home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1004 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Midtvejskrise
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Midtvejskrise  (Læst 2554 gange)
spørgefuglen
Ynglingespiller

Midtvejskrise
« : 26 Mar 2009, 20:03 »

Ja det sker for os alle sammen. Tidspunktet hvor det er et halvt år siden det senest FM udkom og hvad endnu værre er, der er et halvt år til det nyt. Og ja jeg ved godt min midtvejskrise er kommet lidt tidligt i år. Derfor vil jeg hører om nogle der ude har nogle gode idéer til nogle andre spil? Det skal siges at når jeg spiller manager ligger jeg i min seng med min bærbar og ser selvfølgelig også noget tv samtidig. Altså det skal være et spil i stil med FM ikke noget stresset. Det skal også lige siges at jeg uden at overdrive har spillet alle online spil der findes, så det gider jeg ikke Wink Har brugt en mindre formue på poker da jeg ikke har kunne finde gejsten til at spille FM, så nu har jeg altså brug for noget andet at bruge min tid på. Fyr løs, jeg er åben for forslag.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

Cesc
Gæst

Sv: Midtvejskrise
« Svar #1: 26 Mar 2009, 20:18 »

Empire: Total War er et rigtigt godt spil udfra de reviews og anmeldelser jeg har set. Det er et strategi-spil, som foregår i revolutionen..

Jeg ved ikke rigtigt hvilken genre du er til, så det er det eneste jeg kan anbefale dig lige nu..

AFC
Manager

« Svar #2: 26 Mar 2009, 20:27 »

Du kunne også kigge på Call Of Duty serien. Det er også underholdning for pengene. Nu ved jeg heller ikke hvilke genre du er til, men kan klart anbefale Call of Duty.

Desuden så vil jeg anbefale Call of Duty 4 - Modern Warfare, da jeg mener det er det klart bedste spil af dem der er lavet. Det seneste hedder World At War, men det kræver en god maskine for at kunne køre optimalt, hvilket jeg ikke kan med den maskine jeg har. Så overvej det nøje om du kan trække det. Ellers er det spild af penge.

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #3: 26 Mar 2009, 20:31 »

genren er egentlig ikke så vigtig eller jo hvis der er en genre der hedder chiller-spil? Det behøver ikke at være noget nyt og flot spil, bar der er noget underholdningsværdi .

Har spillet Call of duty og det er ikke rigtig noget man kan ligge i seng og spille. Eller måske, men det bliver svært....

Cesc<- tjekker lige total war thi det kender jeg ikke.

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

motZ
Gæst

« Svar #4: 26 Mar 2009, 20:36 »

Fortæl lidt om hvad du interesserer dig for. Så kan vi nemmere komme med nogle forslag.
Spiller du f.eks PS3 eller kan du godt lide at se film? osv.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 26 Mar 2009, 20:39 »

Empire: Total War er et rigtigt godt spil udfra de reviews og anmeldelser jeg har set. Det er et strategi-spil, som foregår i revolutionen..

Jeg ved ikke rigtigt hvilken genre du er til, så det er det eneste jeg kan anbefale dig lige nu..

Jeg ejer selv spillet og vil ikke påstå, at jeg er et taktisk geni eller overdrevet dygtig.. MEN!

Det er ALT for let. Anmelderne må have et mentalt handikap, hvis de seriøst mener det de skriver. Computeren er dum Smiley For dum i forhold til det lovede.

Spillet bliver uden tvivl godt, og har stort potentialle. Men det skal patches - meget. (Lidt ala FM? haha)

Selv spiller jeg for tiden Assassins Creed (godt nok fra maj, 2008 og ikke spritnyt), det er ganske underholdende!

spørgefuglen
Ynglingespiller

« Svar #6: 26 Mar 2009, 20:40 »

Har aldrig selv ejet en, men er stor fan af de tidligere playstaions og ja jeg kan godt lide at se film Smiley

Altså vil helst ikke sige alt for meget da jeg egentlig ikke vil udlukke noget. Det er bar vigtigt at det er et stille og roligt spil hvor det ikke gør alt for meget at øjnene glider over på fjernsynet engang i mellem. Har før spillet risk ll f.eks. virkelig dejlig stener spil.

motZ
Gæst

« Svar #7: 26 Mar 2009, 20:41 »

Jeg ejer selv spillet og vil ikke påstå, at jeg er et taktisk geni eller overdrevet dygtig.. MEN!

Det er ALT for let. Anmelderne må have et mentalt handikap, hvis de seriøst mener det de skriver. Computeren er dum Smiley For dum i forhold til det lovede.

Spillet bliver uden tvivl godt, og har stort potentialle. Men det skal patches - meget. (Lidt ala FM? haha)

Selv spiller jeg for tiden Assassins Creed (godt nok fra maj, 2008 og ikke spritnyt), det er ganske underholdende!

Man kan vel sætte sværhedsgraden op?

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 26 Mar 2009, 20:47 »

Man kan vel sætte sværhedsgraden op?

Sværhedsgrad gør den ikke klogere, det giver den bare nogen "cheats". Ikke rigtig den største forskel.

