home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Maradona argentinas nye landstræner ?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Maradona argentinas nye landstræner ?  (Læst 9528 gange)
Thore
Manager

Sv: Maradona argentinas nye landstræner ?
« Svar #15: 28 Maj 2006, 18:25 »

Er Morten Olsen ikk en af Danmarks store stjerne?  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst

« Svar #16: 28 Maj 2006, 18:31 »

Danmark har vel en af sine største gennem tiderne som træner.

George Best var nordirer Wink

Totti er i mine øjne ikke blandt sin nations største. Der vil jeg, som Hawk1nZ, vælge Zoff.

MeeLo
Gæst

« Svar #17: 28 Maj 2006, 18:34 »

Jeg synes dine argumenter for Maradona som Argentinas landstræner er pivringe. Istedet for at vi skal se det fra et surealistisk plan, synes jeg at du skal se det fra et realistisk plan.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #18: 28 Maj 2006, 18:57 »

Jeg synes dine argumenter for Maradona som Argentinas landstræner er pivringe. Istedet for at vi skal se det fra et surealistisk plan, synes jeg at du skal se det fra et realistisk plan.

Hvis man altid skal se fra et realistisk plan så bliver livet meget kedeligt .... hva' med dine drømme og håb .... og det er da lidt federe og gå at håbe på at Vejle vinder SAS-ligaen ind bare gå og sige til sig selv det sker nok ik' der er jo mange hold der er bedre i stedet for at håbe på at miraklet sker hvorfor tror du fans rundt om i verden går til fodbold lige meget hvem deres yndlingshold er de håber da hver gang at deres hold vinder selvom det måske er mod store klubber som man. utd. og real madrid

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #19: 28 Maj 2006, 18:59 »

Danmark har vel en af sine største gennem tiderne som træner.

George Best var nordirer Wink

Totti er i mine øjne ikke blandt sin nations største. Der vil jeg, som Hawk1nZ, vælge Zoff.

Jeg tænkte også mere hvis vi sku' have en ny ..... George Best my bad jeg mente ham den gode målmand Bobby Charlton eller sår'n noget ...

Zoff hmm... syn's nu stadig at Totti er en af de allerstørste i italien

MeeLo
Gæst

« Svar #20: 30 Maj 2006, 14:13 »

Efter min mening må Maldini og Franco Baresi være kandidater til Italiens største spiller.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #21: 30 Maj 2006, 14:17 »

Helt enig, her skal vi finde en Zoff eller Vialli Opstemt

Tsk! Tsk! Tsk! Den største Italienske fodboldspiller gennem tidenerne er selføgelig Amedeo Carboni! Dette kan bare ikke diskuteres!

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

ZhotLog
Gæst

« Svar #22: 30 Maj 2006, 14:27 »

Tsk! Tsk! Tsk! Den største Italienske fodboldspiller gennem tidenerne er selføgelig Amedeo Carboni! Dette kan bare ikke diskuteres!
funny
Men måske en (Paulo?) Rossi.. Han var i hvert fald en legendarisk angriber der var med til at give Italien Vm-Guld med sine mange, og typisk italienske mål  Smiley

wirenfeldt
Gæst

Sv: Maradona argentinas landstræner ?
« Svar #23: 30 Maj 2006, 14:38 »

Jeg håber der er en vis ironi i dit indlæg.
Håber/håbede jeg også..

Citat fra Hawk1nZ:"Helt enig med alle andre end freshy   Wink  funny"
Enig^

Og freshy siger så at de godt kunne bruge nyt blod.. Så er det at jeg godt vil vide hvor længe han har været der? Pekerrman? Og nyt blod, ja så tænker jeg ikke ny træner, men en omrokering af spillerne?

wirenfeldt
Gæst

« Svar #24: 30 Maj 2006, 14:44 »

Jeg tænkte også mere hvis vi sku' have en ny ..... George Best my bad jeg mente ham den gode målmand Bobby Charlton eller sår'n noget ...

