home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  8#The black cats
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 8#The black cats  (Læst 6205 gange)
Zeman
Gæst
 
8#The black cats
« : 01 Apr 2009, 06:28 »

« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 12:31 af Zeman » Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: The black cats
« Svar #1: 01 Apr 2009, 06:29 »



BBC News

Sbragia takker af.

Lad den bedste blogger vinde.





01-07-08
Sbragia har i dag sagt sit job op, med omgående virkning. Ifølge pålidelige kilder, skulle det være på grund  af at han følte han var ved at være for gammel til at kunne klare det pres der var på ham uge efter uge.  Det kom som et kæmpe chok i spillertruppen, og der var da også mange der var dybt røgt over at måtte sige farvel til deres manager. Han vil nu bruge mere tid på sine hobbyer og sin familie, som virkelig har savnet ham.

“ vi er meget kede af at vi i dag måtte sige farvel til Sbragia, han har gjort et flot stykke arbejde for os, og det vil vi selvfølge lige gerne takke ham mange gange for. Han vil altid være velkommen her på Stadium of ligth og vi ønsker ham alt mulig held og lykke frem over” sagde bestyrelses forman Niall quinn

05-07-08
Efter Sbragia har sagt sigt job op, har Sunderland været på udkig efter en erstatning. Bladt favoritterne er Frank Rijkaard og Kevin Ball. Rijkaard blev kontaktet først, og blev tilbudt jobbet i Sunderland. Sunderland, fortalte alt hvad der var sket med Sbragia, og om det var medlidenhed eller pegende der gjorde det vides ikke, men Rijkaard sagde i hver fald ja tak.   

“Dette er en stor dag for mig, endelig er jeg tilbage i manager sædet og er klar til at tage kampen op mod alle andre i Premier league. Mit første mål er dog at undgå nedrykning her i min første sæson, også må vi se hvor det bære hen” Sagde Frank Rijkaard.







Spilinformation
Database: stor
Valgte ligaer: England, Spanien, Italien og tyskland



Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: The black cats
« Svar #2: 01 Apr 2009, 06:32 »



BBC news

Transfer og venskabskampe



15-08-08
Efter Sunderland tidligere på sæson ansatte tidligere Barcelona manager Frank Rijkaard, er der sket en masse i klubben. De har spillet deres seks venskabskampe og hentet to nye stjernefrø.  Venskabs
 
Livingstone - Sunderland 1 - 1
Leyton Orient - Sunderland 0 - 1
Ipswich - Sunderland 2 - 3
Omniworld - Sunderland 0 - 7
Go Ahead - Sunderland 0 - 7
De Graafschap - Sunderland 0 - 3
kampene er forløbet ganske godt, hvor det er blevet til fem sejre og en uafgjort. Det må siges at være ganske godt af den nye manager.  Den første kamp blev spillet mod Livingstone. Sunderland kom ellers planmæssigt foran på et selv mål af Thomson, men i anden halvleg fik Livingstone udlignet til kampen resultat 1 - 1. Leyton Orient, var det næste hold der skulle møde Sunderland, det blev en kedelig kamp med et enkelt mål fra Richardson, som sikrede Sunderland en 0 - 1 sejer. Den næste kamp skulle spilles mod Ipswich. Det blev en spændende kamp med masser af mål. Sunderland kom hurtig bagud 2 - 0, men i løbet af kampen fik de kæmpet sig tilbage og kampen endte 2  - 3. De næste 2 kampe blev sikkert vundet 7 - 0 begge to og så var der kun en kamp tilbage mod de graafschap. Denne kamp gik også ganske nemt for sunderland og de førte 0 - 3 til pausen, det blev også kampens resultat.

Sunderland har som sagt også hentet to stjernefrø som skal sikre klubbens fremtid. De to spillere kostede til sammen 4,8 mio. £. Hvilket også er alt hvad Sunderland har tænkt sig at bruge i dette transfer vindue.



John Fleck.




