home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Maradona argentinas nye landstræner ?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Maradona argentinas nye landstræner ?  (Læst 9555 gange)
freshy
Landsholdsspiller

Maradona argentinas nye landstræner ?
« : 27 Maj 2006, 22:37 »

Maradona har jo sagt han godt kunne tænke sig at blive landstræner for sit hjemland

Hvad synes i om ideen ?

Selv synes jeg det vil være fedt egentlig mest fordi jeg ik' kender deres nuværende træner men os fordi han var en god fodboldspiller ....

Konklusion fyr lorten og ansæt Maradona han vil jo gerne
« Seneste Redigering: 27 Maj 2006, 23:43 af freshy » Logged

Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Maradona argentinas landstræner ?
« Svar #1: 27 Maj 2006, 22:53 »

Jeg håber der er en vis ironi i dit indlæg. Selvfølgelig skal de ikke bare ansætte Maradona, manden er jo så blottet for disciplin og har vel ingen kvalifikationer til at blive træner på nuværende tidspunkt.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2: 27 Maj 2006, 23:07 »

Jeg ved godt at han ingen kvalifikationer har eller erfaring eller noget , den eneste grund til det er at det er Maradona jeg gad godt se ham som træner og jeg er også ligeglad med om det mislykkedes (hvilket det nok gør) da jeg er pænt ligeglad med hvordan Argentina klarer sig

freshy
Landsholdsspiller

Sv: Maradona argentinas nye landstræner ?
« Svar #3: 28 Maj 2006, 13:01 »

Come on hva' sir i til det ?

ZhotLog
Gæst

« Svar #4: 28 Maj 2006, 13:04 »

Jeg håber der er en vis ironi i dit indlæg. Selvfølgelig skal de ikke bare ansætte Maradona, manden er jo så blottet for disciplin og har vel ingen kvalifikationer til at blive træner på nuværende tidspunkt.
Er rimelig enig her!  Smiley

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #5: 28 Maj 2006, 13:06 »

Argh come on detku' da være rigtig rigtig spændende at han blev landstræner for en stor fodboldnation så skid da på han ingen kvalifikationer har giv ham chancen

United-styrer
Gæst

« Svar #6: 28 Maj 2006, 13:17 »

Det ville være tåbeligt. De har i forvejen en ekstremt dygtig træner i Pekerman, og Maradona har ingen erfaring.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #7: 28 Maj 2006, 13:24 »

Jeg kender ik' pekeman så kan selvfølgelig ik' sige om han er god .... Synes bare at Maradona vil være lidt frisk blod og så var han jo den bedste spiller i alle tider og derfor skal han også være verdens bedste træner sår'n er det bare

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #8: 28 Maj 2006, 15:55 »

Ja, men det er han jo bare ik Wink Hvis han ville bevise sig kan han bare tage at starte fra bunden... der burde vel være nogen der ville tage ham i de lavere Argentinske rækker.  Huh

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 28 Maj 2006, 16:00 »

Helt enig med alle andre end freshy  Wink funny

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #10: 28 Maj 2006, 17:00 »

Argh se det nu fra en fodboldfans vinkel og lad være med at være så realistiske  crazy

Det vil da være fedt hvis hver landsholdnation havde deres største stjerne gennem tiden som landstræner

Argentina: Maradona

Brasilien: Pele

England: George Best

Danmark: Peter Schmeichel / en af laudrupperne

Italien: Totti men han spiller jo så det bliver nok hm... baggio måske

Osv. det vil da være fedt skid på om de ka' find ud af det .... det kun da være sjovt at se

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 28 Maj 2006, 17:18 »

Argh se det nu fra en fodboldfans vinkel og lad være med at være så realistiske  crazy

Det vil da være fedt hvis hver landsholdnation havde deres største stjerne gennem tiden som landstræner

Argentina: Maradona

Brasilien: Pele

England: George Best

Danmark: Peter Schmeichel / en af laudrupperne

Italien: Totti men han spiller jo så det bliver nok hm... baggio måske

Osv. det vil da være fedt skid på om de ka' find ud af det .... det kun da være sjovt at se
Ja, jeg synes også det kunne være fedt hvis at George Best gik hen og blev engelsk landstræner!!!  Opstemt For han er nemlig ikke at finde i denne verden mere  funny
Men nej, døden er egentlig ikke noget man skal spøge med, så glem hvad jeg lige har skrevet, OG DET HAR BARE AT VÆRE NU!!  crazy

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #12: 28 Maj 2006, 17:19 »

Muligivis men hvorfor tænke på det når det jo ikke sker  Rullende Øjne George Best er død og Snotti er efter min mening laaaaangt fra at være en af Italiens bedste gennem tiderne  Huh Wink

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #13: 28 Maj 2006, 17:33 »

Det kan sagtens la' sig gøre har i ik' set åndernes magt ? Wink

Muligivis men hvorfor tænke på det når det jo ikke sker  Rullende Øjne George Best er død og Snotti er efter min mening laaaaangt fra at være en af Italiens bedste gennem tiderne  Huh Wink

Orgh hold kæft hvor har jeg været gennem den diskussion mange gange gider ik' til at remse end masse argumenter op har gjort det tusind gange så nu høre i meget godt efter og glem det ik' TOTTI ER OG BLIVER VERDENS BEDSTE FODBOLDSPILLER

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 28 Maj 2006, 18:02 »

Helt enig, her skal vi finde en Zoff eller Vialli Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010