home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 1015 gange)
Gungner
Gæst
 
AS Roma
« : 27 Mar 2009, 21:03 »

Fuld navn: Associazione Sportiva Roma SpA
Øgenavne: Giallorossi (De gul-røde), La Magica (De magiske), i Lupi (Ulvene)
Stiftet: 22.Juli, 1927
Stadion: Stadio Olimpico, Rom, Italien (Kapacitet: 72,700)
Chairman: Rosella Sensi
Træner: Luciano SPalletti
Liga: 2007–08 Serie A, Nummer 2

Truppen:
Det er måske et totalt komplet hold, fuldt af stjerne og gemte diamanter. Masser af unge spillere der er parat til Serie A, og nogle fantastiske etablerede spillere.

Målmænd
GK - Alexander Doni*
GK - Júlio Sérgio
GK - Pietro Pipolo
GK - Arthur Moraes

Forsvars-spillere
D/WB L - John Arne Riise
D/WB L - Max Tonetto
DC - Philippe Mexès*
DC - Juan
DRC - Christian Panucci
DR - Marco Cassetti
DR - Cicinho

Midtbanen:
DMC/MC - David Pizarro
DMC/MC - Daniele De Rossi*
DMC/MC - Matteo Brighi
MC - Valerio Virga
MC/AMC - Alberto Aquilani^
ML/AML - Simone Perrotta
MR/AMR - Rodrigo Taddei

Angreb:
AMRLC/ST - Jérémy Menez^
ST - Mirko Vučinić
ST - Francesco Totti*
ST - Stefano Okaka Chuka
ST - Vincenzo Montella
FC - Júlio Baptista

Spillere markeret med ^ er lovende unge spillere, dem med * er vigtige og etablerede spillere. Det er selvfølgelig kun min mening Smiley

Spillere ude: (Ikke komplet)
CB - Matteo Ferrari (kontrakt udløbet)
MC - Ahmed Apimah Barusso (lån Siena)
MC - Ludovic Giuly (til Paris Saint Germain)
ST - Mancini (FC Internazionale)
ST - Mauro Esposito (lån A.C. Chievo Verona)

Holdet lige nu:
Et rigtig godt og stærkt hold! Fantastiske angribere, Totti skulle stadig være i stand til at sparke dem ind i et år eller to. Menez er nok esset i et stærkt angreb, men du har også andre fantastiske spillere såsom Aquilani og De Rossi.

Roma er et hold der burde udfordre til både Serie A og Champions League i første sæson.
Du skal måske forstærke holdet med en verdensklasse målmand (Akinfeev måske?). Em ny midterforsvarer vil heller ikke gøre noget. Midtbanen er pakket med talent og burde ikke være en prioritet på transfer markedet! Du kan måske hente en ung talentfuld angriber til når Totti stopper om et år eller to.

Så hvad siger i? Nogen der spiller med Roma og vil give deres besyv med?
Så er det her det skal gøres!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #1: 07 Apr 2009, 21:03 »

Jeg har selv investeret alle pengene i en målmand.
Akinfeev er kommet til, og nu kører det der ud af....
15 kampe, 14 sejre og en enkelt uafgjort.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #2: 02 Jul 2009, 14:45 »

Så er jeg også startet op med klubben fra Rom. Ved første kig på truppen har de som før nævnt, en komplet trup. Stjerner, Talenter, Rutinerede og en af spillets bedste defensive oprydere i Daniele De Rossi. Der mangler egentlig ikke rigtigt forbedringer på nogle af positionerne da de har de spillere der er brug for.

Økonomien er udemærket, kunne dog sagtens være bedre men de er plaget af en gæld på små 87,5 millioner. Transfer budgettet ligger på omkring 40-55 millioner så der skulle være penge nok til en enkelt spiller eller to.
Roma har dog en uffatelig stor trup og derfor et meget stramt budget. En af de første ting jeg lagde mærke til da jeg kiggede holdet igennem, var den dårlige ungdomsafdeling. Spillerne på U/20 holdet var i mine øjne alt for ringe, og der er alt for mange af dem. Så det første jeg gjorde var at fyre alle de talenter der ikke havde potientiale nok til at begå sig i Serie A, og det hjalp lidt på lønbudgettet. Spillerne på U/20 holdet for dog ikke den store løn men det skulle gerne give en justering der skulle være nok til en ny spiller.
Ellers har Roma en del overskud på visse positioner så man kan skille sig af med et par af de løntunge spillere uden det bør være det store problem for bredden i truppen.

Som sagt synes jeg ikke der behøver de store indkøb for at styrke truppen da de har en trup der sagtens kan konkurrere med om titlen i Serie A samt være konkurrence dygtige i Europa. Derfor har jeg valgt at prøve og forbedre ungdomsafdelingen og satse på meget unge talentfulde italienere der senere kan gå hen og blive førsteholdsspillere, pga som sagt før er ungdomsafdelingen utrolig dårlig.

I modsætning til andre vil jeg ikke bruge Totti i angrebet. Jeg vil i stedet bruge ham som en spilfordelende offensiv midt da jeg tror jeg kan få mere ud af ham der. Jeg er dog ikke sikkert og det er også kun et lille eksperiment jeg vil prøve. Jeg har valgt at spille med en smal diamant på midten, med wingbacks der trækker frem til erstatning for de manglende kantspillere, dog stadig med i det defensive. Til sidst to angribere. En hurtig og teknisk i form af Vucinic, og så en angriber der er stærk og stærk i luften bla. til at holde på bolden. Prøver lidt at udvikle Okaka til at kunne udfylde den position. Han mangler dog lidt endnu så skal nok ud og gøre et indkøb der.

Håber vi kan få lidt mere gang i den her tråd, da AS Roma er et virkelig underholdene hold at være, så del gerne ud af jeres erfaringer til at hjælpe andre, og måske få flere til at starte med denne fantastiske klub!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010