John Fleck var den første af de to spillere det blev hentet til klubben. Han er blot 16 år, men har et kæmpe potentiale, og kan blive den bedste på hans position i Premier League i fremtiden. Fleck blev hentet i Rangers fra Skotland. Han er også selv fra Skotland og har også spillet en enkelt landskamp for dem. John Fleck kan spille de fleste positioner bare det er noget med midtbane eller angriber. Han blev købt for 2.400.000 mio. £. og får en løn på omkring 55 £ om ugen. Han har allerede spillet 2 venskabskampe, hvor det blev til 2 hattrick, så det er jo ganske godt.








Georginio Wijnaldum.
 






Georginio Wijnaldum var så den anden spiller der kom til Sunderland. Han er kun 17 år, men har også et kæmpe potentiale og bliver nok også en af de bedste på hans position. Wijnaldum spiller ude på højrefløjen, hvor sunderland ikke er bedst besat, så det var sikkert meget klogt af Rijkaard at hente ham til klubben.  Wijnaldum er hentet i det hollandske, nærmere bestemt Feyenoord. Han er også selv hollænder,  men venter stadig på sin debut for landsholdet. Også Wijnaldum blev hentet for 2.400.000 mio. £. og får en løb på ca. 7,750 £ om ugen. Wijnaldum har spillet 2 venskabskampe, men det er ikke blevet til nogle mål endnu, men 2 oplæg.   









Ud af klubben er røget den unge Anthony Stokes for en sum på 4.000.000 £ til Manchester City. Stokes, som ellers har et stort potentiale, var kommet i overskud i Rijkaards trup, og derfor er han nu røget til City.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: The black cats
« Svar #3: 01 Apr 2009, 17:34 »



BBC news

Rijkaard kommer fint fra start



Efter 5. Spillerunde, ser det rigtig godt ud for Sunderland, og Frank Rijkaard. De har efter de første 5 kampe skrabet 10 point sammen og ligger placeret som nr. 4 i ligaen. Især lejesvenden Cisse har gjort det helt fornuftigt, og har fået prikket 2 bolde i kassen. 
 
Prm. Sunderland - Portsmouth 1 - 0
Prm. Sunderland - Wes Brom 2 - 0
LC. Sunderland - Northampton  2 - 0
Prm. Bolton - Sunderland 2 - 0
Prm. Stoke - Sunderland 0 - 0
Prm. Sunderland - Wigan 2 - 0
LC. Fulham - Sunderland 1 - 0
Den 16. August blev Premier League sparket i gang på Stadium of light lidt nervøst. Modstanderen hed Portsmouth som må siges at være favoritter til denne kamp. De startede også bedst og Sunderland bar presset helt i bund, men kort før halvleg opsnapper Cisse bolden og løber forbi modstaderne og banker den i kassen til pause stillingen 1 - 0. I anden halvleg forsatte det massive storm løb ned mod Sunderlands mål, men en stærk spillende Craig Gordon gjorde det godt og holdt kassen ren og kampen endte 1 - 0.  I den anden kamp var det så Wes Broms tur til at komme på besøg på Stadium of light, denne gang blev det total Sunderland dominans, men de kunne dog først scorede i anden halvleg da Ferdinand scorede til 1 - 0 og lidt senere er Cisse så på pletten og gør det til 2 - 0, som os bliver kampens resultat.  Når Premier league begynder, skal vi også have gang i Ligacuppen, måske bedre kendt som Carling Cuppen. I første runde af den skulle Sunderland møde Northampton, som ligger i coca-cola league 1. Det blev en nem kampe for Sunderland, som de sikkert vandt 2 - 0. Da Sunderland ude mødte Bolton, løb de ind i deres første nederlag, som var en afklapsning på hele 2 - 0. Ugen efter var Sunderland igen på udebane mod op rykkerne fra stoke, og den endte 0 - 0. Da Sunderland igen kom hjem på deres indtil videre ugennnemtrækelige fort, blev det igen til en sejer over Wigan, på 2 - 0. Efter at ha slået Northampton ud, var Sunderland videre i Carling cuppen, deres næste modstander, var Fulham, men det var en for stor mundfuld for Sunderland, og de tabte 1 - 0.

