home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  .... De modigste helte fra byen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: .... De modigste helte fra byen  (Læst 31219 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
.... De modigste helte fra byen
« : 01 Apr 2009, 00:21 »


En blog om Galehuset


Gennem flere år har, Danmarks næststørste by, Århus levet en tilværelse i skyggen af København. Byens stolthed har levet en underkuet tilværelse, hvor holdene fra hovedstaden har taget al opmærksomheden fra fodbolddanmark.

I Fredensvangen har man forsøgt sig med flere ting, for at komme tilbage i toppen, men endnu er det ikke lykkedes. Det fik supporterne fra fraktionen Galehuset til at forsøge sig med et alternativt forsøg. Et par åndemanere blev, endnu engang, bestilt, så man kunne uddrive de tilbageværende onde ånder fra Fredensvangen. Ånder der, ifølge åndemaneren, har sin del af skylden for, at AGF igennem de sidste mange år har måtte leve en tilværelse i skyggen. Men om åndemaneren hjælper ved ingen. Faktum er, at holdet nu er tilbage i det fine selskab - og nu skal det sidste skridt tages.

Om det bliver med hjælp fra okkulte kræfter eller alene på banen ved ingen, men der er ingen tvivl om, at hos Galehuset forsøger man alt, og hvis det kan hjælpe holdet mod trofæerne, så vil alle forsøg blive afprøvet. Således udtaler formanden i Galehuset. "Vores mål er, ved hjælp af forskellige midler, at få holdet tilbage hvor det hører hjemme. Nemlig i toppen af dansk fodbold. Der er brug for Århus i toppen, og vi er ikke i tvivl om, at det er nu vi skal slå igennem, hvis vi vil tage det sidste skridt. Og vi er sikre på at vores seneste tiltag med, endnu engang, at bruge åndemanere vil hjælpe. De sidste skulle gerne være væk nu og vores vej mod toppen ligger igen åben."

Dette er en historie om Danmarks største, og måske eneste reele, galehus.


V E L K O M M E N  H O S
A G F



OVERSIGT
0. Åndernes magt
1. Flo føjede nyt kapitel til Galehusets historie
2. Første møde med den iltre nordmand
3. Århus i ekstase
4. AGF afsluttede og afsluttede, men tabte
5. Transferoverblikket
6. Overblikket: Et kig på AGFs trup
7. "Vil gerne med landsholdet igen"
8. AGF rammes af skader
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 16:26 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #1: 01 Apr 2009, 00:21 »

Min
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #2: 01 Apr 2009, 00:25 »

Superstart, JS! Det bliver utrolig interessant at se, om du kan skabe noget ro i Århus og komme op og drille topholdene Thumbs Up
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #3: 01 Apr 2009, 00:41 »

Hvilket valg. Hvilket valg. Bare klubvalget tegner godt.

Jeg synes det er for fedt med en blog om AGF, og så især fra dig JS. Jeg er ikke selv GF'er, og er faktisk bosat i Odense.

Der har dog altid været noget med AGF inside of me Opstemt, og så kommer der en blog om dem. Glæder mig til at følge med (:
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #4: 01 Apr 2009, 01:42 »

Yes endelig en blog om mit yndlingshold/klub nr. 1.
Det er også på tide. men vil følge denne blog med glæde og se hvor langt du kan føre dem i kampen om mesterskabet.
Du har ihvertfald en fast læser i mig, men det lyder også til at andre er glade for valget af klub og denne blog.
Ser frem til næste update.

Vh.Blackstone
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #5: 01 Apr 2009, 09:03 »

spændene med en blog fra sas ligaen der ikke er brøndby eller fck (ikke at der er noget galt med det) vil prøve at følge med her Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

mandal
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #6: 01 Apr 2009, 09:13 »

Virkelig fed indledning, og så er det jo bare verdens bedste klub. vil helt sikkert følge denne blog Opstemt
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #7: 01 Apr 2009, 09:30 »

Jeg ser virkelig frem til at følge denne blog, da jeg for det første, selv ville have valgt AGF. For det andet har dine blogs altid fanget mig og jeg er stor fan Smiley

Det skal dog lige siges, at mit forhold til AGF er rigtigt skidt, da det er den klub i Danmark, jeg har mindst sympati for. Derfor ville jeg have valgt dem for at gøre udfordringen størst.

Held og lykke!
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #8: 01 Apr 2009, 10:06 »

Sådan! En AGF blog.. Vil helt klart kigge ind:)
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #9: 01 Apr 2009, 13:26 »

Jeg elsker dig!!!. Jeg vil følge denne blog hele vejen Wink. AGF for altid!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #10: 01 Apr 2009, 15:35 »

Det plejer jo at være høj klasse fra din side JS og det ser det så sandelig også ud til denne gang.. Kom endelig mæ mere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #11: 01 Apr 2009, 20:33 »


Flo føjede nyt kapitel til Galehusets historie
Det skulle have været en rolig præsentation af den nye cheftræner Håvard Flo, men det udviklede sig i stedet til, at blive et nyt kapitel til den efterhånden lange historie om det århusianske galehus.

Der var i dag indkaldt til pressemøde på NRGi Park, hvor AGF ville præsentere klubbens nye førsteholdstræner, men i stedet udviklede pressemødet sig til en farce, da først Lars Windfeld blev udspurgt om sit forhold til en verserende sag omkring skattefusk, og senere hvor den nye cheftræner Håvard Flo i vrede forlod pressemødet med ordene. "Hvis jeg skal finde mig i sådanne pressefolk, så skal jeg fanme ikke være cheftræner i AGF."

Siden pressemødet er der dog kommet en udmeldelse fra AGF, hvor klubben fortæller, at den nye cheftræner er blevet talt til ro og man gerne vil undskylde, at Håvard Flo på den måde forlod pressemødet i vrede.

"Fra AGF Fodbold skal der hermed lyde en undskyldning til samarbejdspartnere, sponsorer og fremmødte pressefolk over, at det stort opsatte pressemøde udviklede sig som det gjorde. Der er ingen tvivl om, at det ikke er i orden, at pressefolk på den måde drager personsager ind i et pressemøde omkring en ansættelse af en ny cheftræner. Med det sagt, så er det selvfølgelig heller ikke i orden, at Håvard Flo bliver så ophidset over et enkelt spørgsmål fra en journalist, men Håvard er en meget impulsiv og følsom type, og derfor reagerede han som han gjorde, men det kan selvfølgelig ikke forsvare det."

Med denne sag, forholdsvis, ude af verden ser AGF frem mod den nye sæson, hvor målet er en plads midt i rækken.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #12: 01 Apr 2009, 20:53 »

Uha det her er godt.
Meget lovende.
Jeg ser frem til næste update.

Vh.Blackstone
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #13: 01 Apr 2009, 21:13 »

Rigtig fed blog indtil videre Smiley glæder mig til at læse mere Smiley
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Galehuset på Fredensvang
« Svar #14: 02 Apr 2009, 14:51 »

Fantastisk indledning på bloggen. Kan godt lide din lidt utraditionelle måde at skrive den på. Artikelopbygningen er også et godt element. Glæder mig til at følge!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010