home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A  (Læst 48429 gange)
alek9000
Manager

Sv: [#4] En mission i Rom
« Svar #45: 06 Apr 2009, 14:04 »

Hvad angår grafikken: Jeg kører en skrabet stil. Det er et bevidst valg, da jeg vælger at prioritere FM over blikfang.

Hvad angår sproget: Hm, ja, jeg kan godt se hvad du mener. Der mangler stadig lidt finish. Det eneste jeg kan sige er at jeg nok er lidt rusten som blogger og vil arbejde med det i fremtidige updates.
Det er da rart, at du tager kritikken til dig. Men du skal ikke ændre det grafiske, hvis det kun er mig, der synes, det er halvkedeligt.
Smiley
Dustys blogs skal være uden det vilde tingeltangel. Sådan er det bare! Dusty laver blogs, som man gjorde da jeg startede på siden - og det er FEDT! Prøv at læs hans blog fra 2006, om Genoa, hvis den stadig er der, den bedste blog på Fmfreaks..
Mht. bloggen her, er du også godt på vej. Jeg er silent reader, men synes du skal have en kommentar med på vejen. Det er super skrevet, og jeg elsker din stil  Thumbs Up Thumbs Up
Jeg var ikke bruger i 2006, men du må da gerne linke til bloggen Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #46: 06 Apr 2009, 14:57 »

CISCO ROMA
2. halvsæson 08/09

Going up
Cisco Roma – en solstrålehistorie i italiensk fodbold dette forår. Der er simpelthen ingen, der holdet til sokkeholderne. Forårsprogrammet byder på 13 kampe. Af disse sidste 13 kampe bliver det til kun 1 nederlag, 2 uafgjorte og 10 sejre – undervejs når vi at sætte rekord: 13 kampe i træk som ubesejrede. Smukt. Hemmeligheden bag succesen er uden tvivl to af kæderne.

I forsvaret står Rebosio (evt. erstattet med Marco Reda) som den erfarne ved siden af Della Valle. Der er tale om to folk med landsholdserfaring foran den syv-stjernede målmand Penedo. Cisco Roma er suverænt det hold, der har vundet flest kampe. De bagerste har en væsentlig aktie i den succes.

Den anden halvdel af succes’en er angrebet. Cisco Roma er nemlig også det hold, der har scoret flest mål. 19-årige Morbidelli (der var i klubben da jeg startede) og Robert Maah er en giftig duo, begge letbenede, begge med evnen til at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt – hvis altså ikke de bare løber fra forsvaret. Gennem hele foråret er det disse to angribere, der skiftes til at løbe med overskrifterne i Serie C2/B. Modstandernes managere taber kæben over de unge skarprettere, og det forstår jeg godt. Selvom Maah var den spillere jeg forventede mig mest af, er det Morbidelli, der løber med topscorerværdighede n: 15 kasser og 15 assists i 33 ligakampe. Super. Maah kan trøste sig med at blive udråbt til at være supporternes spiller i denne sæson, men det er okay, for han havde et par skader.

Cisco Roma bliver kongerne af italiensk bundfodbold. Med 78 point er vi milevidt fra de to andre ligavindere i de tre Serie C2 ligaer. De må nøjes med henholdsvis 67 point og 61 point. Cisco Roma var i en klasse for sig i Serie C2. Men hvordan vil det gå i Serie C1?

PÅ GENSYN I SERIE C1 !!!! Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 06 Apr 2009, 15:04 »

Det er da rart, at du tager kritikken til dig. Men du skal ikke ændre det grafiske, hvis det kun er mig, der synes, det er halvkedeligt.
:)Jeg var ikke bruger i 2006, men du må da gerne linke til bloggen Smiley

1) Jeg tager altid konstruktiv kritik til mig  Thumbs Up

2) Link til min FM 06 blog:

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1269.0

Det er en lang sag på 9 sæsoner. SS de første par sæsoner virker nok ikke pga. at de lå på en hjemmeside jeg ikke længere har, men ellers ...

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: [#5 - CHAMPIONS!] En mission i Rom
« Svar #48: 06 Apr 2009, 15:07 »

Super flot sæson, Dusty Wink

Jeg er meget spændt på at se, hvordan du klarer dig i den kommende sæson. Smiley

Er du længere fremme end dine updates ?

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 06 Apr 2009, 15:11 »

Flot resultat...

Dusty78DK
Manager

« Svar #50: 06 Apr 2009, 15:13 »

Super flot sæson, Dusty Wink

Jeg er meget spændt på at se, hvordan du klarer dig i den kommende sæson. Smiley

Er du længere fremme end dine updates ?

Måske ...  Rullende Øjne

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #51: 06 Apr 2009, 15:14 »

Tillykke med oprykningen! Glæder mig meget til at følge med i Serie C1 !
Det skal nok blive stort.

Endnu en gang - Tillykke!

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 06 Apr 2009, 15:14 »

Måske ...  Rullende Øjne

Okay, jeg elsker hemmeligheder Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Szczesny
Manager

« Svar #53: 06 Apr 2009, 15:18 »

Jamen stort tillykke! Thumbs Up Bliver spændende at høre hvordan holdet reagerer på stærkere modstand i næste sæson.

Nu kan det godt være at jeg udstiller min egen hukommelse, men hvad var grunden til dit ene minuspoint? Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Dusty78DK
Manager

« Svar #54: 06 Apr 2009, 15:18 »

Jamen stort tillykke! Thumbs Up Bliver spændende at høre hvordan holdet reagerer på stærkere modstand i næste sæson.

Nu kan det godt være at jeg udstiller min egen hukommelse, men hvad var grunden til dit ene minuspoint? Smiley

Økonomisk rod, sådan som jeg husker wikipedia. Men det kan godt være jeg husker forkert

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 06 Apr 2009, 15:25 »

Se det er klasse det der Dusty. Som altid er du en garent for klasse blogs og med en oprykning i bagagen ser jeg frem til næste sæson.  Thumbs Up

Kæmpe tillykke and i want more, right now ticked off  Wink

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager

« Svar #56: 06 Apr 2009, 15:27 »

Se det er klasse det der Dusty. Som altid er du en garent for klasse blogs og med en oprykning i bagagen ser jeg frem til næste sæson.  Thumbs Up

Kæmpe tillykke and i want more, right now ticked off  Wink

Tak for de fine ord

Men lige et visdomsord fra den gamle tosse: "Always leave them wanting more"  Wink

jstoffer
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 06 Apr 2009, 15:33 »

Men lige et visdomsord fra den gamle tosse: "Always leave them wanting more"  Wink

I know, but i want it now.

Men syntes faktisk det er meget sjovt at følge dig for jeg har spillet med dem nogle gange gennem tiden, så vi lige se hvordan du gør. indtil nu er det jo gået vildt godt.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 15:36 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

DavidMadsen
Manager

« Svar #58: 06 Apr 2009, 16:35 »

Fantastisk og simpel blog. Fortsæt det gode arbejde Smiley

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #59: 07 Apr 2009, 14:24 »

Den ypperste blog på sitet!! Smiley

Mit eneste kritikpunkt er dine blog overskrifter. Nu står der (#CHAMPIONS!), og det røber for meget af opdateringen syns jeg. Det fjerne en del af spændingen når man egentlig godt ved hvad det slutter med Smiley

Waaah

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010