home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1019 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Maradona argentinas nye landstræner ?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Maradona argentinas nye landstræner ?  (Læst 9530 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: Maradona argentinas nye landstræner ?
« Svar #45: 01 Jun 2006, 20:43 »

Quiz spørgmål til Freshy...
Nævn 1 (kun en) ting som Totti har gjort bedre en Zoff, Maldini eller en af de andre nævnte. Der må jo være en grund til du syntes han er Italiens bedste... hvornår brillerede han sidst for Italien til en slutrunde? hvis man skal være den bedste skal man være den BEDSTE....hele tiden...

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #46: 01 Jun 2006, 20:50 »

Quiz spørgmål til Freshy...
Nævn 1 (kun en) ting som Totti har gjort bedre en Zoff, Maldini eller en af de andre nævnte. Der må jo være en grund til du syntes han er Italiens bedste... hvornår brillerede han sidst for Italien til en slutrunde? hvis man skal være den bedste skal man være den BEDSTE....hele tiden...

Nu kan jeg høre du snakker om landshold og han havde et super superfinale ved em i 2000 selvom italien tabte blev han man of the match ... og ved vm 2002 var det ihvertfald heller ik' hans skyld at italien røg ud .... og på klubplan behøver jeg vel ik' sige mere end at han har været guldværd for Roma

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #47: 01 Jun 2006, 21:07 »

Så der jo ik' så meget fedt ved at være oprykker hvis man ska' være realist når de rykker sku' nok ned igen det er da federe og håbe på man overlever og ka' få bygget et stabilt hold op ...

jeg er ik' fantast jeg er bare optimist og ik' pissemist som visse andre

Der er ingen modsætning i at være realist og samtidig håbe på det utrolige. Hele forårssæsonen håbede jeg da at GF ville vinde kampene og undgå nedrykning.... Men efterhånden kunne jeg jo godt se at det næppe ville gå sådan. Håbet havde jeg dog til det sidste. Der er altså ingen modsætning imellem håb og realisme.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Zone 43
Manager

« Svar #48: 02 Jun 2006, 22:26 »

Hvis El Diego skulle være træner skal det da være Ass. Træner for Pekerman. evt. holde øje med nye og unge spillere. Alt andet ville være helt hen i vejret Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #49: 02 Jun 2006, 23:08 »

og ved vm 2002 var det ihvertfald heller ik' hans skyld at italien røg ud ....
Det var jo heller ikke hans skyld at de gik videre? Wink Han havde jo netop ikke den afgørende rolle som du netop snakker om.. Han viste ikke sit værd til VM '02, og er dermed ikke Italien's bedste, altså, samlignet med Zoff, som AlexSN vil have dig til at bevise.. Dine argumenter står på meget tyndt is min dreng Wink

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #50: 03 Jun 2006, 11:07 »

God damit det er sku' som at prøve at overbevise hippier om at hash er sundhedsskadeligt  crazy

ZhotLog
Gæst

« Svar #51: 03 Jun 2006, 11:10 »

God damit det er sku' som at prøve at overbevise hippier om at hash er sundhedsskadeligt crazy
Grin

Thore
Manager

« Svar #52: 03 Jun 2006, 12:07 »

Totti som en af de bedste i Italien nogensinde?   Shockeret Huh Rullende Øjne Grin funny

Hvordan går det egenlig med ham, er han kommet over hans skade? for så må han jo heller bevise at han er verdensbedste her til sommer. For man bliver ikk verdensbedste kun ved og have succes i Serie A.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #53: 03 Jun 2006, 12:08 »

Totti som en af de bedste i Italien nogensinde?   Shockeret Huh Rullende Øjne Grin funny

Hvordan går det egenlig med ham, er han kommet over hans skade? for så må han jo heller bevise at han er verdensbedste her til sommer. For man bliver ikk verdensbedste kun ved og have succes i Serie A.

Han er lige kommet sig over sin skade han nåede at spille en kamp for roma som indskifter og to kampe for italien som indskifter men håber han kommer i form til de sidste kampe i gruppespillet

Thore
Manager

« Svar #54: 03 Jun 2006, 12:09 »

Han er lige kommet sig over sin skade han nåede at spille en kamp for roma som indskifter og to kampe for italien som indskifter men håber han kommer i form til de sidste kampe i gruppespillet

Okay, ja så kan man jo ikk forvente det helt store af ham.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #55: 03 Jun 2006, 12:12 »

Okay, ja så kan man jo ikk forvente det helt store af ham.

Ved ik' jeg har da høje forventninger og Italien og ham kan da meget let skuffe mig .... jeg synes det er et flop hvis de ik' når til kvartfinalen

Thore
Manager

« Svar #56: 03 Jun 2006, 12:16 »

Ved ik' jeg har da høje forventninger og Italien og ham kan da meget let skuffe mig .... jeg synes det er et flop hvis de ik' når til kvartfinalen

Du kan vel ikk forvente Totti skal spille op til hans bedste, når han trods alt ikk har flere kampe i benene. Men okay han er måske ikk så udslidt som andre måske er.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #57: 03 Jun 2006, 12:20 »

Du kan vel ikk forvente Totti skal spille op til hans bedste, når han trods alt ikk har flere kampe i benene. Men okay han er måske ikk så udslidt som andre måske er.

Ved ik' om det er særlig tydeligt men jeg er pænt stor fan af ham og mener han er en af verdens bedste spillere lige nu så derfor forventer jeg rigtig rigtig meget af ham oss selvom han lige har været skadet han har trods alt fået et par halvlege i benene og så er der træning det må han klare sig med

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010