Det værste er sgu, at man har lavet et spil der i en tid, hvor der i højgrad var krig til søs. Også har en computer, der ikke kan finde ud af, at indvadere via havet.

Men som sagt.. det bliver uden tvivl godt. Især når der også kommer mods, vil det blive virkelig godt tror jeg.

Tilføjelse:
Citat
Har aldrig selv ejet en, men er stor fan af de tidligere playstaions og ja jeg kan godt lide at se film Smiley

Altså vil helst ikke sige alt for meget da jeg egentlig ikke vil udlukke noget. Det er bar vigtigt at det er et stille og roligt spil hvor det ikke gør alt for meget at øjnene glider over på fjernsynet engang i mellem. Har før spillet risk ll f.eks. virkelig dejlig stener spil.

Så vil jeg anbefale spil som Civilizations. Det er et turbaseret spil, hvor du styrer en civilisation fra år 5000 f.kr. til den moderne tidsalder. Med diplomati, resourcer, krig osv. - klart et af mine favoritspil.
Ellers kunne det faktisk være førnævnte Empire Total War. Det er også turbaseret, men selve slagene kan godt være lidt tids- og opmærksomhedskræven de.

En lidt Darkhorse.. der er også et spil der hedder World of Goo. Det minder om det gamle Lemmings, hvis du er gammel nok til at huske det. Det er simpelt og man kan holde pause når man vil. Det går i al sin enkelthed ud på, at lede slim op i rør og gennem en masse sjove verdener. Man bygger tårne og broer af slim, hvor der selvfølgelig er forskellige typer af slim Smiley Lyder underligt, men det er ret skæg
« Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 20:52 af Andersen » Logged

motZ
Gæst

« Svar #9: 26 Mar 2009, 21:02 »

Nu ved jeg ikke lige hvad din computer kan trække men ellers kan jeg da lige anbefale en række spil til PC.

Counter Strike: Source
CSS er altid et køb værd hvis du mangler et godt skydespil. Det er virkelig en klassiker som aldrig bliver forældet. Den nyeste udgave som jo er CSS er forbedret på en del punkter i forhold til 1.6. Bedre grafik, nye baner er bare nogle af de nye tiltag.

Grand Theft Auto IV
Det lyder til at du ikke har en Playstation og dertil vil jeg så sige at hvis du har en PC der kan trække GTA IV så er dog alligevel et sikkert køb til PC'en, da det er meget tæt på at kunne nå PS3 og Xbox360 niveauet. GTA serien er jo altid et sikkert køb og det er 4'eren skam også. Hvis man som sagt ikke ejer en PS3 eller X360 er det dog stadig et køb værd til PC.

Colin McRae: DiRT
Colin McRae er jo desværre ikke blandt jordens befolkning længere. Han døde vidst nok i en helikopter ulykke. Men nok om det, for en ting man i hvert fald vil huske ham for er hans medvirken i spil-serien med samme navn som ham selv. Den nyeste udgave er navngivet DiRT og er som alle de andre spil, selvfølgelig et rally spil. Dette lever fuldt ud op til forventningerne der var til dette spil. Grafikken er fantastisk, styringen er perfekt og bil-fysikken kan man ikke klage over. Dette spil kan du helt sikkert købe uden at blive skuffet hvis du er til bilspil.

AFC
Manager

« Svar #10: 26 Mar 2009, 21:47 »

Så kunne du kigge på Warcraft spillene. Minder meget om Empire spillene. Du skal lægge en god strategi for at smadre modstanderne, plus at du kan ligge i sengen og gøre det som du hentyder til. Spiller selv lidt Warcraft 3 og det er ganske underholdende.

Eller nogle forskellige bilspil kan du også sidde og hygge dig med. Need for Speed, Colin Mcrae osv. Alt inden for bilspil. Jeg spiller selv meget Need for speed og elsker deres spil. Dog skuffede ProStreet mig meget, men det seneste Undercover lader til at være godt. Overvejer at købe det, men syntes du skulle kigge på sådan nogle.

Et helt tredie spil kunne være GTA IV som motZ også anbefaler. Ejer selv en PS3 konsol hvor jeg har spillet til og jeg har gennemført det. Vil mene det er det bedste GTA spil gennem tiden. Jeg har ikke selv prøvet det til PC, men mon ikke det lever op til samme forventninger som på ps3?

FCK88
Manager

« Svar #11: 26 Mar 2009, 22:02 »

7-KABALE!! Grin

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 26 Mar 2009, 22:22 »

Du skal tage at spille noget Heroes 3 Wink
En "smule" gammelt, men underholdningsværdi en er i top, og der kan du se så meget fjernsyn du vil Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #13: 26 Mar 2009, 22:39 »

Meld dig til blogkonkurrencen og skriv de andres røv ud af bukserne??  Rullende Øjne

Civilization er et fedt spil, og i nogle butikker kan du få 4'eren samlet for 100 kroner.

Zeman
Gæst

« Svar #14: 26 Mar 2009, 22:42 »

Du skal tage at spille noget Heroes 3 Wink
En "smule" gammelt, men underholdningsværdi en er i top, og der kan du se så meget fjernsyn du vil Smiley
Ja heroes 3 er alt for fedt

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010