“Ja vi har jeg fået en god start på ligaen, men vi har jo heller ikke mødt nogle af de store hold endnu. Jeg er selvfølgelige meget træt af at vi blev slået så hurtigt ud af Carling Cuppen, men med den gode start i ligaen, er jeg alt i alt godt tilfreds” sagde Frank Rijkaard. 


Logged

motZ
Gæst
 
Sv: 3#The black cats
« Svar #4: 01 Apr 2009, 18:49 »

Det ser da fornuftigt ud med de første par updates men vil anbefale dig at du ikke bare smider en masse updates ud med det samme. Så hellere variere det lidt og smide nogle med jævne mellemrum. Peace

Hvem har i øvrigt lavet dit topbanner?
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 3#The black cats
« Svar #5: 01 Apr 2009, 20:58 »

Det ser da fornuftigt ud med de første par updates men vil anbefale dig at du ikke bare smider en masse updates ud med det samme. Så hellere variere det lidt og smide nogle med jævne mellemrum. Peace

Hvem har i øvrigt lavet dit topbanner?
okay tak.
det er RCD som har stået for det.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#The black cats
« Svar #6: 01 Apr 2009, 21:06 »

Spændende Holdvalg, glimrende med de første updates.  Tunge
Kan også godt lide din opstilling.  Smiley

Jeg følger helt sikkert.  Grin
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3#The black cats
« Svar #7: 01 Apr 2009, 21:15 »

Det ser rigtig godt ud og du er også kommet godt fra start Smiley
Jeg kan også godt lide dit design/layout Smiley
Men hvad sker der lige for Liverpool? Skuffet
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zeman
Gæst
 
Sv: 3#The black cats
« Svar #8: 02 Apr 2009, 14:46 »

Spændende Holdvalg, glimrende med de første updates.  Tunge
Kan også godt lide din opstilling.  Smiley

Jeg følger helt sikkert.  Grin
Mange tak. og godt at hører du følger.
Det ser rigtig godt ud og du er også kommet godt fra start Smiley
Jeg kan også godt lide dit design/layout Smiley
Men hvad sker der lige for Liverpool? Skuffet
Mnage tak Smiley
bare rolig de kommer igen.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 3#The black cats
« Svar #9: 02 Apr 2009, 21:38 »


 

BBC news

Masser af uafgjort masser af succes


Efter 10. Spillerunde i Premier League ser det rigtig godt ud for Sunderland, som lige pt. Ligger på 5 plads, efter på møde med Arsenal, Liverpool og Manchester City i de sidste fem kampe. Rijkaard har virkelig fået en stor succes i Sunderland, og vi kan kun håbe på at den vil forsætte.  Phil Bardsley har virkelig gjort det godt i de bagerste rækker og især i arsenal kampen hvor nullet skulle holdes var han en vigtig mand.
Prm. Arsenal - Sunderland 0 - 0
Prm. Sunderland - Liverpool 2 - 0
Prm. Fulham - Sunderland 1 - 1
Prm. Sunderland - Blackburn 0 - 0
Prm. Sunderland - Man City 1 - 1
I Sunderlands 6. Kamp var de rejst til London, for at møde det unge Arsenal hold, det blev en kedelig affære hvor Sunderland gravede sig ned det meste af kampen og Arsenal pumpede bold op i hovedet på deres angriber, men Sunderland fik dem væk hver gang. I slutningen af kampen lykkes det for wijnaldum at få bold i nettet, men den blev tvivlsomt vinket offside.  I 7 spillerunde stod Sunderland for hele rundens overraskelse da de hjemme bankede Liverpool 2 - 0. Det var den lyn hurtige angriber Cisse der scorede begge mål for Sunderland. Sunderland skulle nu igen møde fulham, som de sidst tabte 1 - 0 til i Carling Cuppen. Denne gang kom de igen bagud, men det lykkes dog for Cisse at udligne i de sidste minutter, så kampen endte 1 - 1. Kampen mellem Sunderland og Blackburn, var ufattelige kedelig, og ingen af holdene kunne skabe noget som helts.  Kampen mod City var til gengæld lagt mere underholdende og der skulle da heller ikke gå mere 14 minutter før Manchester city. Efter det mål skurede Sunderland helt op for de offensive kræfter og efter 79 minutter lykkes det så for Murhpy at udligne til 1 - 1. Med denne 1 - 1 kamp, er Sunderland stadig ubesejret på hjemmebane, og de er ved at opbygge et ganske stærkt fort.

