home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1269 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Den Lukrative rendesten
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative rendesten  (Læst 60030 gange)
AFC
Manager

Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #150: 22 Apr 2009, 17:09 »

Selvom det er Brøndby If og jeg hader dem så meget, fordi jeg er FCK fan, synes jeg sgu du skriver gode updates med masser af fyld på. Flot grafik også. Held og lykke til Bischoff og Schmidt.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #151: 22 Apr 2009, 17:32 »

Ja, man må godt nok sige pu-haaaaa for en grimmer gruppe, men rigtig flotte updates Wink

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #152: 22 Apr 2009, 20:35 »

Selvom det er Brøndby If og jeg hader dem så meget, fordi jeg er FCK fan, synes jeg sgu du skriver gode updates med masser af fyld på. Flot grafik også. Held og lykke til Bischoff og Schmidt.

Mange tak, AFC.

Ja, man må godt nok sige pu-haaaaa for en grimmer gruppe, men rigtig flotte updates Wink

Ja, gruppen var ikke god, men i næsten update (Der ser dagens lys om 45-60 min.) kan i læse om det måske alligevel ikke endte meget godt. Anyhow, så mange tak for kommentaren!

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #153: 22 Apr 2009, 20:48 »

Har fulgt lidt med her omkring blogkonkurrencen, og jeg må sige at denne blog har imponeret mig mest. Du har et flot sprog og et flot layout. KIU Wink

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 22 Apr 2009, 20:56 »

Kort, men rigtig godt. Du formår, at få en kedelig situation til at virke spændene. Hmm lød lidt mystisk, men tror du ved hvad jeg mener xD

Sku meget godt, at få 4,2 mio for en spiller der intet har bidraget med.
Kender ikke dit køb, men ved at dine køb altid er velovervejede, så han må vel være god Peace

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #155: 22 Apr 2009, 21:32 »

Har fulgt lidt med her omkring blogkonkurrencen, og jeg må sige at denne blog har imponeret mig mest. Du har et flot sprog og et flot layout. KIU Wink

Mange tak  Smiley

Kort, men rigtig godt. Du formår, at få en kedelig situation til at virke spændene. Hmm lød lidt mystisk, men tror du ved hvad jeg mener xD

Sku meget godt, at få 4,2 mio for en spiller der intet har bidraget med.
Kender ikke dit køb, men ved at dine køb altid er velovervejede, så han må vel være god Peace

Ja, salget af Bischoff var udemærket, men fik kun presset den op på 4.25 fordi der var flere klubber efter ham. Schmidt er en 16 årig regan, der har 16 i tackling. Iøvrigt mange tak, Schjelde!

DYDERNE

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #156: 22 Apr 2009, 21:58 »

Statusrapport - Resume fra Gruppe B ▫ 09-12-'09
Chelsea, Real Madrid og Ajax Amsterdam. Sådan lød udfordringerne Brøndby IF stod over for i Champions League Gruppe B. De fleste var enige om undgåelsen af ydmygelser måtte have første prioritet, mens de mest optimistiske troede på Vestegnens hold kunne slå Ajax og sikre en tredje plads og deltagelse i UEFA cuppens første knockout runde.

Halvvejs gennem september, fik Brøndby endelig deres comeback til fodboldens kongeklasse, Champions League. Og fra første fløjt, var der dømt kongeklasse. Sidste års semifinalister, Chelsea, tog imod og Stamford Bridge dannede en ramme der var Champions League værdigt. Brøndby gik dog uimponeret til opgaven, om end talentet slet ikke rakte. Efter konstant presspil var det derfor også fortjent dyrt købte Goran Pandev bragte hjemmeholdet foran. Efter en kort kontra, forsøgte makedoneren sig nemlig langt ude fra. Der var dog så meget kraft i skuddet at Michael Tørnes, der stod fire ud af gruppespillets seks kampe, grundet en skade hos Stephan Andersen, måtte hoppe forgæves. En ærgerlig plet på en ellers fantastisk kamp for den unge reserve keeper, der blev kåret til kampens målmand. Resten af kampen, blev en Chelsea opvisning, om end målene udeblev og kampens resultat forblev 1:0 til hjemmeholdet.

Allerede i anden runde, stod Brøndby over for deres formentlig vigtigste kamp. Modstanderne var Ajax Amsterdam, holdet alle regnede med danskerne skulle kæmpe om tredjepladsen med. Derfor var en sejr også hvad dagspressen håbede på, mens de internationale medier havde sine tvivler. Allerede i kampens femte minut svarede franske Morgan Schneiderlin dog kritikerne igen, da han scorede Brøndbys første Champions League mål i dette årtusinde. Arkitekten bag målet var dog Villanueva, der kom til en chance, efter at have satte to forsvarsspiller af. Det var denne chance der blev blokeret af Stekelenburg, hvorefter Schneiderlin scorede på riposten. Resten af kampen, blev beskrevet som en ”chancefattig affære”, hvor det kun var de danske vikinger der kom til enkelte chancer. Derfor jublede fans, spiller og stab i vild ekstase efter sidste fløjt.

