home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:03:13 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23541
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Fand23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Generel fodboldsnak
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Generel fodboldsnak  (Læst 3996 gange)
Cencur
Manager

Sv: Generel fodboldsnak
« Svar #15: 28 Mar 2009, 23:47 »

Det er ikke nu Morten Olsen skal begynde at teste forskellige spillere på forskellige positioner, og give debut til alle mulige. Lars Jacobsen er by far den bedste højreback nu hvor Bøgelund er skadet, og derfor skal han spille så meget som muligt så han får minutter i benene og er klar til de to store kampe imod Sverige og Portugal.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

enged
Gæst

« Svar #16: 28 Mar 2009, 23:50 »

Jeg ved ikke så meget om, hvornår har er blevet helt klar, men eftersom han lige har spillet den første kamp, så han har jo ikke spillet 1. holdsfodbold længe og dermed - i følge min mening - ikke i kampform.
Jeg kan dog unægteligt godt se, at han var en af de få, bedre højre backs i Danmark, der var klar til denne kamp. Når det nu var Malta, vi skulle møde, havde jeg dog gerne set en lidt yngre back få chancen fra start - så kunne LJ komme ind i pausen eller der omkring.

Hvem skulle han have givet chancen?

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 28 Mar 2009, 23:53 »

Hvem skulle han have givet chancen?
Thomas Helveg. Han fortjener en ekstra tørn på landsholdet. Han bliver sku aldrig for gammel. Sikkert kort, som kan spille til den dag, han dejser om.

enged
Gæst

« Svar #18: 28 Mar 2009, 23:56 »

Thomas Helveg. Han fortjener en ekstra tørn på landsholdet. Han bliver sku aldrig for gammel. Sikkert kort, som kan spille til den dag, han dejser om.
Da dowie skrev en yngre back, så tror jeg at Helveg falder lidt ud af kategori Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 28 Mar 2009, 23:58 »

Da dowie skrev en yngre back, så tror jeg at Helveg falder lidt ud af kategori Peace
Helveg er da ung i forhold til Elvis, men en lige så stor personlighed og perfomer.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 29 Mar 2009, 00:07 »

Det er ikke nu Morten Olsen skal begynde at teste forskellige spillere på forskellige positioner, og give debut til alle mulige. Lars Jacobsen er by far den bedste højreback nu hvor Bøgelund er skadet, og derfor skal han spille så meget som muligt så han får minutter i benene og er klar til de to store kampe imod Sverige og Portugal.
At LJ spillede 90 minutter i aften mod Malta er fuldstændig ligegyldigt i den sammenhæng, hvis ikke han spiller fast for Everton fra nu og til de store kampe. Det er ikke på landsholdet, at de skal få kampe i benene - det er ude i klubberne. Og det gælder for alle spillere...

Der er immervæk stadig næsten 1½ år til VM, og hvis Kasper "Glasben" Bøgelund og Lars "Bænkevarmer" Jacobsen er ligeså skadet og ligeså lidt i form, som de er nu - og ofte er - vil det være godt at have en ekstra højre back klar i kulisserne til den tid - en, der så vil have prøvet at snuse lidt til landsholdsmiljøet.

Bare min mening  Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #21: 29 Mar 2009, 00:15 »

At LJ spillede 90 minutter i aften mod Malta er fuldstændig ligegyldigt i den sammenhæng, hvis ikke han spiller fast for Everton fra nu og til de store kampe. Det er ikke på landsholdet, at de skal få kampe i benene - det er ude i klubberne. Og det gælder for alle spillere...

Der er immervæk stadig næsten 1½ år til VM, og hvis Kasper "Glasben" Bøgelund og Lars "Bænkevarmer" Jacobsen er ligeså skadet og ligeså lidt i form, som de er nu - og ofte er - vil det være godt at have en ekstra højre back klar i kulisserne til den tid - en, der så vil have prøvet at snuse lidt til landsholdsmiljøet.

Bare min mening  Smiley

Se bort fra Bøgelund og Jacobsen, og hvem er så til rådighed? Ingen i samme klasse som de to.

Lars Jacobsen har vidst kontrakt udløb til sommer, hvorfor jeg sagtens kunne forestille mig, at han kommer hjem til Danmark, hvor han er sikker på spilletid som må vægtes højt efter et par magre år i Tyskland og nu England. Desuden er det heller ikke nemt for Jacobsen at få mange minutter, når Everton råder over spillere er som langt bedre end Jacobsen.

Agger får heller ikke mange minutter i Liverpool, skal han så også væk?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

motZ
Gæst

« Svar #22: 05 Apr 2009, 17:43 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-21505064.html

Dette er imo meget trist for fodbold hvis dette er rigtigt. Har altid godt kunne lide Adriano som fodboldspiller, og håber for alt i verden ikke at dette passer.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 05 Apr 2009, 17:59 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-21505064.html

Dette er imo meget trist for fodbold hvis dette er rigtigt. Har altid godt kunne lide Adriano som fodboldspiller, og håber for alt i verden ikke at dette passer.
http://www.bold.dk/nyt/Inter-traette-af-Adriano

motZ
Gæst

« Svar #24: 05 Apr 2009, 18:34 »

Hmm, ja okay. Forstår så godt at Inter nu muligvis vil løse ham fra kontrakten.
Ikke så smart af ham.

DavidMadsen
Manager

« Svar #25: 06 Apr 2009, 16:15 »

Han sidder bare i Brasilien og hygger sig. Han vil ind og se nogle lokale kampe, fordi han mener at han har ret til at holde en pause..

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010