at lade kampen tale.

Spanierens taktik så ud til at virke bedst, og de første ti minutter var ét stort velkoordineret angreb mod Chelseas mål. Chelsea havde dog en ukontrollerbar mur i målet, og målmand Cech formåede gang på gang at forpurre Liverpools håb om en hurtig føring. Efter de første ti minutter kom Chelsea bedre med i kampen, og de var, når alt kommer til alt dominerende, i den sidste del af første halvleg. Men Chelsea manglede også den berømte skarphed, i deres jagt på et mål.

I pausen blev en svagt spillende Ryan Babel skiftet ud med nyindkøbet Aaron Lennon. Dette skulle vise sig at være en god idé. Op i gennem anden halvleg formåede Aaron Lennon gang på gang at sætte medspillerne I scene. Men lige meget gjorde det, da Cech endnu en gang reddede utallige forsøg fra Torres og kompagni. Chelsea begyndte så småt også at skifte ud i truppen, men selvom indskifterne hed Joe Cole og Nicolas Anelka hjalp de ikke synderligt meget på Chelseas pokalhåb.

Chelseas midtbane havde i løbet af kampen haft godt styr på deres midtbane. Men I overtiden gik det galt. Da Lampard fik bolden var hans hjerne tydeligvis allerede fremme i den forlængede spilletid, men det var Velosos ikke. Portugiseren formåede at tage bolden fra Lampard, og ligge en hurtig aflevering frem til Torres, som havde let ved at afdrible John Terry, og ligge en sukkerbold til Ashley Young, som på let vis kunne skyde bolden ind bag Cech, der uden hjælp ikke var det en mur, han ellers havde været. Liverpools første pokal i år er i hus!

Liverpool 1-0 Chelsea
Young ’90 + 2

« Seneste Redigering: 25 Apr 2009, 17:53 af Inferno » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #80: 25 Apr 2009, 23:01 »

Jeg har forsøgt mig med et nyt topbanner, som jeg synes er bedre end det gamle. Hvad synes I?
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #81: 26 Apr 2009, 00:41 »


To gange exit!
Liverpool har længe været kendt som en regulær dræber i både de nationale cups, og i Champions League har de over de sidste par år høstet stor succes. Men nu er det desværre slut for i år.

Mange Liverpool fans må i år se sig taget på deres ord. Inden sæsonen sagde mange, at man hellere ville ryge tidligt ud af Champions League og så vinde mesterskabet, end at vinde Champions League og blive nummer fire i ligaen. Og for første gang under Benitez har Liverpool i år en reel chance for at vinde det engelske mesterskab. Men de må allerede nu erkende deres nederlag og dermed definitive exit i både FA Cuppen og Champions League.

Først har vi FA Cup-nederlaget til Tottenham, allerede i sjette runde. De stærke ”Spurve” fra London har haft en fantastisk sæson, og med en fjerdeplads i ligaen ligger de til at få deres bedste resultat i flere år. Men her stopper deres succes ikke. Efter omkamp må Liverpool nemlig se sig besejret af Hotspurs, endda med en afgørelse som først kom i omkampens omkamp! Første kamp på Anfield var blevet 2-2 efter, at Liverpool havde været foran to gange. Og som reglerne er i FA Cuppen, så skal der i tilfælde af uafgjort spilles omkamp på udeholdets hjemmebane. Derfor var et travlt kampprogram blevet endnu mere booket for Liverpool. Holdet og især Fernando Torres ville dog sørge for hurtigt at lukke kampen, og med et mål efter bare tre minutter havde han gjort sit. Men så gik gassen af ballonen. Indskiftede Keane nåede at udligne inden den stod på de ekstra tredive minutter. Her dominerede Tottenham, og med et mål af Modric og endnu et mål af Keane, var Flecks udlignende mål ligegyldigt, og Liverpools deltagelse i den store cup færdig for i år.

