home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie  (Læst 54924 gange)
lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17 Vintertransfers | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #75: 17 Maj 2009, 18:59 »

Har lige læst det hele, og jeg kan kun sige; fremragende blog, lækkert hold, fantastisk grafik og kom med nogle flere updates   Opstemt
Mange tak, lyder jo dejligt Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17 Vintertransfers | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #76: 17 Maj 2009, 19:20 »

Jeg vil da også takke Opstemt En ny update er på vej.
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #17 Vintertransfers | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #77: 17 Maj 2009, 19:44 »



De lave forventninger | 17.05.10

Serie C1/B
Vinterpausen til slut

1-5 vs Cavese (H)
2-0 vs Valle Del Giovenco (H)
0-0 vs Sorrento (H)
1-2 vs Foggia (U)
0-0 vs Ternana (H)
0-2 vs Giulianova (U)
2-0 vs Crotone (U - TV)
1-1 vs Benevento (H)
0-1 vs Juve Stabia (U)
3-0 vs Cisco Roma (H)
0-0 vs Gallipoli (U)
2-0 vs Avellino (H)
1-4 vs Arezzo (U)
1-0 vs Pescara (H)
1-1 vs Virtus Lanciano (U)
3-0 vs Cavese (U)
2-0 vs Real Marcianise (H)

Der er nu spillet alle kampene i Serie C1/B’s ligafase. En nedrykker, en oprykker, fire mulige oprykkere, fire mulige nedrykkere, samt otte hold som ingen vegne skal.
De fleste havde os som outsidere til nedrykningsslutspil let, men sådan skulle det heldigvis ikke gå. Vi slap også for den direkte nedrykning, men vi skal dog ikke gå helt fri de sidste par uger.

Vores stime før vintertransfervindu et med tre sejre i streg, blev afbrudt rimelig brat. 1-5 blev det til hjemme mod Cavese. Herefter fulgte et par svingende resultater – der kom både sejre, nederlag og pointdelinger. Værd at navne var bl.a. en 3-0 sejr over Cisco Roma, ellers var det småt med storsejre. Vi kom nærmere og nærmere sæsonafslutningen, men det lignede desværre at vi havde spillet vores chance. Vi havde fra vinterpausen og ni kampe frem kun hentet to sejre hjem til byen, hvilket slet ikke var nok, hvis vi havde intentioner om 5. Pladsen.
En sjov bemærkning er dog, at vi fik hele to kampe vist i tv denne sæson. Det var de to kampe mod Crotone, hvilket underligt nok var et midterhold – men det gav dog nogle ekstra indtægter, hvilket altid er skønt.
Inden de afgørende slag skulle slås, bliver topscoren Grilo langtidsskadet, og med blot otte kampe tilbage, var det en yderst trist nyhed. Grilo nåede at score 10 mål i 26 kampe, og det bliver sikkert ikke til flere. Dog var andre spillere ved at tage teten, og specielt Francesco Di Maio og Rondon var storspillende i de sidste kampe. De var to store brikker, og var særdeles medvirkende i, at vi vinder 3 af de næste 5 kampe.

Der manglede nu tre kampe i ligaen, og med Rondon i storform skulle det vise sig at blive nogle nemme opgaver. Vi får syv points i de sidste kampe, hvilket gør at vi lige nøjagtigt hænger os på 5. Pladsen. 5. Pladsen giver adgang til oprykningsplay-off, og dette er et kæmpe resultat for os. Målet var jo som tidligere nævnt en respektabel placering i ligaen, så dette overraskede alt og alle.
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #18 De lave forventninger | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #78: 17 Maj 2009, 19:57 »

Glimrende Adam Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #18 De lave forventninger | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #79: 17 Maj 2009, 22:01 »

God blog i har gang i her, har først fået kig på den nu, men vil da følge med fremover.
Dejligt med opdateringer der er til at overkomme.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #18 De lave forventninger | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #80: 17 Maj 2009, 22:27 »

Tak for det Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #18 De lave forventninger | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #81: 18 Maj 2009, 13:50 »

Super god blog og rigtig godt køb af Rondon. Jeg har ham også i min las palmas gemte, men der er han 12 mio kr i  værdi Grin
« Seneste Redigering: 18 Maj 2009, 13:55 af klint2670 » Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #18 De lave forventninger | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #82: 18 Maj 2009, 19:38 »

Super god blog og rigtig godt køb af Rondon. Jeg har ham også i min las palmas gemte, men der er han 12 mio kr i  værdi Grin

Tak Smiley - og ja, han gør det godt!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #18 De lave forventninger | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #83: 21 Maj 2009, 12:23 »



Et afgørende slutspil | 20.06.10



Uret har tigget for sidste gang i denne sæson, og hvilken sæson har det ikke været. Vi var kæmpefavoritter til den ene nedrykningsplads, men en stærk og solid 4-4-2 har hjulpet os, til at være i den anden ende af tabellen. Af afgørende personer har der været mange. De fleste udefra-bedømmende vil pege på jeg, som en afgørende faktor – men jeg mener bestemt der også har været andre. Først og fremmest har vi ledelsen, som har givet os et fænomenalt budget, og holdt hovedet koldt på transfermarkedet. Dernæst har vi vores fantastiske stab, hvor specielt talentspejderafdeli ngen har gjort et solidt stykke arbejde – det skal igen nævnes, at samtlige indkøb er fundet gennem vores spejdere. Og sidst men ikke mindst, er der spillertruppen. Grilo var ligesom forrige sæson en stor nøglespiller, men han blev desværre skadet inden disse playoffs – men hvad der kendetegner et godt hold, er at de altid har en afløser parat. Det havde vi også, og en god en af slagsen, Rondon. Rondon gjorde det til UG efter Grilo’s skade, og stod for mange vigtige scoringer.
Men en god sæson har typisk også en god afslutning.

