home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Drengene fra Jægerborgen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Jægerborgen!  (Læst 9412 gange)
Crouch-15
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Drengene fra Jægerborgen!
« : 06 Apr 2009, 22:56 »

Wollah' det' drengene fra Jægerborgen -
 Jægersborg Boldklub






Claus Ibsensvej 70, 2820 Gentofte - Tlf.: 39 65 49 86 - Fax.: 39 76 30 03


En Tjotal' syg gangster blog om Sex, Drugs, Crime, og Jægersborg Boldklub - Anno 2009


« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 23:17 af Crouch-15 » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #1: 06 Apr 2009, 23:18 »

Mener du det her seriøst?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Crouch-15
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #2: 06 Apr 2009, 23:19 »

Ja 100%. Bare vent og se min ven.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #3: 06 Apr 2009, 23:21 »

Det her skal nok blive.. specielt
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #4: 06 Apr 2009, 23:22 »

Jaja jeg forstår bare ikke hvad Sex, Drugs og Crime har med fodbold at gøre?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #5: 06 Apr 2009, 23:24 »

Altså der var jo ham fra rumænien der havde sex i midtercirklen..
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #6: 06 Apr 2009, 23:42 »

Læs introen. Jeg forstår den sådan at Jægersborg skal være det som de der ordentlige zyge ganzstere eller hvad de kalder sig rigtigt (Generalt indvandre i 15 års alderen) som tror de bliver store eller noget..

Jaja okay, jeg har ingen idé om det, men lad os se om hans første rigtige indlæg ikke bliver noget bedre, og mere seriøs, hvis det skal blive til en blog.
Logged


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #7: 06 Apr 2009, 23:58 »

Det her er klasse, det ser så lovende ud.  Jeg håber inderligt at du fortsætter med denne blog længe, upåagtet jeg ikke aner hvad eller hvordan du vil skrive. Det ligner bare god underholdning.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #8: 07 Apr 2009, 00:12 »

Det her er klasse, det ser så lovende ud.  Jeg håber inderligt at du fortsætter med denne blog længe, upåagtet jeg ikke aner hvad eller hvordan du vil skrive. Det ligner bare god underholdning.

Thumbs Up
Logged

Crouch-15
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #9: 07 Apr 2009, 00:19 »

4. Juli 2009



Tha' shit gotta' start somewhere!



Klokken var lige blevet 14:00 i det tårnhøje helvede i Jægersborg. Det var varmt i den lille københavnske forstad med knap 8000 indbyggere. Det eneste der afbrød søndags stilheden i lejlighederne i det tidligere vandtårn, (også kaldet det tårnhøje helvede) var lyden af dobbelsengens knirken og de stakåndede stemmer der hørtes indimellem. "Åh ja Mousta, kom nu, kom nu"  kunne der nu høres inde fra værelse 17, men pludselig ringede en mobil indefra værelset med tonerne fra Ice Cubes - Why We Thugs.

 Mousta for ud af sengen og over til skænken for enden af værelset, greb mobilen og sagde; "Det Mousta". En stemme fra den anden ende af røret svarede; "Ja det' Hamudi, jeg sværger det ordentlig' sygt, Hamza har lige' tabt en kasse sodavand ned over sig selv, jeg sværger han er helt væk". Mousta's stemme gav et gib; "Er der sket noget?". Hamudi svarede hurtigt; "Ja habibi, han har brækket begge ben, jeg sværger' det så ordentlig' sjovt ud man - men skynd dig herned ikk?!. Mousta nåede ikke engang at svare, før røret blev lagt på. Men Mousta var klog, og gik ud fra at det var sket nede i det lokale supermarkede. Han greb sin Barcelona trøje med Viera på ryggen, og sine Royal Joggingbukser der hang på stolen ved siden af sengen. Pigen i sengen kaldet Stephi råbte efter Mousta, der var på vej ud af døren; " Hva fuck' laver du din Shabab! ".

Men Mousta svarede ikke, for han var allerede langt ude af døren, men begyndt først at løbe da han trådte ud på fortovet. Mousta løb hen af fortovet, over broen ved Hillerød Motorvejen, forbi Gamle Esther der stoppede op og kiggede efter ham. Vinden stod helt stille i forstaden, og varmedisen hang tungt henover den asfalterede vej.

Da han havde løbet i knap et minut svingede han til højre og ind i den lokale kiosk ejet af Hassan, hvor Hamza lå på gulvet. Ambulance folkene var ankommet, og sad bøjede ned over Hamza. Herefter løftede ambulance folkene ham op på båren, og bar ham ud af kiosken. Men da Hamza var i døråbningen til kiosken, greb han fat i Mousta's arm, løftede hovedet halvt op og sagde; "Du skal overtage Jægersborg Boldklub Herrehold 1.  - Gør' det nu habibi, det er mit et' og alt' man". Mousta svarede uden at tøve; "Wollah jeg lover dig, jeg overtager det hold indtil du er rask habibi!". Herefter blev Hamza båret ud i ambulancen, og inden længe kunne sirenerne kun høres svagt på vej mod Gentofte Hospital.

Mousta havde nu overtaget Jægersborg Boldklubs Herrehold 1. - Hvordan skal det gå man?





Mousta - Billede taget til grisefest i Spanien



Hamza



Det tårnhøje helvede



Stein Baggers hus i Jægersbog - Sværger det sygt at ha' sådan en ordentlig' gangsta hos os!


« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 01:24 af Crouch-15 » Logged

Crouch-15
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #10: 07 Apr 2009, 00:37 »

Jeg sværger der snart kommer en opdatering igen!
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #11: 07 Apr 2009, 00:42 »

Altså jeg ved nu ikke?
Der er mange ting i den som du overhovedet ikke behøver at fortælle som f.eks. det med Stein Baggers hus?
Men fint nok jeg kigger med det er jo underholdning for alle pengene Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Crouch-15
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #12: 07 Apr 2009, 00:46 »

Altså jeg ved nu ikke?
Der er mange ting i den som du overhovedet ikke behøver at fortælle som f.eks. det med Stein Baggers hus?
Men fint nok jeg kigger med det er jo underholdning for alle pengene Peace

Typisk dansker man, fatter ikk noget! Jeg viser jer jo lidt fra området ! Wink
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #13: 07 Apr 2009, 00:52 »

Jeg har sjældent været så godt underholdt af at læse et indlæg her på siden. Du rammer virkelig "genren", fantastisk.
Og at du til sidst viser IT Factory i en gangstablog er intet mindre end genialt.
Håber også du kan få flettet nogle billeder ind af de syge skateboardgangstas på ramperne i lokalområdet.

Glæder mig til næste update.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Jægerborgen!
« Svar #14: 14 Feb 2011, 01:45 »

Hvad fanden blev der egentlig af denne blog? Grin
Logged

FCK

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010