Marseille var på papiret langt fra en skræmmende modstanderne i den første knockoutrunde af Champions League. Men det franske hold viste dog store tænder. Og endnu en gang blev Liverpool skubbet ud i en omkamp. Efter at samtlige af franskmændenes fire mål over de to kampe var blevet sat ind af Niang, var alle Liverpools spillere efter den senegaleseren i omkampen. En taktik som virkede, og takket være et mål af John Fleck var Liverpool videre til kvartfinalen, hvor Inter ventede.

De følgende kampe mod Inter blev dog alt andet end sjove for Liverpool. Inter har flere gange domineret hjemme i Italien, og dette blev også tilfældet i den første kamp. Takket være godt spil fra både forsvar og målmand, formåede italienerne kun at få scoret en gang. Det var dermed et udmærket udgangspunkt for englænderne, da de tog imod italienerne hjemme på Anfield. Allerede efter otte minutter var den forskel blevet slettet og erstattet. Veloso og Torres havde begge formået at få bolden ind, og dermed havde de givet Liverpool en samlet føring på 2-1. Men Inter har en mand, som hedder Cambiasso og en stor portion held. Og disse to ting gjorde at argentinerens ringe forsøg på et skud røg i mål til kampens resultat. Endnu en gang havde Liverpool fået sparket.

FA Cup: Sjette runde
Champions League: Kvartfinale

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #82: 26 Apr 2009, 01:00 »

Ærgerligt med de to exits, men hvorfor ikke lige nupse et mesterskab til en forandring og blive en succesmanager?
Go go for it, homie.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #83: 26 Apr 2009, 01:04 »

Jeg har ikke rigtigt fulgt med i bloggen, fordi den handler om, ja, Liverpøl. Men du skriver godt, jeg har lige læst de seneste updates. Gider du at uploade et SS af din startopstilling? Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #84: 26 Apr 2009, 01:07 »

Der vil komme en trupgennemgang op til næste sæson, så du må nøjes med et hurtigt blik Smiley

Reina
Carragher - M. Richards - Zapata - Arbeloa
Mascherano
Veloso - Gerrard
Young           -           Babel
Torres
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #85: 26 Apr 2009, 01:15 »

Der vil komme en trupgennemgang op til næste sæson, så du må nøjes med et hurtigt blik Smiley

Reina
Carragher - M. Richards - Zapata - Arbeloa
Mascherano
Veloso - Gerrard
Young           -           Babel
Torres

Lækkert. Så skal Carragher bare erstattes, og eventuelt Reina og Arbeloa Opstemt Wink
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #86: 26 Apr 2009, 01:17 »

Lækkert. Så skal Carragher bare erstattes, og eventuelt Reina og Arbeloa Opstemt Wink

Tja, Carragher og Reina gør det fantastisk. Mens at jeg har en ung substitut til højrebacken i Insua!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #87: 26 Apr 2009, 01:19 »

Tja, Carragher og Reina gør det fantastisk. Mens at jeg har en ung substitut til højrebacken i Insua!
Er Insua ikke venstreback? Smiley
Tja, Carragher og Reina er jo også gode nok. Jeg tænker bare lidt på, at du har et ret ungt og talentfuldt hold..
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #88: 26 Apr 2009, 01:21 »

Er Insua ikke venstreback? Smiley
Tja, Carragher og Reina er jo også gode nok. Jeg tænker bare lidt på, at du har et ret ungt og talentfuldt hold..

Jeg mener selvfølgelig også venstreback Opstemt

Det kan du have ret i, og jeg vil helt sikkert kigge efter erstatninger. Men Carra er jo en legende, ham fjerner man ikke bare fra holdet... Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubben Uden Farver
« Svar #89: 26 Apr 2009, 01:25 »

Jeg mener selvfølgelig også venstreback Opstemt

Det kan du have ret i, og jeg vil helt sikkert kigge efter erstatninger. Men Carra er jo en legende, ham fjerner man ikke bare fra holdet... Smiley
Nej, selvfølgelig ikke. Men han kan jo ikke spille for evigt. Selvom det ser ud til at gå okay for Maldini IRL funny
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010