home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  2 Brugere, 827 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Din vej til FmF
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Din vej til FmF  (Læst 24944 gange)
m-k-p
Ynglingespiller

Sv: Din vej til FmF
« Svar #15: 08 Apr 2009, 00:50 »

FC Cruisham
Så har jeg set dig før Smiley
Jeg er den heldige ejer af Accademia Di Calcio Smiley

motZ
Gæst

« Svar #16: 08 Apr 2009, 00:51 »

Kiggede tilfældigvis forbi denne side og lavede så en bruger da jeg på det tidspunkt var begyndt at spille FM. Brugte dog mest min bruger til download-sektionen i starten men senere hen begyndte jeg at skrive i forummet.

Erzael
Manager

« Svar #17: 08 Apr 2009, 00:52 »

Jeg er den heldige ejer af Accademia Di Calcio Smiley
Dig har jeg også stødt på et par gange. Har du ikke deltaget i en del manager spil på forummet?

AFC
Manager

« Svar #18: 08 Apr 2009, 00:54 »

Kender I mig? Cesc Football

Har dog ændret navne gennem tiden, men hed FC Snobi lige før jeg ændrede til Cesc Football igår Tunge.

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #19: 08 Apr 2009, 00:55 »

Dig har jeg også stødt på et par gange. Har du ikke deltaget i en del manager spil på forummet?
Jo, de kalder mig "Kongen" Smiley

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #20: 08 Apr 2009, 00:55 »

Kender I mig? Cesc Football

Har dog ændret navne gennem tiden, men hed FC Snobi lige før jeg ændrede til Cesc Football igår Tunge.
Har stødt på FC Snobi et par gange.

Zone 43
Manager

« Svar #21: 08 Apr 2009, 00:55 »

Nu er det efterhånden et par dage siden, men hvis jeg ikke husker forkert, så var det vidst i 'protest' over FmDs nye design Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AFC
Manager

« Svar #22: 08 Apr 2009, 00:58 »

Har stødt på FC Snobi et par gange.
Har haft dig på venneliste en gang også. Ved ikke om jeg har det endnu, men jeg bruger ikke særlig meget tid derinde mere som jeg plejer. Lige nu er keg pt i 500.000 minus. Jeg har været i 3.000.000 minus i lang tid nu, og har derfor fået kæmpet mig ned på 500.000 minus. Så tiden går med at træne, forlænge kontrakter, hente ungdomsspillere og udvikle dem og få solgt dem den vej. Oprettede blandt andet disse to selv:

Frants Otto Juelsgård
Sigurd Roelsgaard

Og har også oprettet en keeper en gang som hed Mimis Klaras. Se ham lige nu man Peace

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #23: 08 Apr 2009, 00:59 »

Hørte mange snakke godt om det, på PCMGeeks, og så fik jeg fat i FM09 og så kunne jeg jo lige så godt oprette en bruger. Og har ikke fortrudt det siden Thumbs Up

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #24: 08 Apr 2009, 01:00 »

Har haft dig på venneliste en gang også. Ved ikke om jeg har det endnu, men jeg bruger ikke særlig meget tid derinde mere som jeg plejer. Lige nu er keg pt i 500.000 minus. Jeg har været i 3.000.000 minus i lang tid nu, og har derfor fået kæmpet mig ned på 500.000 minus. Så tiden går med at træne, forlænge kontrakter, hente ungdomsspillere og udvikle dem og få solgt dem den vej. Oprettede blandt andet disse to selv:

Frants Otto Juelsgård
Sigurd Roelsgaard

Og har også oprettet en keeper en gang som hed Mimis Klaras. Se ham lige nu man Peace
Så er det nok sådan jeg har set dig Smiley

EDIT: Du er på min venneliste.

AFC
Manager

« Svar #25: 08 Apr 2009, 01:02 »

Tænkte jeg nok. Jeg håber snarest jeg kommer i plus. Så tror jeg interessen bliver større Smiley

Zulue
Manager

« Svar #26: 08 Apr 2009, 01:05 »

Hov, drenge, nu skal I ikke køre den over i en Vman-tråd, det er der allerede én af, hvor I kan fortsætte.
PS. Jeg har været i top100 på Vman. Ville bare lige sige det, ikke for at blære mig, men bare lige for at ...

Kom på forummet fordi jeg for en del tid siden havde en bruger, nok egentlig mest til downloads, men så meget spillede jeg alligevel ikke med det dengang - , og jeg kendte lidt herindefra. Så tænkte jeg at jeg ville skrive lidt, og nu sidder jeg her stadis.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #27: 08 Apr 2009, 10:08 »

Hov, drenge, nu skal I ikke køre den over i en Vman-tråd, det er der allerede én af, hvor I kan fortsætte.
PS. Jeg har været i top100 på Vman. Ville bare lige sige det, ikke for at blære mig, men bare lige for at ...

Kom på forummet fordi jeg for en del tid siden havde en bruger, nok egentlig mest til downloads, men så meget spillede jeg alligevel ikke med det dengang - , og jeg kendte lidt herindefra. Så tænkte jeg at jeg ville skrive lidt, og nu sidder jeg her stadis.

Zulue, jeg har ligget nummer 1 i Vman.dk, var den foerste til at lave rent ungdomshold og var generelt bare kongen af Vman.dk Peace

Jeg fandt herind, da jeg var med til at starte CmFreaks.dk.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Zeman
Gæst

« Svar #28: 08 Apr 2009, 10:13 »

søgte efter downloads og så fandt jeg denne side som jo er kanon Opstemt

kasperbp12
Manager

« Svar #29: 08 Apr 2009, 10:27 »

Jeg fik denne side anbefalet af mine venner og jeg er stadig herinde hver eneste dag Smiley Og det er jo en helt vildt god side og jeg har da også fået en del at snakke/skrive med, så jeg er meget glad for den her side Wink

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010