home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (Resume) Tottenham - To Dare Is to Do  (Læst 40092 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #15: 01 Apr 2009, 21:47 »

Jeg kan godt lide din måde at tænkepå [Veloso, red.].

Nå men god Update, Flot Opstilling , dejlig overskueligt.

Rigtig flot en gang til Metsu.. Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #16: 01 Apr 2009, 21:52 »

godt indkøb og godt salg af gilberto. det er flot sat op og der står flot.. men hva sker der for chimbonda. hvor vil han være ? tottenham> sunderland>tottenham> sunderland?!
Logged

maaahhh-h-h-h

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #17: 01 Apr 2009, 22:08 »

Jeg kan godt lide din måde at tænkepå [Veloso, red.].

Nå men god Update, Flot Opstilling , dejlig overskueligt.

Rigtig flot en gang til Metsu.. Opstemt
godt indkøb og godt salg af gilberto. det er flot sat op og der står flot.. men hva sker der for chimbonda. hvor vil han være ? tottenham> sunderland>tottenham> sunderland?!

Tusind tak skal I ha'  Thumbs Up

Danielsen: Veloso er en klassespiller og selvom der er flere gode midtbanespillere i truppen, så manglede der en klassespiller, men til gengæld kostede han mig også alle mine transferpenge  Peace

Kezman: Ja, Chimbonda ved ikke helt. hvad han vil, men en ting er sikkert, han er tilovers i min Spurs trup!
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #18: 01 Apr 2009, 22:12 »

det er helt sikkert et klasse indkøb, men jeg havde brugt dem anderledes. jeg er enig i dit salg, men synes du burde sætte din lid til palacios. en løve på fodboldbanen Opstemt + modric Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #19: 01 Apr 2009, 22:16 »

det er helt sikkert et klasse indkøb, men jeg havde brugt dem anderledes. jeg er enig i dit salg, men synes du burde sætte din lid til palacios. en løve på fodboldbanen Opstemt + modric Opstemt

Jeg vil kun have de allerbedste spillere til Spurs  Djævel

Modric skal ud på venstrekanten, mens Palacios, Veloso og Jenas kommer til at rotere på den centrale midtbane  Peace
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #20: 01 Apr 2009, 22:18 »

lyder også godt. jeg ser bare modric som en playmaker Wink
jeg brugte ham sådan med stor succes og solgte ham videre til barca efter 1 sæson for 250.
hentede c. rodriguez til venstrekant men det skal jge slet ikke sidde og snakke om.

klasse blog. super valg og jeg hygger mig med at følge med Smiley krydser fingre for dig. håber vi kan nå endnu en lille update  inden jeg går i putteren Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #21: 01 Apr 2009, 22:23 »

lyder også godt. jeg ser bare modric som en playmaker Wink
jeg brugte ham sådan med stor succes og solgte ham videre til barca efter 1 sæson for 250.
hentede c. rodriguez til venstrekant men det skal jge slet ikke sidde og snakke om.

klasse blog. super valg og jeg hygger mig med at følge med Smiley krydser fingre for dig. håber vi kan nå endnu en lille update  inden jeg går i putteren Opstemt

Det er det gode ved Modric, han kan bruges til mange ting og det er dejligt med nogle fif, de kan altid bruges (uden at sige for meget, har jeg lidt problemer med det taktiske)  Wink

Jeg når ikke at smide den næste update op i aften, da det er en trupgennemgang og den er ikke helt klar endnu, så det bliver desværre først i morgen  Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #22: 01 Apr 2009, 22:54 »

En rigtig lækker start på din blog Metsu og Veloso bliver spændende at følge på den hvide hårde bane.. hehe.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #23: 02 Apr 2009, 09:38 »

En rigtig lækker start på din blog Metsu og Veloso bliver spændende at følge på den hvide hårde bane.. hehe.. KIU Thumbs Up

Mange tak, Champ  Thumbs Up

Det bliver spændende at komme i gang med sæsonen, jeg kan godt røbe, at jeg ikk har haft de allerbedste resultater i mine andre FM09 spil, når jeg har valgt et "midterhold", så jeg er spændt på, om jeg kan levere nogle gode resultater med Spurs.  Wink
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #24: 02 Apr 2009, 12:11 »

jeg skal ihvertfald også følge med i din 3 blog på siden. Har som du kan se i den fm07blog læst begge din spil igennem igen. Fremragende.

