|
madsskaarup
Gæst
|
|
Jeg ville lige høre om der er nogle klubber som er ejet af en rigmand udover Hoffenheim, QPR og Man City ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
Vestsjælland mener jeg osse er ... Og så er der Chelsea  Vestsjælland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Det kommer da helt an på hvornår man er "rigmand"? Hvis du mener hvem der har Sugar Daddy, er det kun Hoffenheim.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
hva er en Sugar Daddy 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
jeg vil ikke sige at chelsea er ejet af en meget rig mand længere. abramovich har tabt 106 MIA på finanskrisen
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
Ja mener det er dem der har 300 mio i kassen når man starter  De har kun 7,4 i den jeg lige prøvede at starte :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
hva er en Sugar Daddy  En sugar daddy er en rigmand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
En sugar daddy er en rigmand.
Okay :s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Bare åbn jeres FM09 editor, gå ind under Klubsøgning og vælg filter, sæt hak i "Public limited company" eller "Sugar daddy". Jeg er rimelig sikker på det er disse klubber der får dækket deres underskud, ved indskud fra rigmanden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
FM09 Editor -> Search -> People -> Filter -> Non Player Attributes -> Non Tactical Attributes -> Resources 20 - 20.
Det er vel dem der bedst kan betegnes som rigmænd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
FM09 Editor -> Search -> People -> Filter -> Non Player Attributes -> Non Tactical Attributes -> Resources 20 - 20.
Det er vel dem der bedst kan betegnes som rigmænd..
Det var selvfølgelig også en mulighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
Bare åbn jeres FM09 editor, gå ind under Klubsøgning og vælg filter, sæt hak i "Public limited company" eller "Sugar daddy". Jeg er rimelig sikker på det er disse klubber der får dækket deres underskud, ved indskud fra rigmanden.  skal man kun tage den ene eller er det bedst at tage begge.... og hvis man kun skal tage den ene havd for en er så bedst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
skal man kun tage den ene eller er det bedst at tage begge.... og hvis man kun skal tage den ene havd for en er så bedst
Du skal kun tage én ad gangen. Fordi ingen klubber har begge dele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|