|
Michaellaudrup
|
|
MM: Edwin van da Sar VB: Patrice Evra HB: Daniel Alves FC: Nemanja Vidic FC: Rio Ferdinand
VM: Cristiano Ronaldo HM: Lionel Messi MC: Steven Gerrad MC: Frank Lampard
BO: David Villa BO: Samuel Eto'o
verdensklasse! d:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
jeg er stor chelsea fan, og jeg mener kun at terry kan være med i startopstillingen
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Mener at Lampard også gør et kæmpe stykke arbejde i Chelsea, efter min mening er han verdens bedste fodboldspiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
MM: Edwin Van Der Sar FH: Sergio Ramos FC: Rio Ferdinand FC: Nemanja Vidic FV: Patrice Evra
MH: Cristiano Ronaldo MC: Steven Gerrard MC: Cesc Fabregas MV: Lionel Messi
AC: Zlatan Ibrahimovic AC: Fernando Torres
TRÆNER: Sir Alex Ferguson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Mener at Lampard også gør et kæmpe stykke arbejde i Chelsea, efter min mening er han verdens bedste fodboldspiller den holder ikke helt. det kan godt være at han gør det godt i chelsea, men verdens bedste fodboldspiller, det er han ikke. Han var vist på toppen i 2005/2006. og der kunne man godt kalde ham den bedste
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
den holder ikke helt. det kan godt være at han gør det godt i chelsea, men verdens bedste fodboldspiller, det er han ikke. Han var vist på toppen i 2005/2006. og der kunne man godt kalde ham den bedste
Jeg har nu også Frank Lampard på mit hold.. Jeg mener ikke Chelsea ville være den samme klub uden Lampard. Udover det så har han evnen til at score nogle utrolig vigtige mål...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Synes ikke han har sluppet det niveau han viste i sæsonen 05/06, og jeg mener at han sammen med Terry er Chelsea's vigtigste spillere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Jeg har nu også Frank Lampard på mit hold.. Jeg mener ikke Chelsea ville være den samme klub uden Lampard. Udover det så har han evnen til at score nogle utrolig vigtige mål...
Er meget enig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gooneraril
Lilleputspiller
|
|
Buffon Lahm - Rio Ferdinand - Terry - Clichy Gerrard - Cesc - Xavi Messi - David Villa - Ronaldo 
|
|
|
|
|
|
emirates d. 8 nov. '08,, jeg var der 
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Synes ikke han har sluppet det niveau han viste i sæsonen 05/06, og jeg mener at han sammen med Terry er Chelsea's vigtigste spillere  ja, det kan der vist ikke være megen tvivl om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madridista
|
|
Casillas
Sergio Ramos - Terry - Vidic - Evra
C. Ronaldo - Fabregas - Gerarrd - Messi
Ibrahimovic - F. Torres
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
Hiver den lige frem igen  Går dog ud fra at det skal vurderes ud fra FM, når tråden er lagt under Klubsøgning og-erfaring forummet?  det er måske placeret i det forkerte forum, men mente nu i virkeligheden, hvilket også står i mit første indlæg;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Bliver den snart opdateret på forsiden? Og er der ikke en deadline for hvornår man senest kan skrive sit stjernehold, så vi kan lave FMF's stjernehold lavet af brugerne
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Sådan her skal holdet ser ud: Casillas Ramos - Pepe - Vidic - Evra Messi - Gerrard - De Rossi - Robben Torres - Villa
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
MM: Victor Valdes FH: Daniel Alves FV: Ashley Cole FC: Terry FC: Pepe MH: Cristiano Ronaldo MV: Messi MC: Fabregas MC: Gerrard AC: Zlatan Ibrahimovich AC: Fernando Torres
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|