home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  '2' Jernstøberiet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: '2' Jernstøberiet!  (Læst 2398 gange)
Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
'2' Jernstøberiet!
« : 01 Apr 2009, 00:06 »


                               »West Ham United, 1895.
                                         Prologue!«

 
Velkommen!..... til en blog om West Ham United Football Club. En klub der i gennem hundrede år, har forvandlet sig fra en fattig amatørklub i Østlondon, hvor spillernes hovedsagelige erhverv var som storsvenden smede og jernarbejdere. Til nu en verdenskendt professionel klub i det enogtyvendeårhundre de.

Bloggen er navngivet » Jernstøberiet « grundet af den tidligste inkarnation, af den fodboldklub vi kender i dag, som West Ham United Football Club, som var undet navnet Thames Ironworks FC.. Klubben »Thames Ironworks FC« blev grundlagt i år 1895, men blev i år 1900 omdøbt til West Ham United, med klubbens først manager Syd King i spidsen og med anden violinen Charlie Paynter som assistent. Efter deres tid har blot 10 andre stået i spidsen for The Irons. Den mest succesfulde mand der har siddet i stolen som manager, er den nu afdøde John Angus Lyall, der stod i spidsen fra 1974-1989 fordelt over 704 kampe. Han førte holdet til to FA cup titler, anden plads i UEFA Cup Winners Cup, og en anden plads i League Cuppen.

Bloggen vil som sådan ikke blive med den vildeste nytænkning. Jeg vil fokusere på det skriftlige indhold, og synspunktet vil ligge på spillet. Derfor vil billederne blive skiftet ud med en række screenshots eller faktabokse i stedet. Så hvis I går efter et prægende layout, så er det ikke her i finder det. Og netop grundet, at det er West Ham jeg skriver om, har jeg er stor baggrundsviden om klubben jeg har valgt.. Derfor har jeg efter min egen mening lavet et sikkert valg i at tage den klub, hvor interessen fra min side er størst, og derved kan jeg så forhåbentlig få et langt save.

Jeg er personlig vild med realistiske blogs. Derfor vil denne også blive sådan. Det vil altså sige at jeg fortsætter som Gianfranco Zola, og mine transfers vil blive holdt så realistisk som overhovedet mulig. De to grunde skulle gerne medføre, at bloggen vil blive mere interessant for jer læsere, og min lyst for savet vil forblive intakt.

Jeg ønsker alle en god konkurrencen, skrivelyst og ikke i det mindst læselyst.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 23:51 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Jernstøberiet!
« Svar #1: 01 Apr 2009, 00:12 »

Ow, en af mine personlige favoritter starter blidt ud, men du kan sku lidt af hvert, så jeg forventer meget herfra. (:
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Jernstøberiet!
« Svar #2: 01 Apr 2009, 00:21 »

Sammen med Riis, blev du kåret som min favorit til "Upcomming" titlen, så jeg læser bestemt med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Jernstøberiet!
« Svar #3: 01 Apr 2009, 15:29 »

Lækker start Brandborg og synes at det er super fedt at du vil holde det realistisk.. glæder mig til at se hvad der sker med "The Hammers.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '1' Jernstøberiet!
« Svar #4: 01 Apr 2009, 18:22 »

Mange gange tak, euluZ, ilabiN og PGymmiJ!
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

motZ
Gæst
 
Sv: '1' Jernstøberiet!
« Svar #5: 01 Apr 2009, 19:00 »

Meget spændende. Lover godt. Fedt topbanner og introen er velskrevet.
KIU!
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' Jernstøberiet!
« Svar #6: 01 Apr 2009, 23:50 »


                               »West Ham United, 1895.
                                         Who the fuck is Steven!«

 
Den unge mand kiggede op fra bordet og så direkte ind i linsen med et forlegent smil. Et øjeblik der straks blev fanget og foreviggjort af linsens ejermand. Et øjeblik der om et par måneder kan dokumenter, om han havde grund til at smile den dag.

Men var det chancen for ham? Var det virkelig chancen for at slå sit navn fast? Chancen for at bevise hvem han egentlig er? Men hvilke forventning på så unge skuldre! Og med det prisskilt kunne han kun fejle. Eller kunne han?

Steven Fletcher - En enogtyveårig skotsk knægt med et talent der ville sætte Michael Owen i perspektiv og gøre grin med Henke Larsson's.

Steven Kenneth Fletcher
Nationalitet: Skotsk
Alder: 21år
Skiftet fra: Hibernian
Overgangssum: 28mio DKR
  Men én ting er talent, en anden ting er at udnytte det. Og lige netop at udnytte det fantastiske, er min opgave, og kun min.

Spørgsmålene fløj rundt i lokalet, hvilket de egentlig ligeledes gjorde i mit hoved. Spørgsmålene er mange, men svaret har jeg ikke - desværre kunne man måske sige.

Han er som en julegave man er bange for at åbne. For hvad nu, hvis det man får i hænderne, ikke er det man regnede med? Vægtbalancen mellem succes og fiasko er næsten minimal, men hvad hvis det ebber ud som en fiasko, hvad gør vi, hvad gør jeg så? Det var jo til syvende og sidst mit valg at hente ham, og derfor mit ansvar at få ham til at yde. Men kan jeg overhovedet det?
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 00:01 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '2' Jernstøberiet!
« Svar #7: 02 Apr 2009, 00:29 »

I like Brandborg... West Ham United har altid været et specielt hold. Og glæder mig til at høre mere...
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '2' Jernstøberiet!
« Svar #8: 02 Apr 2009, 13:25 »

Synes ikke det virker til at synspunktet er på spillet, som du ellers skrev i introen at det ville blive. Derudover plejer tal over ti at blive skrevet med tal, da det bliver for langt med bogstaver.

Men derudover er det fantastisk. Godt layout og sublimt sprog!

EDIT: I teksten skriver du Steven Fletcher og i boksen skriver du Kenneth Fletcher. Hvilken er rigtig?
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' Jernstøberiet!
« Svar #9: 02 Apr 2009, 14:42 »

Ved jeg faktisk godt Ghert. Grunden til jeg ikke har gjort det er, at jeg overhovedet ikke har skrevet noget i forvejen. Derfor ændrede jeg mening og skriver nu i "jeg-fortælling" som jeg finder yderst interessant.

I boksen står hans fulde navn - Steven Kenneth Fletcher.
Men han er kun kendt under Steven Fletcher normalt.

Og mange tak Ghert og Lonsdale!
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '2' Jernstøberiet!
« Svar #10: 02 Apr 2009, 14:44 »

Ved jeg faktisk godt Ghert. Grunden til jeg ikke har gjort det er, at jeg overhovedet ikke har skrevet noget i forvejen. Derfor ændrede jeg mening og skriver nu i "jeg-fortælling" som jeg finder yderst interessant.

I boksen står hans fulde navn - Steven Kenneth Fletcher.
Men han er kun kendt under Steven Fletcher normalt.

Og mange tak Ghert og Lonsdale!

Fair nok Thumbs Up

Så slet ikke at der stod Steven i boksen, derfor jeg var i tvivl, flot af mig Opstemt
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '2' Jernstøberiet!
« Svar #11: 10 Apr 2009, 21:34 »

Var det alt?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010