Hvis denne her bare bliver halvt så god, så har du endnu en fast læser.


Super indkøb.. jeg tror han bliver megagod på den kontrollerende midtbane. Ser frem til at høre hvordan det går dig i ligaen
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #25: 02 Apr 2009, 12:28 »

Tænk at jeg skulle se en 09 blog fra Metsu1 Shockeret

Men det ser ud til at blive et spændende bekendtskab. Et midterhold der har potentiale til at ligge i toppen.
Veloso til den pris er helt sikkert et godt køb.
Jeg glæder mig til at følge din midtbane der ser alsidig ud.

Har du fået kigget på Roy Carroll til dit angreb? Men den succes han er på dit City hold, er det ikke sikkert kan overføres til Spurs. Hævet Øjenbryn

Jeg glæder mig til at se en gennemgang af truppen + opstilling(for det kommer der vel Rullende Øjne )

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #26: 02 Apr 2009, 21:24 »


Jeg glæder mig til at se en gennemgang af truppen + opstilling(for det kommer der vel Rullende Øjne )


Den skulle gerne være klar omkring kl. 22.00 Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #27: 02 Apr 2009, 21:41 »


Tottenham Hotspurs
Truppen 2008/09


Målmænd
Er Gomes den rette keeper?

Gomes
Carlo Cudicini

I førsteholdstruppen hos Spurs finder man to stabile og pålidelige målmænd, men der er samtidig ikke tale om deciderede klassekeepere på niveau med f.eks. en Petr Cech eller Gianluigi Buffon.
Skal man udpege et førstevalg på denne position, må det være den brasilianske keeper Gomes, der virker en anelse bedre end sin kollega Carlo Cudicini, som dog har rutinen med sine 34 år.
En klar fordel ved at have to målmænd, der er på samme niveau er, hvis der skulle opstå en formnedgang hos den ene keeper, så har man en lignende erstatning siddende på bænken, uanset hvem David Ginola vælger som sit førstevalg.
I min bedømmelse har jeg dog valgt kun at give en middel karakter, da der uden tvivl er plads til forbedring på denne position, men spørgsmålet er, om der er kapital hos Spurs til at forstærke sig på denne post.


 
Forsvar
Kan King undgå skader?

Benoît Assou-Ekoto – F/WB V
Gareth Bale – F/WB/M V
Alan Hutton – F/WB H
Vedran Corluka – F HC, M C
Didier Zokora – F H, DM, M C
Jonathan Woodgate – SW, F C
Ledley King – F C
Michael Dawson – F C

Bredden i forsvaret hos Tottenham er fremragende, hvor man råder over minimum to spillere til hver af pladserne hos de bagerste fire. Det er dog også nødvendigt med en god bredde, idet både Ledley King, Jonathan Woodgate og Michael Dawson er kendt for at døje meget med skader, hvilket er et problem i en liga som Premier League, hvor der bliver spillet mange kampe i et hårdt og meget højt niveau.
På de to backpladser er jeg mest begejstret for de to briter, Gareth Bale og Alan Hutton, som i deres bedste form er to fremragende og offensive backs, som kan give offensiven hos Tottenham en helt anden dimension, hvis Ginola formår at få det bedste frem i de to knægte, hvilket jeg er sikker på, han kan.
Pga. den flotte bredde og de gode spillere, har jeg givet denne kæde fire af fem logoer, men der er ikke langt op til topkarakter og hvis de enkelte spillere kan finde deres bedste niveau, så står Tottenham med en rigtig stærk defensiv.



