home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Tips/Hints tråden.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tips/Hints tråden.  (Læst 1201 gange)
Ceritino
Juniorspiller
**

Tips/Hints tråden.
« : 09 Apr 2009, 18:11 »

Hej.

Den her tråd handler om at give hinanden Tips/Hints.

Eks:

Det første jeg gør er at tjekke mine talentspejdere, jeg tjekker hvor god han er til; bedømmelse af spillerpotentiale, bedømmelse af spilleregenskaber og arbejdet med unge spillere. For at jeg skal være tilfreds skal alt være mindst 15 (Også i klubber som AGF, Horsens, Sønderjyske o.lign.)

Hvis de ikke er det, fyrer jeg de dårlige og ansætter nogle nye gode.

Så til trin 2:

Alle talentspejdere skal HELE tiden være sendt ud, og prøv at sende dem til lande du ikke har udforsket før, send også til mindre kendte lande som Marokko, og ikke kun Frankrig, Spanien, England o.lign.
(Du kan sagtens finde spillere på niveau med de spillere der er i de store fodboldnationer).

På den her måde finder du NÆSTEN altid en der er god nok til førsteholdet, eller har et stort potentiale, nogle ret dyre, andre til næsten ingenting.

Når så de er færdige med at være i landet og de kommer hjem, så send dem afsted til et nyt land den samme dag
.

Jeg håber ikke der er lavet et lignende emne, jeg har ihvertfald ikke kunnet finde et Wink

((Jeg har set der er tråde med taktikker, men bare så i ikke forveksler den her tråd med en taktik tråd, og begynder på alt muligt om at der er lavet lignende tråde, vil jeg bare lige fortælle AT DET HER IKKE ER TIL TAKTIKKER, MEN TIL RÅD/TIPS/HINTS OM HVAD MAN KAN GØRE FOR AT FÅ DET NEMMERE))
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 18:18 af Ceritino » Logged

Drillo
Gæst

Sv: Tips/Hints tråden.
« Svar #1: 09 Apr 2009, 18:32 »

Istedet for at sende dem til et land af gangen, plejer jeg bare at sende den på en World tour hvor de tager til alle mulige mærkelige lande.

U-4-E
Manager

« Svar #2: 09 Apr 2009, 18:39 »

Jeg har altid haft stor succes med at sige "You have faith", både før kampen og i pausen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #3: 09 Apr 2009, 18:43 »

Man kan også bare vælge flere lande, og så tager de bare videre til næste land når de er færdige, og så genstarte søgningen i det land de er færdige med, så tager spejderen det land igen, når han er færdig med alle de andre lande.

Ceritino
Juniorspiller
**

« Svar #4: 17 Apr 2009, 12:55 »

Man kan også bare vælge flere lande, og så tager de bare videre til næste land når de er færdige, og så genstarte søgningen i det land de er færdige med, så tager spejderen det land igen, når han er færdig med alle de andre lande.

Jeg har fundet ud af at man langt fra får de samme resultater, som hvis man lader dem fokusere på ét land, hvis man sender dem ud i verden, har de langt sværere ved at finde et stort talent, eller en stjerne til holdet.

Har prøvet i ca. ½ sæson at sende 6 talentspejdere ud, og jeg kan klart se det ikke gav de samme resultater Wink

Prøv det, jeg synes ihvertfald det er bedre ..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010