I tredje og fjerde spillerunde, var det den spanske kongeklub Real Madrid der stod mod Vestegnens Drenge. I det første opgør, var det Vilfort Park der lagde græs til den største kamp der længe havde set lys på dansk grund. Efter et kvarter bragte hollandske Wesley Sneijder de gæstende i front. Toogtyve minutter senere slukkede legenden over dem alle, Raúl, kampen med hans scoring til 2:0. Resten af kampen blev en lektion i forskellen mellem et dansk og et spansk tophold anno 2009. Hele tiden var gæsterne en smule efter, men ikke desto mindre formåede de at holde målet tomt resten af kampen. Fjorten dage senere, var det Bernabéu der skabte rammen om de to holds intense fight. En fight der gav langt mere ligebyrdighed, men samtidig en kamp hvor den lille hollænder Wesley Sneijder atter blev forskellen. Med to mål og æren at modtage ”kampens spiller” for anden gang i træk, måtte Brøndby forsvaret se langt efter at tæmme ham. De andre spiller var dog på et niveau, der ikke endte op med at gøre skade, hvilket betød Real Madrid kunne fejre to gange 2:0 efter at have krydset klinger med danske Brøndby

I slutningen af november, var det den endnu en storkamp der ventede Vilfort Park. Holdet fra første seddningslag, Chelsea, kom på besøg. Frank Lampard med anførebindet gik forrest ind på den grønne plæne, men i sidste ende havde hverken han eller nogen anden gjort en afgørende forskel. For selvom det ikke var småt med chancer til Chelsea, havde de dansker værter ligeså deres andel. Ikke desto mindre holdte begge hold nullet, hvilket sikrede Brøndby vigtige point op mod den afgørende duel der stod mod Ajax i sidste runde.

Ajax der havde slået Real Madrid i første kamp, men derefter løbet ind i lutter nederlag. Derfor var hollænderne ét point efter Brøndby, hvilket betød et nederlag ville medfører anti-klimakset og et europæisk farvel, mens det ene eller ligefrem tre point ville betyde UEFA cup deltagelse. Inden kampen udtalte Per Nielsen det føltes uvirkeligt eventyret allerede var ovre, og at Champions League blot havde halvfems minutter tilbage i sig, for deres vedkomne. Alligevel lagde begge hold alle kræfter i fra start, hvilket gav nogle flere chancer end kampen på Vilfort Park, men ikke des mindre en kamp hvor målet lod vente på sig. Faktisk var målet heller ikke kommet da det var overtiden der bestemte kampens længde, hvilket gav Ajax spillerne et næsten desperat udtryk i øjnene. Da dommeren fløjtet af, og 0:0 stadig var resultat, var det ikke kun øjnene der afslørede Ajax spillernes følelser; De unge herre fra Ajaxs hold, var grædefærdige. I den anden lejr var der dog fest og glade dage, Brøndby havde hjort hvad kun de færreste havde turde tro på.

K  A  M  P  E  N  E
- Chelsea 0:1 (U)
- Ajax 1:0 (H)
- Real Madrid 0:2 (H)
- Real Madrid 0:2 (U)
- Chelsea 0:0 (H)
- Ajax 0:0 (U)

G  R  U  P  P  E   B
C h e l s e a 12 pt.
R e a l  M a d r i d 11 pt.
B r ø n d b y 5 pt.
A j a x 4 pt

« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 22:00 af Nibali » Logged

DYDERNE

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #157: 22 Apr 2009, 22:50 »

Flot at du kunne komme videre til europa i sådan en svær gruppe  Thumbs Up

Godt at se noget europærisk succes i brøndby  Wink

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zone 43
Manager

« Svar #158: 23 Apr 2009, 12:07 »

Fantatisk resultater taget i betragtning, hvem modstanderne var. Ikke så meget nyt at skrive, da fortsætter på bedste vis. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #159: 23 Apr 2009, 13:37 »

Sådan NIbali! og uden tvivl stadig min favorit! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #160: 23 Apr 2009, 16:03 »

Fantastisk resultat. I en ellers så svær gruppe, formår du at få point.

Btw godt skrevet Opstemt

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #161: 23 Apr 2009, 18:25 »

Flot at du kunne komme videre til europa i sådan en svær gruppe  Thumbs Up

Godt at se noget europærisk succes i brøndby  Wink

Det var målet, og om end det holdt hårdt er jeg glad for det lykkedes!

Tak.
Fantatisk resultater taget i betragtning, hvem modstanderne var. Ikke så meget nyt at skrive, da fortsætter på bedste vis. Thumbs Up

Mange tak, Zone  Smiley

Sådan NIbali! og uden tvivl stadig min favorit! Opstemt

Tak, AB! Smiley

Fantastisk resultat. I en ellers så svær gruppe, formår du at få point.

Btw godt skrevet Opstemt
Tusinde tak, Schjelde.

DYDERNE

cjensen94
Gæst

« Svar #162: 23 Apr 2009, 19:17 »

Flotte resultater, held og lykke i UEFA:)
- Lille fejl, i stillingen har du skrevet Brødnby, skar lige i mine øjne Peace

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #163: 23 Apr 2009, 22:02 »

Flotte resultater, held og lykke i UEFA:)
- Lille fejl, i stillingen har du skrevet Brødnby, skar lige i mine øjne Peace

Tak.  Smiley
Gud ja, det havde jeg da også. Det er ændret - pinlig fejl.

DYDERNE

Dusty78DK
Manager

« Svar #164: 24 Apr 2009, 14:14 »

WHAT?!?!?

Det var en dræbergruppe ud over det sædvanlige, og så fik du 3. pladsen alligevel? Det er sgu' flot klaret. Respekt herfra  Thumbs Up

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010