home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Pokersnyd i Fm??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal skal poker snyd og brug af doping være en del af FM??  (Afstemning slut: 22 Okt 2005, 13:47)
Ja
- 2 (20%)
Måske
- 1 (10%)
Nej
- 7 (70%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Pokersnyd i Fm??  (Læst 6428 gange)
Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #15: 17 Okt 2005, 14:13 »

De laver nok ikke en hel patch bare pga. af at én spiller er blevet snuppet for doping Wink



Nej mente at det sikkert kom med i en patch Grin
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #16: 17 Okt 2005, 14:15 »

Hvis du var spiller, ville du så godkende at du blev dømt for doping i f.eks. TCM?


Kun hvis det var sket i virkeligheden Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #17: 17 Okt 2005, 14:17 »


Kun hvis det var sket i virkeligheden Smiley

Ja. Mange spillere vil self ikke blive dømt for doping i et fodboldspil, hvis det ikke er sket i virkeligheden. Derfor kommer der ikke det med doping med i FM, medmindre det er sket IRL.
Logged

Skaarup20
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #18: 17 Okt 2005, 14:28 »

Du har helt ret i at at en spiller ikke vil tillade at han kan blive dopet i et fodboldspil bare sådan taget ud af den blå luft.
Logged

NooNoo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #19: 17 Okt 2005, 21:28 »

Også bare det med poker.. Ville virkelig være hån mod FCN og Junker heh

Så der ville der nok også komme en retsag fra
Logged

R O T R

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #20: 27 Okt 2005, 14:15 »

Der burde være en MEGET lille dél, hvor man måske som 1 af spillere 100.000 kan blive ramt af et eller andet underligt... Dræbt i en bilulykke, eller jagtulykke, eller selvmord eller doping, eller pokerspil eller noget andet. I det klassiske Premier Manager 1, mistede min bror sin bedste spiller, fordi han blev ramt af lynet.. Derefter fandtes han ikke mere i spillet Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst
 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #21: 27 Okt 2005, 16:40 »

Der burde være en MEGET lille dél, hvor man måske som 1 af spillere 100.000 kan blive ramt af et eller andet underligt... Dræbt i en bilulykke, eller jagtulykke, eller selvmord eller doping, eller pokerspil eller noget andet. I det klassiske Premier Manager 1, mistede min bror sin bedste spiller, fordi han blev ramt af lynet.. Derefter fandtes han ikke mere i spillet Opstemt

Rimelig nedtur dér Grin At miste sin bedste spiller ved et lynnedslag, så skal man satme være uheldig Shockeret
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #22: 27 Okt 2005, 17:15 »

Alle dumme og ulovlige ting som spillerne gør i virkeligheden, ville sigames uden tvivl blive sagsøgt for at putte i spillet, så det tror jeg ikke i skal regne med kommer ind.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #23: 27 Okt 2005, 17:34 »

Det kunne være rigtig fedt hvis man kunne dope sine spiller eller at dope og andet ulovligt i det hele taget bare var med i spillet..

Men er 99% sikker på at det ik sker pga at alle spiller ikk ville være med i spillet og som andre osse har sagt så er der sikkert nogen der siger det opfordre til at unge skal dope sig
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #24: 27 Okt 2005, 17:44 »

Det kunne være rigtig fedt hvis man kunne dope sine spiller eller at dope og andet ulovligt i det hele taget bare var med i spillet..

Men er 99% sikker på at det ik sker pga at alle spiller ikk ville være med i spillet og som andre osse har sagt så er der sikkert nogen der siger det opfordre til at unge skal dope sig

Det vil ikke være specielt fedt at dope sine spillere synes jeg. Grin Når man spiller netspil, så gælder det om at dope mest. Nej, vel? Ikke fedt Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #25: 27 Okt 2005, 19:35 »

Alle dumme og ulovlige ting som spillerne gør i virkeligheden, ville sigames uden tvivl blive sagsøgt for at putte i spillet, så det tror jeg ikke i skal regne med kommer ind.

Nu diskuterer vi heller ikke om det vil komme ind, men derimod om det kunne være fedt at få det ind Opstemt Ligemeget om det er realistiskt eller ej, jeg tror alligevel heller ikke at SI læser med på vores forum...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Pokersnyd i Fm??
« Svar #26: 11 Nov 2005, 01:55 »

Det kunne være rigtig fedt hvis man kunne dope sine spiller eller at dope og andet ulovligt i det hele taget bare var med i spillet..

Men er 99% sikker på at det ik sker pga at alle spiller ikk ville være med i spillet og som andre osse har sagt så er der sikkert nogen der siger det opfordre til at unge skal dope sig
Dette ville da også være svært? Hvor stor en risiko er det ikke lige med alt den doping-kontrol idag? Jeg mener, risikoen for at du bliver fyret er rimelige stor, så bliver du udelukket fra fodbolden, også er den saved games væk .. Ik' fedt?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010