I play-off-semifinalen trak vi 2. pladsen Benevento. Jeg vil lige kort ridse de lokale regler for italiensk serie c
play-offs: Der spilles som normal vis to kampe, men det specielle er at i stedet for udebanemål, er der seedning. Denne her seedning har en kæmpe betydning. Benevento er 1. seedet i play-off da de besatte 2. pladsen (2. – 5. pladsen gav playoff). Vi er 4. seedet, da vi fik den lavest rangerede play-off-plads i ligaen (5. pladsen).  Dette betyder at hvis begge kampe ender uafgjort, så vinder det hold der er bedst seedet – eller hvis hvert hold får en sejr. Derfor var vi tvunget til at undgå en nederlag mod Benevento, da de så vil gå videre ligegyldigt hvad.

Den første af de to kampe blev spillet hjemme på Nicola Ceravolo. Det var en meget jævn kamp, hvor begge hold havde masser af chancer, men der blev kun scoret et mål – på trods af skudstatistikken 14-16. Det ene mål faldt efter 55 minutter, scoret af Catanzaro’s u17 spiller, Francesco Di Maio. Et fænomenalt mål, hvor Maio først afdribler tre mand, hvorefter han fra en spids vinkel putter den i mellem keeper ”Dei”’s ben. Et utroligt vigtigt mål, og ikke mindst en lige så vigtig sejr, som betyder at vi blot skal have et point i Benevento for at være klar til finalen.
Returkampen blev en ren enevælde. Med en skudstatistik på 18-4 var det klart at Benevento ikke ville ligge sig ned uden kamp. Det var tog nøjagtigt ens opstillinger kontra det første opgør, dog var Catanzaro’s en smule mere defensivt orienteret. Benevento pressede kraftigt på, og havde mange store chancer, men uventet nok var det Catanzaro der scorede kampens første mål. Et hjørnespark, Roberto di Maio, 0-1. Benevento kom først tilbage i kampen i 86. minut, hvor de udlignede. Men flere mål blev det ikke til, og Catanzaro hvor på sensationel vis klar til finalen.

Finalen blev mellem nummer 4 og 5 i ligaen, hvor nummer 5 tog det længste strå. Den første kamp på Ceravolo blev en jævnbyrdig affære, men med et mål af – ja, hvem andre end – Rondon i 87. minut, sikrede os en 2-1 sejr. I returkampen stillede vi utrolig defensivt op – en uafgjort og vi var i serie b. Dette lykkedes til fulde. Godt nok havde de mange chancer, men kun enkelte indenfor rammen, og med et slutresultat på 0-0, er Catanzaro FC klar til Serie B!




Hvor mange havde troet på dette?


CATANZARO I SERIE B! 

Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Bobby_Brix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #84: 22 Maj 2009, 19:50 »

Stort tillykke. Jeg har fået inspiration efter Dusty og jeres blog, og derfor har jeg startet en save med Hellas Verona - og Verona rykkede (selvfølgelig) op i går Smiley
Logged

AGF - MANCHESTER UNITED - REAL MADRID - HOFFENHEIM - INTERNATIONALE

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #85: 22 Maj 2009, 19:56 »

Stort tillykke. Jeg har fået inspiration efter Dusty og jeres blog, og derfor har jeg startet en save med Hellas Verona - og Verona rykkede (selvfølgelig) op i går Smiley
'

Tak for det Smiley - Ja, italiensk LLM er ret spændende!!

 - Der kommer ingen update i weekenden, da jeg er i campingvogn - men kan dog afsløre at det har været en dræbende hård start i serie b!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Bobby_Brix
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #86: 22 Maj 2009, 20:42 »

Øv.. Et godt råd er, at få hentet en masse (unge) lejede spillere fra din moderklub. Har selv gjort det mange gange med LLM-hold, og man rykker ofte op, selvom man er dårlig seedet, fordi man de lejede spillere spiller helt fantastisk Smiley
« Seneste Redigering: 22 Maj 2009, 20:45 af Bobby_Brix » Logged

AGF - MANCHESTER UNITED - REAL MADRID - HOFFENHEIM - INTERNATIONALE

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #87: 22 Maj 2009, 20:45 »

Øv.. Et godt råd er, at få hentet en masse (unge) lejede spillere fra din moderklub. Har selv gjort det mange gange med LLM-hold, og man kan nogle kan godt rykke op, bare fordi man har dem Smiley
Vi har i de første sæsoner lånt Millessi og to andre gode (ikke unge!) Smiley
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #88: 24 Aug 2009, 20:30 »

updates?
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Et afgørende slutspil | Catanzaro - En klub uden historie
« Svar #89: 24 Aug 2009, 20:33 »

updates?

Haha, eftersom sidste svar i denne blog er omkring tre måneder gammelt tvivler jeg på at der kommer updates foreløbigt  Wink
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010