Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1345 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
Den Lukrative rendesten
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
14
Forfatter
Emne: Den Lukrative rendesten (Læst 60027 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
Sv: Den Lukrative rendesten
«
Svar #135:
20 Apr 2009, 14:49 »
Citat af: 3460-NicO 19 Apr 2009, 21:00
Der er kun 1 ting , at sige om denne blog ! FREMRAGENDE !!!
Og det er gør ikke kun bedre at den er op mit yndlings hold
Det er klart min favorit
Mange tak
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #136:
20 Apr 2009, 15:27 »
Godt handlet!
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #137:
20 Apr 2009, 17:25 »
Citat af: Altid Brøndby 20 Apr 2009, 15:27
Godt handlet!
Jeg er også godt tilfreds! Tak.
DYDERNE
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #138:
20 Apr 2009, 18:18 »
God idé med en statistik update. Det er en god ting. Nogle gode indkøb, så dog godt at du købte mere skandinavisk. Men det er en god blog, og du skal bare fortsætte :-)
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #139:
20 Apr 2009, 19:46 »
Citat af: Inferno 20 Apr 2009, 18:18
God idé med en statistik update. Det er en god ting. Nogle gode indkøb, så dog godt at du købte mere skandinavisk. Men det er en god blog, og du skal bare fortsætte :-)
Jeg har godt overvejet det med nationtionalitet, men har beslutte mig for talent må komme over hjemland (og til dels realisme). Men tak, Inferno.
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #140:
20 Apr 2009, 20:00 »
Statusrapport - Kurs mod Europa ▫ 27-08-'09
Èn gang har Brøndby IF været i Champions League. Dette er dog over et årti siden, og hvor stjernerne dengang hed Ebbe Sand, Mogens Krogh og Søren Colding, er de i dag døbt Benítez, Villanueva og Schneiderlin. Forventningerne var dog de samme, Brøndby skulle atter være blandt de bedste 32 i Europa.
Blot fire dage før sæsonstart i SAS Ligaen, åbnede Estiske FC TVMK Tallinn Champions League ballet for Brøndbys vedkomne. Efter et format skifte i kvalifikationsrunde
rne, blev de danske mestre tvunget til at være med, allerede fra første kvalifikationsrunde
. På papiret skulle Esterne være chanceløse, men da den første kamp fandt sted på Brøndby stadion forlod gæsterne Danmark med æren i behold. Kun unge Patrick Mortensen havde formået at score, og dette kun en gang. Fortjent var sejren dog, da holdet fra Vestegnen havde næsten tredve skud, som et følge af bolden en tredje del af tiden var på Brøndby fødder nær TVMKs målfelt. 1:0 var dog ikke nok til nogle kunne føle sig sikre, og da målscoren ydermere måtte udgå med en skade mod kampens slutning, lugtede den sensationshungrende presse deres ynglings føde.
Allerede i returkampens første minut, fik dette mareridt da også mere næring, da Marek Kivisild noget heldigt bragte hjemmeholdet foran. Vestegnens Drenge lod sig dog ikke slå ud, og frem til Jan Kristiansen fik udlignet i starten af anden halvleg, kørte Brøndby deres modstander over. De formåede dog at holde stand indtil Jan Kristiansen fik scoret i det niogfyrrende minut, hvorefter TVMK faldt sammen. I de sidste fyrre minutter blev det til endnu to Brøndby scoringer, til trods for det var et reserve spækket hold der forsvarede Brøndbys farver.
I anden kvalifikationsrunde var det ligeså ukendte FHK Liepãjas Metalurgs, fra Letland, et langt mere prominent Brøndby hold skulle møde. Alligevel blev opgaven taget seriøs, og med flot, velpoleret fodbold sikrede Brøndby sig én 5:0 føring på hjemmebanen. Nyindkøbet Villanueva og Max von Schlebrügge scorede begge to gange, mens Gambiske Ousman Jallow satte det sidste mål ind. Som resultatet bærer præg af, var det et Brøndby hold der uddelte fodbold lektioner. Uge efter var Metalurgs-spillerne dog opsatte på at revancher sig, om end det så næsten umuligt ud. Flere Letlandske medier rapporteret dog om en uhygge hjemmebane statistik, samt en ”ære der skulle vindes tilbage”. Disse to ting var dog ikke nok, da Max von Schlebrügge atter scorede. Foruden ham nettede Thomas Rasmussen også, i en kamp der var langt mere lige end den først kamp, men hvor Brøndby aldrig rigtig var i fare.