Midtbane
Er Modric bedst på kanten?

Didier Zokora – F H, DM, M C
Miguel Veloso - DM, M C
Tom Huddlestone – DM, M C
Jamie O’Hara – M VC
Wilson Palacios – M C
Jermaine Jenas – DM, OM C
Luka Modric – OM HVC
Giovani dos Santos – OM HVC, A C
David Bentley – OM H
Aaron Lennon – OM H

Indkøbet af Miguel Veloso er fremragende for Tottenham og samtidig giver det, ligesom tilfældet er i forsvaret, en fantastisk bredde i truppen, når man ser på midtbanespillerne.
Spillere som Huddlestone, Palacios og O’Hara er alle interessante navne, men det er tvivlsomt om de allerede er klar til at spille en fast rolle på midtbanen hos Spurs. Med Veloso har man nu en defensiv midtbanespiller af international klasse og han er en perfekt makker til Jermaine Jenas, der helt klart har sine forcer i det offensive spil.
På højrekanten er der lagt op til en drabelig duel mellem to af Englands bedste højrekantsspillere i form af David Bentley og Aaron Lennon. Bentley er den arbejdsomme og skudstærke type, mens Lennon er den lille, vævre type, der ofte gør det uventede, så efter min mening er Ginola i lidt af et dilemma på denne position.
På venstrekanten er der ikke meget tvivl om, hvem der er den stærkeste og det oplagte førstevalg. Det er den kroatiske landsholdsspiller Luka Modric, der er det oplagte valg på denne position, mens man i Giovani også har en rigtig god reserve og en spiller, der stadig har masser at lære og som med den rette træning og vejledning kan blive en fremragende spiller på et senere tidspunkt.
En midtbane bestående af Bentley, Jenas, Veloso og Modric skal nok få modstanderne til at ryste, men bliver enten Jenas eller Veloso skadet, er reserverne ikke helt på samme niveau, så det bliver heller ikke til topkarakter på denne del af banen.



Angreb
Kan Roman finde formen?

Robbie Keane – A C
Darren Bent – Bo
Jermain Defoe – Bo
Roman Pavlyuchenko - Bo

I angrebet er der også god bredde med fire spillere til de formodentlig to pladser, der er i David Ginolas 4-4-2 system. Med der fire angriber råder man over flere forskellige typer, hvilket giver gode muligheder til at finde den rette konstellation til hver kamp. Det er svært at udpege den bedste duo, men umiddelbart vil jeg mene, at et makkerpar med enten Robbie Keane/Roman Pavlyuchenko og Jermain Defoe ville være den bedste sammensætning. Darren Bent er en udmærket angriber, men må betegnes som den svageste af de fire angribere og er derfor den spiller med udsigt til flest minutter på bænken.
Det bliver spændende at se, hvem der bliver de to foretrukne fra Ginolas side, da det uden tvivl er fire rigtig gode angribere, men der mangler stadig en decideret verdensklasseangrib er. Hvis man kun havde tre af disse spillere og kun supplere med en spiller som Zlatan Ibrahimovic, Fernando Torres eller Samuel Eto’o, så var der ingen tvivl om, at der skulle gives topkarakter.




Josh Cooper

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (Truppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #28: 02 Apr 2009, 22:50 »

super gennemgang af truppen og en realistisk vurdering af truppen vil jeg mene. nu glæder jeg mig bare til at du skal igang med sæsonen Peace

EDIT: indlæg nummer 500 Opstemt, sry for off topic Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Iloveme
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Truppen) Tottenham - To Dare Is to Do
« Svar #29: 02 Apr 2009, 23:48 »

Rigtig flot grafisk og sprog du har fat i ! (:

Også et rigtig spændende hold, der er lige ved og næsten for at etablere sig i toppen af PL ..

btw. hvis man har lyst, kan man så bare lave blog om et hold i denne konkurrence? :i
hvem skal man skrive til?
Logged

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010