home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Stjerneholdet.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Stjerneholdet.  (Læst 28853 gange)
dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #60: 26 Mar 2009, 17:58 »

MM: Casillas
FV: Philip Lahm
FH: Sergio Ramos
FC: Nemanja Vidic
FC: Rio Ferdinand

MV: Messi
MH: Cristiano Ronaldo
MC: Steven Gerrard
MC: Xavi

AC: Fernando Torres
AC: David Villa

Må indrømme at jeg er meget tæt på at give Stephen Ireland pladsen ved siden af Gerrard, men når man ikke direkte skal tage med i overvejelserne hvor meget de enkelte spillere betyder for deres respektive klubber må det nok blive Xavi lidt endnu

mener du ikke Xavi betyder mega meget for barca
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #61: 26 Mar 2009, 17:59 »

Mit bud vil være:

Casillas
Alves - Vidic - Pepe/Rio - Evra
Messi - Xavi - Fabregas - Ronaldo/Robben
Rooney - Zlatan.

Dette skal så se i lyset af at jeg benægter at tage Liverpool spillere med, men hvis jeg skal tage United brillerne af, vil der nok kunne sniges en Gerrard og Torres ind på holdet
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #62: 26 Mar 2009, 18:01 »

Maicon har smidt Alves eftertrykkeligt af det brasilianske landshold..

Tror desværre det handler om at meget få kender Maicon, hvilket er synd...

Ja det kan også være.
Men italiensk fodbold siger mig så utrolig lidt, så måske derfor jeg let kommer forbi Maicon.

Men ingen tvivl om at det er dagsformen det kommer an på!
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #63: 26 Mar 2009, 18:02 »

Maicon har smidt Alves eftertrykkeligt af det brasilianske landshold..

Tror desværre det handler om at meget få kender Maicon, hvilket er synd...
dani er ikke på landsholdet, fordi ham der landstræneren ikke ved hvor god dani er Peace
de kampe jeg har set med maicon, har han ikke spillet godt  Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #64: 26 Mar 2009, 18:04 »

Jeg tror de færreste herinde følger med i italiensk fodbold, som jeg formoder du gør, Bobogol. Hvilket naturligvis er ærgeligt.

@ Dalle112: Mon ikke at Dunga godt kender Alves' niveau?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #65: 26 Mar 2009, 18:20 »

mener du ikke Xavi betyder mega meget for barca
Jo, men tager man og ser enkeltvis på holdene, så har Stephen Ireland et sværere job og har en unik betydning for City, bevares det har Xavi også for Barca, men imo stadig ikke på samme niveau
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #66: 26 Mar 2009, 18:25 »

Forstår ikke rigtig dem, der sætter Sergio Ramos på deres hold som enten højreback eller centerforsvar. På backen er både Maicon  og Dani Alves langt bedre, mens der i centerforsvaret findes så mange bedre forsvarere, at det ville være tåbeligt at nævne dem allesammen her. Det virker som om, at folk sætter deres stemme på ham alene pga. et velkendt navn.. 
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #67: 26 Mar 2009, 18:27 »

Det virker som om, at folk sætter deres stemme på ham alene pga. et velkendt navn.. 
tror mere det er fordi han er bedst
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #68: 26 Mar 2009, 18:30 »

Forstår ikke rigtig dem, der sætter Sergio Ramos på deres hold som enten højreback eller centerforsvar. På backen er både Maicon  og Dani Alves langt bedre, mens der i centerforsvaret findes så mange bedre forsvarere, at det ville være tåbeligt at nævne dem allesammen her. Det virker som om, at folk sætter deres stemme på ham alene pga. et velkendt navn.. 

Jeg vil give dig ret mht. centerforsvaret, men på backpladsen synes jeg godt det kan forsvares at have Ramos på holdet - han er imo en af de bedste, hvis ikke den bedste på den position. Jeg synes det kan forsvares at have alle tre på holdet, det er vel en smagssag og som tidligere nævnt, så er det ikke alle der har så stor interesse for italiensk fodbold, og det har nok også noget med valget at gøre.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #69: 26 Mar 2009, 18:31 »

De elleve jeg har valgt, er valgt, da jeg ser dem spille forhåndsvis ofte. Derfor har jeg heller ingen Barca spillere med, selvom det kunne forsvares, at tage 1-2-3 mand med derfra.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #70: 26 Mar 2009, 19:02 »

tror mere det er fordi han er bedst
Hvis du nogensinde har set de andre to spille, ville du vide at det er en lodret løgn.

