home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1274 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg om skader - Gode råd om skader, behandling og træning
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Spørg om skader - Gode råd om skader, behandling og træning  (Læst 42450 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Spørg om skader - Gode råd om skader, behandling og træning
« Svar #135: 03 Maj 2009, 12:15 »

Det kan jeg i hvert fald. Thumbs Up

I går spillede jeg (i de samme støvler) med to slags plaster over og to par sokker. Vablerne blev ganske vidst ikke kønnere (tværimod), men smerterne er væk, og mærker kun lidt til dem når jeg går.. Wink

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #136: 03 Maj 2009, 22:42 »

Det kan jeg i hvert fald. Thumbs Up

I går spillede jeg (i de samme støvler) med to slags plaster over og to par sokker. Vablerne blev ganske vidst ikke kønnere (tværimod), men smerterne er væk, og mærker kun lidt til dem når jeg går.. Wink

Det var godt du kunne bruge rådet  Cool

Hvis andre har spørgsmål til skader, så bare skriv herinde... Men indtil fredag den 8. maj er jeg ikke så meget på nettet, da jeg skal et smut til England fra mandag til fredag  Smiley

Men svarer når jeg kommer tilbage igen

Caspper
Manager

« Svar #137: 03 Maj 2009, 22:45 »

Kan man få fjernet knystdannelser? Smiley hvis ja, hvordan?

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #138: 03 Maj 2009, 23:10 »

Kan man få fjernet knystdannelser? Smiley hvis ja, hvordan?

Jeg har aldrig selv haft problemet, men en fra min efterskole fik ordnet sin gennem en operation!
Men det skulle ik være et særlig rart indgreb... Mere ved jeg desværre ikke om knyster

Caspper
Manager

« Svar #139: 03 Maj 2009, 23:11 »

Hm, kunne være man skulle gå til lægen og høre hvad de siger Smiley Hvad fanden, med bedøvelse klarer man det nok funny

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #140: 03 Maj 2009, 23:17 »

Hm, kunne være man skulle gå til lægen og høre hvad de siger Smiley Hvad fanden, med bedøvelse klarer man det nok funny

Det ville jeg gøre i dit tilfælde... Har hørt det gør mega ondt med knyster...

Hehe.. Ja masser af steso, så mærker du nok ikke foden...  Thumbs Up

Caspper
Manager

« Svar #141: 03 Maj 2009, 23:18 »

Det ville jeg gøre i dit tilfælde... Har hørt det gør mega ondt med knyster...

Hehe.. Ja masser af steso, så mærker du nok ikke foden...  Thumbs Up

Mine gør ikke ondt, heldigvis.. Der er noget der siger mig at fodterapeuter kan gøre noget, så jeg må gå til lægen i løbet af ugen og høre Smiley

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 04 Maj 2009, 21:33 »

hej jeg har fået ondt i lysken, kan man gøre noget for at det går væk hurtigere ind bare ved at slappe af og strække ud

Aioloz
Lilleputspiller
*

« Svar #143: 04 Maj 2009, 21:39 »

@ dalle112

Tag en cykel slange og bind den rundt om evt radiatoren. Stik så foden til det ben med lysken problemet og begynd trække benet bagud. Dette skulle kunne hjælpe og træne lysken. Har jeg hvertfald gjort mange gange. Har fået det anbefalet af en fysio

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #144: 04 Maj 2009, 21:44 »

Har sprunget ledbåndet i overarmen. Nogle gåde råd?

N17
Manager

« Svar #145: 04 Maj 2009, 22:00 »

hej jeg har fået ondt i lysken, kan man gøre noget for at det går væk hurtigere ind bare ved at slappe af og strække ud

Hey... En spiller på vores fodboldhold har haft problemer igennem flere år. Jeg har lige fået ham på holdet. Han laver følgende øvelser inden kamp og træning, og har ikke haft problemer siden:
http://www.klokavskade.no/no/Skadefri/Fotball/Unnga-lyskeskader/
Det er mest dem med bold han bruger...

Til Psykoew:
Er der nogen af jer der kender øvelser, hvis man har problemer med hoften. Eller hvad man ellers kan gøre?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Altid FCK
Manager

« Svar #146: 05 Maj 2009, 16:29 »

Ellers s prøv at spille i varmebukser når du skal igang igen. Det gør den hurtigere bliver varm og derfor mindsker skaden for at blive skadet i lysken. Desværre minskser det sædkvaliteten men kun hvis du har dem på i en lang periode i træk Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #147: 08 Maj 2009, 19:26 »

Jeg har været i England et par dage.. Svarer på jeres indlæg en af de nærmeste dage, når jeg har tid :-)

Jau-Kax
Reserveholdsspiller

« Svar #148: 11 Maj 2009, 22:13 »

Jeg ved godt, tråden her er til gode råd omkring det hele - det vil altså sige, at de fleste indlæg herinde nok er lidt kedelige/vemodige (desværre) - derfor håber jeg, jeg lige må komme med et dejligt imput, for jeg skal sgu have det ud et sted!

Jeg havde min første træning i dag siden d. 1 november, hvor jeg ødelagde menisken og til dels korsbåndet. Jeg blev opereret for menisken på min fødselsdag (d. 19/11), og efter genoptræning er jeg endelig med igen, til dels i hvert fald. Det var godt nok en dejlig oplevelse, og det kan slet ikke beskrives, hvornår jeg sidst har følt noget sådant! Jeg er simpelthen så taknemmelig over for alle de, der har hjulpet mig, læger, fysioterapeuter, familie & venner gennem den nok håreste periode i mit liv indtil nu! Det kan godt være jeg skal opereres endnu en gang (afhænger af styrken på korsbåndet og musklerne omkring det), men hvor er jeg dog bevæget lige nu! Det var simpelthen så specielt for mig!

Som sagt, blev det nødt til at komme ud - det er simpelthen ikke nok at skrive det i en status på facebook eller skrive over sms (:

/Kærligste og lykkeligste hilsner Svensen
« Seneste Redigering: 11 Maj 2009, 22:19 af Super_Svensen » Logged

Danielsen
Manager

« Svar #149: 11 Maj 2009, 22:20 »

Jeg ved godt, tråden her er til gode råd omkring det hele - det vil altså sige, at de fleste indlæg herinde nok er lidt kedelige/vemodige (desværre) - derfor håber jeg, jeg lige må komme med et dejligt imput, for jeg skal sgu have det ud et sted!

Jeg havde min første træning i dag siden d. 1 november, hvor jeg ødelagde menisken og til dels korsbåndet. Jeg blev opereret for menisken på min fødselsdag (d. 19/11), og efter genoptræning er jeg endelig med igen, til dels i hvert fald. Det var godt nok en dejlig oplevelse, og det kan slet ikke beskrives, hvornår jeg sidst har følt noget sådant! Jeg er simpelthen så taknemmelig over for alle de, der har hjulpet mig, læger, fysioterapeuter, familie & venner gennem den nok håreste periode i mit liv indtil nu! Det kan godt være jeg skal opereres endnu en gang (afhænger af styrken på korsbåndet og musklerne omkring det), men hvor er jeg dog bevæget lige nu! Det var simpelthen så specielt for mig!

Som sagt, blev det nødt til at komme ud - det er simpelthen ikke nok at skrive det i en status på facebook eller skrive over sms (:

/Kærligste og lykkeligste hilsner Svensen

Hvliket Sammentraf.. jeg havde også min første træning i dag siden, lang tid siden, p.g.a et overrevet korsbånd

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010