Zoff hmm... syn's nu stadig at Totti er en af de allerstørste i italien
Kender du Zoff? Smiley For ham ville jeg godt nok også vælge, stor mand! Du siger også at det bliver kedeligt hvis man ikke diskuterer håb og drømme.. Tjaa, det er der jo ikke ret meget debat i, da man jo vil komme ud på et kæmpe sidespor og hele tiden vil komme med latterlige argumenter Wink
Hvad angår dine argumenter for Totti som verdens bedste, tjaa, så synes jeg ærlig talt ikke du har hostet op med et værdigt et endnu, og jeg hentyder ikke kun til denne tråd, men også den anden hvor vi har haft en lang debat Wink Og nej, jeg dømmer ham ikke på den barnlige situation med Christian Poulsen, men den har heller ikke været med til at styrke min holdning til ham positivt!

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #25: 30 Maj 2006, 15:06 »

Kender du Zoff? Smiley For ham ville jeg godt nok også vælge, stor mand! Du siger også at det bliver kedeligt hvis man ikke diskuterer håb og drømme.. Tjaa, det er der jo ikke ret meget debat i, da man jo vil komme ud på et kæmpe sidespor og hele tiden vil komme med latterlige argumenter Wink
Hvad angår dine argumenter for Totti som verdens bedste, tjaa, så synes jeg ærlig talt ikke du har hostet op med et værdigt et endnu, og jeg hentyder ikke kun til denne tråd, men også den anden hvor vi har haft en lang debat Wink Og nej, jeg dømmer ham ikke på den barnlige situation med Christian Poulsen, men den har heller ikke været med til at styrke min holdning til ham positivt!

Syn's nu selv der er kommet en masse argumenter du kan bare se i denne sæson blev han topscore for Roma og han er midtbane og han er den type som kan vinde kampen næsten hel selv

United-styrer
Gæst

« Svar #26: 30 Maj 2006, 15:14 »

Efter min mening må Maldini og Franco Baresi være kandidater til Italiens største spiller.

Jep, også to gode kandidater.

ZhotLog
Gæst

« Svar #27: 30 Maj 2006, 15:14 »

Han blev topscorer fordi angriberne for Roma stank langt væk i denne sæson.. Så er det argument ligesom ødelagt.. Hvis han kan vende kampe på ejen hånd, hvorfor er det så ikke sket ret meget i denne sæson? Havde han ikke lyst?  Grin
Så heller ikke disse Argumenter kan bruges til det store.. Fair nok at du kan lide Totti, men overvurder ham ikke, han er bare en italiener med talent til en hvis grænse for fodbold...

MeeLo
Gæst

« Svar #28: 30 Maj 2006, 15:16 »

Syn's nu selv der er kommet en masse argumenter du kan bare se i denne sæson blev han topscore for Roma og han er midtbane og han er den type som kan vinde kampen næsten hel selv

Det er ikke nødvendigvis målscoreren der er den bedste spiller på et hold. Nok er det vigtigt at score, men vil man vinde en kamp, bliver man også nødt til at have et godt forsvar.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #29: 30 Maj 2006, 15:39 »

Han blev topscorer fordi angriberne for Roma stank langt væk i denne sæson.. Så er det argument ligesom ødelagt.. Hvis han kan vende kampe på ejen hånd, hvorfor er det så ikke sket ret meget i denne sæson? Havde han ikke lyst?  Grin
Så heller ikke disse Argumenter kan bruges til det store.. Fair nok at du kan lide Totti, men overvurder ham ikke, han er bare en italiener med talent til en hvis grænse for fodbold...

Ik' fordi jeg vil øjelægge dit gode humør men nu kom han jo også på en 7. plads på topscorelisten i Italien så nej det ik' fordi roma's angribet stinker de var desuden begge skadet flere måneder
« Seneste Redigering: 30 Maj 2006, 15:42 af freshy » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010