Zazzal: Jeg er, overraskende nok, ikke enig Wink Synes Ramos laver alt for mange klodsede fejl, både offensivt og defensivt. Hvad er det han kan, som gør ham bedre end de andre?
Logged

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #71: 26 Mar 2009, 19:40 »

Jeg ser Mandanda som en rigtig klasse keeper, på niveau med Casillas, Cech og alle de andre keepere.

Taiwo er venstrebacken i Marseille.

Ikke for noget, men at Mandanda er på niveau med Casillas?!  funny

Det kan jeg kun grine af. Ja, han er da god, men jeg synes da absolut ikke, at han er på niveau med Casillas, Chech og dem.

Kan godt være, at han bliver det længere ude i fremtiden, men ikke nu. Han er trods alt kun 23 år Smiley
Logged

Madridista
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #72: 26 Mar 2009, 19:44 »

Hvis du nogensinde har set de andre to spille, ville du vide at det er en lodret løgn.

Zazzal: Jeg er, overraskende nok, ikke enig Wink Synes Ramos laver alt for mange klodsede fejl, både offensivt og defensivt. Hvad er det han kan, som gør ham bedre end de andre?

Jeg synes da også, at Ramos er verdens bedste højre back.

Han er en komplet fodboldspiller. Han kan med hovedet og fødderne, i forhold til de fleste backs.

Hvis vi nu sammenligner ham med Daniel Alves !

Alves er muligvis bedre i det offensive, men så er det også det.

Sergio Ramos kan forsvare, han kan offensivt (ikke helt så godt som Alves endnu) han er stærkere i 1 mod 1 situationer og så kan han da også heade som Alves på ingen måde kan. + Sergio Ramos er kun 22 år i forhold til Alves 25-26

SERGIO RAMOS  Thumbs Up
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #73: 26 Mar 2009, 19:54 »

Ikke for noget, men at Mandanda er på niveau med Casillas?!  funny

Det kan jeg kun grine af. Ja, han er da god, men jeg synes da absolut ikke, at han er på niveau med Casillas, Chech og dem.

Kan godt være, at han bliver det længere ude i fremtiden, men ikke nu. Han er trods alt kun 23 år Smiley

Helt ærligt? Tror ikke du ser nok fransk fodbold, hvertfald ud fra dit svar, Mandanda er da helt klart en klasse målmand. Helt på niveau med Casillas er han ikke, men han er altså ikke langt efter.. 
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Stjerneholdet.
« Svar #74: 26 Mar 2009, 19:56 »

Jeg synes da også, at Ramos er verdens bedste højre back.

Han er en komplet fodboldspiller. Han kan med hovedet og fødderne, i forhold til de fleste backs.

Hvis vi nu sammenligner ham med Daniel Alves !

Alves er muligvis bedre i det offensive, men så er det også det.

Sergio Ramos kan forsvare, han kan offensivt (ikke helt så godt som Alves endnu) han er stærkere i 1 mod 1 situationer og så kan han da også heade som Alves på ingen måde kan. + Sergio Ramos er kun 22 år i forhold til Alves 25-26

SERGIO RAMOS  Thumbs Up
Præcis. Ramos er for ung, simpelthen. Han har bestemt potientalet til, at blive verdens bedste højreback, men han laver for mange brølere, især hvad angår overilede taklinger og fejlslagne markeringer. Han har altså endnu ikke den erfaring, som eksempelvis den lidt ældre Dani Alves har. Desuden, som back er det vidst ikke super vigtigt at kunne heade, da man ikke primært skal bruges til noget i den retning. Dermed ikke sagt, at det ikke er et plus at han kan. Problemet for mig er også bare, at Ramos stadigvæk er en mellemting mellem centerforsvar og back. Han kan lidt af det hele, men er ikke i eliten i noget af det imo.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010