De tredje og sidste modstander inden Champions League drømmen kunne blive indfriet, var Ungarske Debrecen VSC. Et hold med talent, men ikke et hold der skulle udgøre nogen match for de dyre drenge fra Danmark. Dette beviste Carlos Villanueva da også, efter blot seks minutters tvekamp. Om end det var på udebane, bragte han nemlig Brøndby i front. I det tolvte minut udbyggede Thomas Rasmussen, der har spillet venstrefløj, Brøndbys føring, mens et selvmål slukkede det sidste lys for hjemmeholdet. At sejren skulle blive på tre mål, var dog ikke fortjent, da Debrecen til tider spillede helt lige op med deres danske modstander.
I returkampen, var Brøndby og Benítez blot tre minutter om at slukke selv den mest ukuelige optimist sidste håb. Resten af kampen, stod der Brøndby på, om end hjemmeholdet aldrig rigtigt formåede at blive farlige. I den anden ende var der dog helt lukket af for Debrecen, der intet skabte. Efter treoghalvfems minutters spilletid, fløjtede engelske Mark Halsey kampen af, og Brøndby var atter en del af Europas fineste selskab. Brøndby IF var i Champions League.
KVALIFIKATIONSKAMPE
NE
TVMK
1:0 (h)
TVMK
3:1 (u)
METALURGS
5:0 (h)
METALURGS
2:0 (u)
DEBRECEN
3:0 (u)
DEBRECEN
1:0 (h)
DYDERNE
Zone 43
Manager
«
Svar #141:
20 Apr 2009, 20:10 »
Dejlig nem vej til CL gruppespillet.. Spænende indkøb, du har gjort dig. Det lover godt forude denne sæson, hvor der skal hentes endnu flere trofæer!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #142:
20 Apr 2009, 21:38 »
Fantastisk skrevet! Uden tvivl stadig min favorit men du skal holde niveauet alligevel for det fandme lækkert! Og CHL!
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #143:
21 Apr 2009, 16:28 »
Citat af: Zone 43 20 Apr 2009, 20:10
Dejlig nem vej til CL gruppespillet.. Spænende indkøb, du har gjort dig. Det lover godt forude denne sæson, hvor der skal hentes endnu flere trofæer!
Ja, turen til CL var til at overkomme. Mange tak, Zone.
Citat af: Altid Brøndby 20 Apr 2009, 21:38
Fantastisk skrevet! Uden tvivl stadig min favorit men du skal holde niveauet alligevel for det fandme lækkert! Og CHL!
Målet må altid være at forbedre eller som minimum at holde nivueaet, hvilket jeg da også håber kommer til at ske. Mange tak, AB.
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #144:
21 Apr 2009, 20:00 »
Brøndby i Vanvidsgruppe
Brøndby avisen ▪ 05.09.09
Ovenpå en lynhurtig genopbygning, kan Per Nielsen og Kim Daugaard prale af at være de første træner der fører Brøndby i det forjættede land, Champions League, i et årti. Miniputterne fra Danmark skulle dog ikke få det nemt, da foruden de otte verdensklassehold hold fra første seddningslag, stod Real Madrid, Juventus, Bayern München, Valencia og Roma klar i andet seddningslag, mens Atlético Madrid i tredje lad ej heller ville være en ren fornøjelse.
Efter en lynhurtig genopbygning, kan Per Nielsen og Kim Daugaard prale af at være de første træner der fører Brøndby i det forjættede land, Champions League, i et årti. Miniputterne fra Danmark skulle dog ikke få det nemt, da foruden de otte verdensklassehold hold fra første seddningslag, stod Real Madrid, Juventus, Bayern München, Valencia og Roma klar i andet seddningslag, mens Atlético Madrid i tredje lad ej heller ville være en ren fornøjelse.
Mens solen skinnede højt og flot udenfor, sad 32 spædte klubrepræsentanter inden bag de tygge mure. Blandt disse var Per Nielsen, der inden lodtrækningen havde holdt sig fra at påpege ønske- eller hademodstander, men blot konstaterede Brøndby måtte være tilfredse med hvem end der blot trygget i samme gruppe som dem. Den danske sportspresse derimod, de var klar hvor Per Nielsen tøvede. Anderlecht og Fenerbahce blev nævnt som drømmemodstanderne fra tredje seddningslag, mens Atlético Madrid ville være værst mulige. I andet seddningslag var det portugisiske Sporting CP og Porto, der var dem håbet gik på, mens de resterne hold så ud til at være uden for Brøndbys rækkevidde. I øverste lag, var der kun ét hold Brøndby skulle håbe på, og dette var franske Olumpique Lyonnais, eller blot Lyon.