“ jeg er selvfølgelige meget glad for den store succes jeg hat fået her i England, og jeg er også glad for at fans, presse og alle andre har taget så godt i mod mig, og jeg håber jeg ville kunne forsætte i sunderland i meget lang tid” sagde Frank Rijkaard.

Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 4#The black cats
« Svar #10: 04 Apr 2009, 11:10 »



BBC news

Forfærdelige fem fighte for Sunderland 

 


Efter de sidste 5 kampe i ligaen, ser det knap så godt ud for Sunderland, som nu ligger på en 11. Plads i ligaen. Sunderland har kun formået at hente 2 point i fem kampe hvilket ikke er nok hvis man skal bevare sin 5 plads.
Aston Villa - Sunderland 2 - 1
Middlesbrough - Sunderland 0 - 0
Newcastle - Sunderland 5 - 1
Sunderland - Hull 1 - 1
West Ham - Sunderland 2 - 0

Sunderland spillerne rejste til Aston Villa med stor selvtillid, men den blev hurtigt pillet fra dem, da Villa på et lille kvarter i anden halvleg scorede 2 mål også var den kamp næsten lukket, men Andy Reid formåede at skab lidt spænding da han scorede til 2 - 1 som blev kampens resultat.  Kampen mod Middlesbrough blev en spændende kamp trods de 0 - 0, allerede efter 20 minutter fik middlesbrough straffespark, men det brændte de så. I slutningen af kampen løb frustrationerne af med to spillere som begge blev smidt ud efter et slagsmål. Så kom kampen der tog alt Sunderland selvtillid, de blev nemlig gennembanket af Newcastle.  Sunderland fulgte ellers godt med i starten hvor der stod 1 - 1 efter 20 minutter, men i anden halvleg gik det galt for The Cats, Newcastle scorede hele 3 mål og kampen endte 5 - 1. Kampen mod Hull burde Sunderland nok have vundet, men det gjorde de ikke. De fik ellers den bedst mulige start da Jones efter 20 minutter scorede til 1 - 0. I midten af anden halvleg skete det der ikke må ske da Halmosi udlignede til kampen resultat 1 - 1.  I kampen mod West Ham gik det igen galt for Sunderland, da der både blev lavet selvmål, og kæmpe fejl i de bagerste rækker.

“Jeg er meget skuffet over de seneste 5 kampe, som jeg som minimum syntes vi burde ha fået 6 point. Det er nu op til mig at skab selvtillid i klubben igen så vi kan begynde at vinde igen”  sagde Rijkaard.


Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4#The black cats
« Svar #11: 04 Apr 2009, 11:15 »

Dejlig opsætning af bloggen og spændende klubvalg Smiley

Det er godt nok en række sløje resultater i de sidste fem kampe, som jeg håber du kan ændre i fremtiden Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5#The black cats
« Svar #12: 04 Apr 2009, 11:18 »

Øv, øv, øv. Nu gik det lige så godt med Sunderlands resultater. Håber du får rettet skuden op  Thumbs Up
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 4#The black cats
« Svar #13: 05 Apr 2009, 11:21 »

Dejlig opsætning af bloggen og spændende klubvalg Smiley

Det er godt nok en række sløje resultater i de sidste fem kampe, som jeg håber du kan ændre i fremtiden Wink
mange tak  Smiley
det håber jeg os
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: 5#The black cats
« Svar #14: 05 Apr 2009, 11:21 »

Øv, øv, øv. Nu gik det lige så godt med Sunderlands resultater. Håber du får rettet skuden op  Thumbs Up
det kommer det til igen  Smiley Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010