home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Gennemgang af stats
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Gennemgang af stats  (Læst 33621 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #15: 08 Apr 2009, 16:52 »

Jeg sagde også at det var fedt at du gad at bruge din tid på det. Smiley

Meeeen, du kom med en 'håne-smiley' i denne sammenhæng. Det var jo total ironi, og jeg kan godt se, hvad du mente med den kommentar.

Du behøver ikke opfører dig sådan, så er det den forkerte side du har en bruger på.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #16: 08 Apr 2009, 16:52 »

Gud, er det rigtigt..

Caspper, kan du nu for en gangs skyld ikke bare sætte pris på, at Cesc sidder og gør et kæmpe stykke arbejde for brugerne herinde på FmFfreaks i stedet for med det samme at nedværdige det.. Ved godt, at du skriver, at det er fedt, at han gider bruge sin tid på det, men dine indlæg virker lidt sarkastiske...

Cesc: Fantastisk initiativ! Et fantastisk stykke arbejde! Jeg må indrømme, at jeg også lærte noget  Thumbs Up Klasse!
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #17: 08 Apr 2009, 16:52 »

Der er så mange ting som kan misforstås..

Indrøm nu bare at du ikk emente det som en ros til Cesc. Det er vel mere at du griner af at han gider at bruge sin tid på at hjælpe.
Logged

19-18!

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #18: 08 Apr 2009, 16:54 »

Meeeen, du kom med en 'håne-smiley' i denne sammenhæng. Det var jo total ironi, og jeg kan godt se, hvad du mente med den kommentar.

Du behøver ikke opfører dig sådan, så er det den forkerte side du har en bruger på.

Du er vidst også gået forkert et par gange kære Cesc. Smiley

Caspper, kan du nu for en gangs skyld ikke bare sætte pris på, at Cesc sidder og gør et kæmpe stykke arbejde for brugerne herinde på FmFfreaks i stedet for med det samme at nedværdige det.. Ved godt, at du skriver, at det er fedt, at han gider bruge sin tid på det, men dine indlæg virker lidt sarkastiske...

Cesc: Fantastisk initiativ! Et fantastisk stykke arbejde! Jeg må indrømme, at jeg også lærte noget  Thumbs Up Klasse!

Jeg har også sat pris på hans arbejde. Jeg har bare sjove smiley valg.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #19: 08 Apr 2009, 17:12 »

Som mange måske ikke helt har opdaget, er det jo inddelt sådan, at det er en 'guide' man kan have åben imens man spiller Football Manager. Hvis man lige et kort øjeblik har glemt, hvad en stat betyder, så kan man hurtigt slå op i denne tråd og finde svaret.

Det er ikke noget man skal læse en enkelt gang og så kunne udenad, men noget man kan slå op i.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #20: 08 Apr 2009, 17:38 »

Fantastisk Cesc.

Virkelig godt arbejde du har lavet her må jeg sige.. Den vil jeg da helt sikkert selv bruge, hvis jeg lige pludselig skulle glemme hvad en stat egentlig helt præcis var. Desuden vil jeg hellere se det på nettet end at læse i en fucking manual Opstemt!

Super arbejde Thumbs Up
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #21: 08 Apr 2009, 17:43 »

Fantastisk arbejde fra din side Cesc, man må sige at du er god for siden, og i lang tid har været dette...

Dette kan give hjælp til mange "NYE" spillere, flot!
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #22: 08 Apr 2009, 18:00 »

super arbejde. der er nogle af tingene som jeg har været lidt i tvivl om, så det er dejligt lige at få det bekræftet
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #23: 08 Apr 2009, 18:00 »

Lækker guide, Cesc. Mange af tingene vidste jeg ikke selv, så dejligt at du vil bruge din tid på at hjælpe de forskellige.

Godt arbejde! Thumbs Up
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #24: 09 Apr 2009, 12:45 »

Lige en ting, Cesc. Jeg tror måske der stadig er en del brugere, der spiller spillet med engelsk sprog. Måske skulle du også skrive hvad statsene hedder på engelsk Wink

Ellers er det et super godt arbejde du har lavet.
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #25: 09 Apr 2009, 12:59 »

Lige en ting, Cesc. Jeg tror måske der stadig er en del brugere, der spiller spillet med engelsk sprog. Måske skulle du også skrive hvad statsene hedder på engelsk Wink

Ellers er det et super godt arbejde du har lavet.

Det var faktisk en god idé, og det vil jeg helt sikkert også gøre, når tiden lige er til det.

Og mange tak til jer alle som godt kan lide mit projekt.

Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #26: 09 Apr 2009, 21:43 »

Fantastisk arbejde. Et af de mange gode intiativer du står bag.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #27: 21 Apr 2009, 15:35 »

Godt arbejde Cesc.
Det lyder dog som om du ikke helt ved hvad forskellen er på teknik og dribling, arbejdsstyrke og aggression, og især flair og kreativitet.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #28: 22 Apr 2009, 08:43 »

Ja flot arbejde Cesc.
Du fik da mig til at overveje at kigge på lidt flere stats ved/på spilleren end jeg normalt kigger/ser på og få lidt mere alsidige spillere end jeg en gang imellem gør, så det var brugbart for mig, selvom jeg godt vidste hvad  de fleste stats stod/står for, men der var et par eller flere, hvor jeg var lidt i tvivl og der var/er det da godt med noget hjælp, så  Thumbs Up herfra Opstemt  Cool  Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gennemgang af stats
« Svar #29: 03 Maj 2009, 03:07 »

jeg har en spørgsmål Blackstone.
Hvordan kan det være, at du altid laver skråstrege i dine indlæg? Er det en vane?
Det ødelægger min rytme, når jeg læser, sådan set OK provokerende. Du ville gøre mig og måske også andre en enorm tjeneste ved at lade være.
Tag det som konstruktiv kritik:D
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010