Holdene blev dog nogle helt andre end ønskemodstanderne, og Champions Leagues sværeste gruppe, kom til at indeholde Brøndby IF. Om end Gruppe B, som Brøndby er i, ikke er ligeså skræmmende som Gruppe D anno ’98 – hvori Brøndby fik deres Champions League debut – er modstanderne der byder op til dans Engelske, Spanske og hollandske vicemestre. Foruden Brøndby blev Chelsea, Real Madrid og Ajax Amsterdam nemlig trukket i Gruppe B.
CHELSEA F.C.
”The Blues” smed mesterskabet, da Arsenal besejrede holdet fra Stamford Bridge i femte sidste runde. Dette skete på grusomste måde, da det var to mål inden for de sidste ti minutter, der sikrede ”The Gunnars” sejren. Ej heller i international sammenhæng var Chelsea heldige, da de måtte se sig slået 0:3 ude, efte en sejr hjemme, i Champions Leagues semifinale. Det var den tidligere Chelsea træner, ”The special One”, José Mourinho, der sikrede sejren til Inter, der vandt finalen over Liverpool.
I målet har Chelsea verdens måske bedste målmand, i form af tjekkiske Petr Cech, der spiller med en hjelm om hovedet, efter han kom slemt til skade i et sammenstød år tilbage. I forsvaret er John Terry den helt store stjerne, mens de resterne alle ville pynte på et hvilket som helst dansk hold.
På midten har Frank Lampard og Michael Ballack hjemme. Et rigtigt maskinrum, som alle skal spille op til deres ypperste for at undslippe. På fløjene er det navne som Kalou, Deco, Maouda og Joe Cole, der skal kæmpe om de to pladser. Helt i front er det enten Analka, Drogba eller Pandev, der skal forsøge at score. Uanset hvilke af de tre herre det bliver mod Brøndby, kommer forsvaret til at stå deres mandeprøve.
REAL MADRID CF
Hvor Chelseas andenplads i ligaen var bitter, må Real Madrids beskrive som helt ætsende. Blot ét point skilte Real Madrid fra guldet. For hvor Villareal i sidste spillerunde kæmpede sig til en uafgjort på det mægtige Santiago Bernabéu, sejrede rivalerne fra Barcelona, hvilket gav dem den samlet sejr. Ligesom Chelsea tabte de kongelige fra Madrid deres Champions League semifinale, efter et nederlag ude. Da Valencia samtidig slog Real ud af Copa del Rey, måtte Juande Ramos spændt vente på en fyreseddel. Denne udeblev dog, og i stedet opgraderede han holdet for mere end en halv milliard.
På målet er det dog stadig fantastiske Iker Casillias der står sikkert, mens Sergio Ramos og Marcelo skal tage vilde ture frem af banen, når muligheden tilbyder sig. I midten af forsvaret er det portugisiske Pepe samt tyske Metzelder, men både Taras Mykhalyk og Ezequiel Garay presser på til disse pladser.
På midten er det de to hollænder, Robben og Sneijder, samt nyindkøbene Andrés Guardado og Jérémy Toulalan der skal dominere – og dette ligegyldigt modstanderen. Helt i front kan endnu to hollænder komme på tale, da Klass-Jan Huntelaar og Ruud van Nistelrooy begge er muligheder. De skal dog kæmpe mod brasilianske Keirrison, argentinerne Saviola og Higuaín samt den spanske ”kongesøn”, Raúl.
AJAX AMSTERDAM
Holdet fra Holland er det eneste der er på Brøndby IF niveau, det er de fleste enige om. Talentskolen Ajax, er dog ved at være fastgroet i den hjemlige liga. For fjerde sæson måtte de nemlig tage til takke med andenpladsen, hvilket dog giver direkte adgang til Champions League gruppespillet.
Mellem målstolperne er det 26-årige Stekelenburg der er første valg, ligesom han har stået sytten gange for det hollandske landshold. Forsvaret er delt i to; I højresiden er to rutineret herre, mens venstresiden består af to belgiske talenter der begge er i starten af tyverne. Midtbanen består alle af talentfulde herre, der håber at lave deres endelige gennembrud. Holdets frontløber består ligeså af to talentfyldte spiller, der begge ved hvor målet står. Disse kan dog få modstand fra en nuværende Brøndby IF spiller, da Ajax angiveligt er ude efter Benítez.
DYDERNE
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #145:
21 Apr 2009, 20:59 »
Er du helt vimmer en gruppe!
Du skal da gå efter at få point!
Schjelde
Førsteholdsspiller
«
Svar #146:
21 Apr 2009, 21:10 »
Har ikke set dine andre updates, men den her er rigtig god
- Teskten er rigtig letlæslig - Kanont layout (Som altid) . = Ser godt ud! (:-
Tror jeg sætter mig til, at læse lidt af dine andre updates, så man kan følge med.
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #147:
22 Apr 2009, 14:14 »
Citat af: Altid Brøndby 21 Apr 2009, 20:59
Er du helt vimmer en gruppe!
Du skal da gå efter at få point!
Ja, gruppen var ca. så uheldig som mulig. Med to semifinalister i én gruppe, er det ligesom dømt til at ende galt. Ajax håber jeg dog jeg kan hamle op med, så der stadig står Europa på kalenderen.
Citat af: Schjelde 21 Apr 2009, 21:10
Har ikke set dine andre updates, men den her er rigtig god
- Teskten er rigtig letlæslig - Kanont layout (Som altid) . = Ser godt ud! (:-
Tror jeg sætter mig til, at læse lidt af dine andre updates, så man kan følge med.
Mange tak, Schjelde. Dejlig at hører livstegn fra dig!
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #148:
22 Apr 2009, 15:30 »
DEN LUKRATIVE RENDESTEN
Ganske som pressen havde af luret, var Bischoff og hans forhold anspændt. Derfor havde de også været vågne da Kim Brink, Lars Olsen og Allan Drud besøgte Sjælland og Brøndby. Ingen var i tvivl, Mikkel Bischoff var fortid på Sjælland, og ærlig talt var han lettet. Klippen havde skabt problemer på det seneste, og de gik hinanden på klingen. Den tidligere Manchester City-spiller havde større ambitioner end bænken, og det gik udover humøret. Derfor havde han også presset citronen, men samtidig haft det hele under kontrol. Da tilbuddet på godt fire millioner løb ind, var han derfor også klar. Klar til at give afkald på en spiller der havde talentet, men ikke viste det.
Samtidig havde han ledt landet tyndt efter den næste store stjerne i forsvaret. Pressen havde kritiseret hans ideologi, som de kaldte det, om han spiller fra sydligere himmelstrøg blev valgt før de danske. Han selv benægtede, men følte samtidig presset stige. I et så småt land som Danmark var han klar over pressens betydning, og derfor var han også lige ved at gå mod hvad han havde lovet sig selv inden sølvfloden af kritiker stod i kø; At han ikke ville lade sige presse, men kun købe hvis kvaliteterne var der. Alligevel var han faldet pladask for en ung argentiner. En herre, hvis talenter var ikke var til at se enden på. Men samtidig en herre, hvis prisskilt var presset op i et sådan leje at stædighed kom mellem manden der måtte stå til ansvar for truppen og chefen hvis økonomiske fornuft var på et niveau der ikke tillod at byde tredve millioner for en 22 årig forsvarspiller.
Han havde dog ikke opgivet, men sammenlignet med argentineren blegende de alle. På transfervinduets sidste uge, havde han dog set ét glimt af det ønsket talent. Søren Schmidt hed den defensive orienteret teenager, der var født og købt i Herfølge. Manageren selv havde taget imod Schmidt, fulgt han første træning og følt en længsel efter det Sydamerika. Nok var han dansk, nok havde han talent, men i samme kalibrerer, samme muligheder, det så han ikke. Han følte sig ærgerlig. Ærgerlig over de måtte tage til takke med de næst bedste, når de hørte til blandt de bedste.
4.250.000 DK - MIKKEL BISCHOFF
260.000 DK - SØREN SCHMIDT
DYDERNE
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #149:
22 Apr 2009, 15:31 »
Det var så den hidtil korteste update, og dette med god grund. Den sidste måned af transfervinduet var forbavsende stille, men nu havde jeg "lovet" en update, så derfor måtte det blive på denne måde.
Jeg kan iøvrigt fortælle at hele efterårs sæsonen (SAS Liga) bliver én update, da jeg helst vil nå til slutningen af anden sæson inden måneden når sin slutning.
DYDERNE
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »